Widok
Przychodnia NZOZ Stogi - kto jest dla kogo???
Gdańsk 14 04 2015r
Pomorski Odział Wojewódzki NFZ Gdańsk
Ul. Marynarki Polskiej 148
Skarga
Dotyczy NZOZ Stogi Sp. Z o.o.
Należę do tej przychodni od 2009r, rozumiem, że każdy może mieć leprzy lub gorszy dzień alei muszę przyznać, że tak nieprzyjemnej obsługi z małymi wyjątkami nie spotkałem w żadnym innym ośrodku, przytoczę ostatni przykład; w dniu 13 04 2015 musiałem zrobić wyniki w ośrodkowym laboratorium, kolejka ze 30 osób podobnie było zawsze i zawsze była tam starsza Pani, której robota paliła się w rękach, ale widać za dobra była, bo została zamieniona na panie, które chyba specjalnie robią sztuczny tłok i kolejki, wynik należało odebrać następnego dnia w pokoju zabiegowym i tu się zaczęły problemy; tęga-pulchna Pani z zabiegowego oświadczyła, że nie ma czasu, Jest sama i nie wyda wyników bez kolejki jak chcę mogę poskarżyć się kierowniczce przychodni, więc poprosiłem o kontakt i gdzie mogę z kierowniczką porozmawiać no i proszę tęga pani podniosła się z krzesła i chociaż wcześniej nie miała czasu, znalazła teraz czas i zanim podała mi nazwisko kierownika Pani Bożena S. i nr, pok.219 zadzwoniła do Pani kierownik oświadczając, że zaraz wyśle do niej cytuję; nie uprzejmego klienta koniec cytatu, kompletnie nie przejmując się tym, że słyszę tą rozmowę.
Widząc typową kolesiowską reakcję owej Tęgiej Pani udałem się na skargę do sekretariatu tam też potraktowano mnie jak zło konieczne; Pani Anna L. Zmywając sobie paznokcie oświadczyła, że nie mają personelu i należy czekać w kolejce, więc powiedziałem żeby te nieszczęsne wyniki wydawać może w rejestracji albo pani sekretarka może też je wydawać i tu padła odpowiedź cytuję: ja mam, co robić koniec cytatu, nadmienię, iż w momencie mojego wejścia Pani zmywała paznokcie, w trakcie naszej wymiany zdań podeszła Pani (chyba) Joanna G-K kwitując wszystko jednym krótkim zdaniem, cytuję: niech pan pisze skargę koniec cytatu, wypowiedź ta świadczy o tym, że skoro pieniądze za prace laboratoryjne zostały skasowane pacjent (a wg Pani z zabiegowego klient) został już skasowany to teraz niech się o Resztę martwi sam.
Reasumując tą całą śmieszną nie dorzeczną sytuację, . A wystarczyłoby mieć trochę zrozumienia dla pacjentów, dla których wyjazd do przychodni wiąże się z całą wielo-kilometrową wyprawą i oddać te nieszczęsne wyniki do wydania w recepcji lub za niewielkie pieniądze zatrudnić na ten czas jakąś stażystkę lub osobę bezrobotną, ale to już pewnie przekracza kompetencje Pani Bożeny S. kierownika Przechodni NZOZ Stogi Sp. Z o.O.
Tak nawiasem mówiąc nasuwa się pytanie, czy nikt nie czyta komentarzy i opinii, przecież to jest studnia wiedzy w celu usprawnienia pracy w naszych przechodniach, czy potrzeba aż TV aby to kogoś zainteresowało ??
Rozżalony klient, o przepraszam pacjent Przechodni NZOZ Stogi Sp o.o.
Edward
E2ed
Do wiadomości;
1 Pomorski Odział Wojewódzki NFZ Gdańsk
2 NZOZ Stogi Sp z o.o.
3 trojmiasto.pl
Pomorski Odział Wojewódzki NFZ Gdańsk
Ul. Marynarki Polskiej 148
Skarga
Dotyczy NZOZ Stogi Sp. Z o.o.
Należę do tej przychodni od 2009r, rozumiem, że każdy może mieć leprzy lub gorszy dzień alei muszę przyznać, że tak nieprzyjemnej obsługi z małymi wyjątkami nie spotkałem w żadnym innym ośrodku, przytoczę ostatni przykład; w dniu 13 04 2015 musiałem zrobić wyniki w ośrodkowym laboratorium, kolejka ze 30 osób podobnie było zawsze i zawsze była tam starsza Pani, której robota paliła się w rękach, ale widać za dobra była, bo została zamieniona na panie, które chyba specjalnie robią sztuczny tłok i kolejki, wynik należało odebrać następnego dnia w pokoju zabiegowym i tu się zaczęły problemy; tęga-pulchna Pani z zabiegowego oświadczyła, że nie ma czasu, Jest sama i nie wyda wyników bez kolejki jak chcę mogę poskarżyć się kierowniczce przychodni, więc poprosiłem o kontakt i gdzie mogę z kierowniczką porozmawiać no i proszę tęga pani podniosła się z krzesła i chociaż wcześniej nie miała czasu, znalazła teraz czas i zanim podała mi nazwisko kierownika Pani Bożena S. i nr, pok.219 zadzwoniła do Pani kierownik oświadczając, że zaraz wyśle do niej cytuję; nie uprzejmego klienta koniec cytatu, kompletnie nie przejmując się tym, że słyszę tą rozmowę.
Widząc typową kolesiowską reakcję owej Tęgiej Pani udałem się na skargę do sekretariatu tam też potraktowano mnie jak zło konieczne; Pani Anna L. Zmywając sobie paznokcie oświadczyła, że nie mają personelu i należy czekać w kolejce, więc powiedziałem żeby te nieszczęsne wyniki wydawać może w rejestracji albo pani sekretarka może też je wydawać i tu padła odpowiedź cytuję: ja mam, co robić koniec cytatu, nadmienię, iż w momencie mojego wejścia Pani zmywała paznokcie, w trakcie naszej wymiany zdań podeszła Pani (chyba) Joanna G-K kwitując wszystko jednym krótkim zdaniem, cytuję: niech pan pisze skargę koniec cytatu, wypowiedź ta świadczy o tym, że skoro pieniądze za prace laboratoryjne zostały skasowane pacjent (a wg Pani z zabiegowego klient) został już skasowany to teraz niech się o Resztę martwi sam.
Reasumując tą całą śmieszną nie dorzeczną sytuację, . A wystarczyłoby mieć trochę zrozumienia dla pacjentów, dla których wyjazd do przychodni wiąże się z całą wielo-kilometrową wyprawą i oddać te nieszczęsne wyniki do wydania w recepcji lub za niewielkie pieniądze zatrudnić na ten czas jakąś stażystkę lub osobę bezrobotną, ale to już pewnie przekracza kompetencje Pani Bożeny S. kierownika Przechodni NZOZ Stogi Sp. Z o.O.
Tak nawiasem mówiąc nasuwa się pytanie, czy nikt nie czyta komentarzy i opinii, przecież to jest studnia wiedzy w celu usprawnienia pracy w naszych przechodniach, czy potrzeba aż TV aby to kogoś zainteresowało ??
Rozżalony klient, o przepraszam pacjent Przechodni NZOZ Stogi Sp o.o.
Edward
E2ed
Do wiadomości;
1 Pomorski Odział Wojewódzki NFZ Gdańsk
2 NZOZ Stogi Sp z o.o.
3 trojmiasto.pl