Widok

Punktualność według Polregio


więcej
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

O nie, jeden dzień z paroma spóźnieniami i od razu tragedia

Serio, jeżdżę od wielu miesięcy codziennie przynajmniej dwa razy pociągami PR i do tej pory rano ze spóźnień to czaaaasem się zdarzają te po 2 minuty. Jakby SKM i ogólnie kolej miała taką punktualność jak PR to byłoby świetnie.
popieram tę opinię 55 nie zgadzam się z tą opinią 35

Dwa całkowicie odwołane pociągi to nie jest nic takiego.
popieram tę opinię 18 nie zgadzam się z tą opinią 3

No nie jest, ale to jeden w jedną, drugi w drugą stronę, z alternatywą w postaci nastepnego połączenia za pewnie max 10 minut, to nie 22 żeby potem już nic nie jechało.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 10

Raz załapałam się na półgodzinne opóźnienie PKM, a dalej jeszcze na postój w polu, by pociąg z naprzeciwka przejechał i zwolnił tory. Dobre tyle, że dało radę dodzwonić się do lekarza i na moją godzinę wskoczył późniejszy pacjent, a ja zdążyłam dojechać.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jeżeli nie robi ci różnicy że dzisiaj są odwołane pociągi to znaczy że dzisiaj akurat nie jedziesz. Interesujesz się tylko sobą i chwalisz się tym na forum
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 5

Dojechałem już do biura

bo pociągiem się nie "jeździ" tylko dojeżdża.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2

Akurat dzisiaj już raz jechałem

Mój "typowy" był spóźniony parę minut, ale pojechałem wcześniejszym spoznionym:) parę minut spóźnienia to nie tragedia, lepiej tak niż w korku stać
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 5

Polregio to dramat

w porównaniu nawet do SKM.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

Bredzisz jak potłuczony. Pol Regio to szajs jakich mało. Opóźnienia i odwołania pociągów z rozkładu PR to codzienność.