Widok
REKLAMACJA BIURKA
13.04.2010r zakupiłem biurko za kwotę 2 799 zł nie dość, że otrzymałem je z widocznymi usterkami, wystający gwóźdż z lica szuflady, zwichrowane drzwiczki to po półrocznym używaniu, spuchł blat biurka, wprawdzie przyjęto reklamację, ale nic z tego nie wynikło z wyjątkiem wymiany blatu, ale już w innym odcieniu i z fakturą kory, na którym trudno pisać. Moje interwencje jak również interwencja Rzecznika Konsumentów w Gdyni noie robią większego wrażenia na właścicielu firmy RoyaL, a wręcz stanowią klasyczny pokaz arogancji i brak szacunku do klienta. Obecnie noszę się z zamiarem wejścia na drogę postępowania sądowego bowiem upływa już termin miesięcznego oczekiwania na na złożone przeze mnie kolejne pismo w sprawie wymiany biurka na nowe. Swoją opinię wyrażm publicznie - i jak się okazuje nie jestem w tym osamotniony - bowiem chcę uchronić innych potencjalnych nabywców felernych towarów tej firmy.
Moja ocena
Royal Decor
kategoria: Salony meblowe
obsługa: 1
oferta: 3
jakość asortymentu: 1
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.4
* maksymalna ocena 6
W odpowiedzi na powyższą opinię informujemy, że Rzecznik Praw Konsumenta w Gdyni podtrzymał stanowisko firmy Royal Decor odnośnie sposobu rozpatrzenia reklamacji.
Galeria Wnętrz Royal Decor
81-351 Gdynia, ul. Jana z Kolna 36
tel. 58 661 00 40, e-mail: biuro@royaldecor.pl
Nip: 586-199-10-58 Regon: 193021535
http://www.royaldecor.pl
Galeria Wnętrz Royal Decor
81-351 Gdynia, ul. Jana z Kolna 36
tel. 58 661 00 40, e-mail: biuro@royaldecor.pl
Nip: 586-199-10-58 Regon: 193021535
http://www.royaldecor.pl
jeśli ktoś jest niezadowolony niech złoży reklamację. Ja złożyłem i dostałem nowy towar. Poza tym meble w tym sklepie są świetne, większość to wypas z Indii gdzie nikt w trómieście nie ma takiego wyboru. Niezadowoleni w tym gronie to marudy zatruwające innym życie :)
ja jestem super zadowolony i jestem w szoku że takie bzdury ludzie tu wypisują :(
ja jestem super zadowolony i jestem w szoku że takie bzdury ludzie tu wypisują :(
Panie Arturze
Gratuluje udanego zakupu, lub moze po prostu odrobiny szczescia.
Pana reklamacja zostala uznana dostal Pan nowy towar.
Ja zlozylem reklamacje, ktora zostala uznana, tyle ze
Towar nie zostal wymieniony .. I tak czekam od 3 miesiecy.
Ciekaw jestem co Pan by zrobil na moim miejscu?
Nie uwazam sie za marude i tez wiele potrafie zrozumiec,
Ale nie moge sie pogodzic z brakiem zwyklej uczciwosci
I szacunku do klienta
Gratuluje udanego zakupu, lub moze po prostu odrobiny szczescia.
Pana reklamacja zostala uznana dostal Pan nowy towar.
Ja zlozylem reklamacje, ktora zostala uznana, tyle ze
Towar nie zostal wymieniony .. I tak czekam od 3 miesiecy.
Ciekaw jestem co Pan by zrobil na moim miejscu?
Nie uwazam sie za marude i tez wiele potrafie zrozumiec,
Ale nie moge sie pogodzic z brakiem zwyklej uczciwosci
I szacunku do klienta
witam! Ja zakupilam 14.02.14 komode za 895 z transportem. Zwodzono z dostawa miesiac czasu, zaproponowalam nawet doplacic by komoda zostala przewieziona firma DHL. Po smiesznych tlumaczeniach ze strony wlasciciela firmy, starcilam zaufanie i wycofalam sie z zakupu, obiecano mi zwrocic pieniadze w ciagi 7 dni roboczych juz jest miesiac i ani mebla ani pieniedzy. Wspolczuje...
Zamawialam w tej firmie dwukrotnie, na spora dla mnie sume ponad 10000pln, za drugim razem trafilismy na mebel z niewysuszonego drzewa wiec po 3miesiacach zaczal sie zozsypywac, Firma nie dala zadnej odp. Po 2 latach rozsypal sie nasz fotel na 5ciu nogach-z kolkami... Jakosci nie maja te meble zadnej... Szkoda slow.
Ta firma, moim zdaniem,nie ma prawa wykorzystywać znaku RZETELNA FIRMA, bo cała kultura oraz rzetelność kończy się,gdy zaczynają się kłopoty z meblami. Kupiłam komodę mahoniową,która po pół roku zaczęła się rozsychać.Szczelina na całej wysokości jednego boku ma szerokość ok. 7 mm.,teraz zaczyna pękać drugi bok. Na moje maile właściciel nie odpowiada,telefon do sklepu po kilku długich sygnałach jest przerywany, z prywatną komórką sytuacja wygląda identycznie.Na dodatek nie otrzymałam,wraz z meblem,rachunku, znam inna osobę, która również nie otrzymała rachunku za zakupy w tym sklepie. Jak to się Państwu podoba?!!!