Widok

ROBYG wielkie rozczarowanie

Robyg nie trzyma standardów, żałuję zakupu mieszkania u tego developera. Po deszczach w Gdańsku zalało windy na Słonecznej Morenie, były nieczynne dwa tygodnie, w garażu woda stoi po byle deszczyku, do tego kiepska współpraca z klientem - generalnie wszelkiemu złu w budynku jest winny klient. Zero życzliwości i zrozumienia. Tylko foldery reklamowe mają piękne, rzeczywistość jest inna. standardy niby są wysokie, foldery reklamowe i prezentacje jak z bajki, a jak sie zaczyna mieszkać, to wychodzą wszystkie fuszerki i rozwiązania PRAWIE jak w prezentacji. Tak dokładnie jest w ROBYGU, opanowuje Gdańsk, wycina drzewa, stawia coraz więcej i więcej, a jakość jest naprawdę niska, pewnie im więcej buduje, tym bardziej sobie odpuszcza. No i te kontakty z klientem - doprawdy karygodne, dopoki nie kupi się mieszkania to skaczą wokól klienta, potem jest znacznie gorzej. Do tego slowem się nie zająknęli, że trzeba będzie zapłacić krocie za ostateczny akt notarialny.
Moja ocena
ROBYG kategoria: Deweloperzy
obsługa: 1
 
oferta: 1
 
jakość: 1
 
terminowość: 1
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 1



Mogę prosić o jakieś konkrety?
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Kupiliśmy z mężem mieszkanie we wrześniu. Jest to budynek W2 Słoneczna Morena. Zdecydowaliśmy się na mieszkanie 3 pokojowe. Cena wstępna wynosiła 365 tysięcy złotych. W biurze powiedziano nam, że musimy się pospieszyć z decyzją, bo na to mieszkanie jest kolejka dwóch rodzin. Finalnie, zgodziliśmy się na oferowane warunki. Poprosiliśmy o rabat. Dostaliśmy śmieszne 3 tysiące złotych. No ale dobra podpisaliśmy umowę rezerwacyjną i potem zaczęły się schody.
Zanim dostaliśmy układ naszego mieszkania minęły dobre 3 tygodnie.
Robyg nie wyraził zgody na notariusza innego niż ich własny. W efekcie nie pojawiły się zapisy o karze dla Dewelopera, gdy będą opóźnienia. W drugą stronę - jeżeli my byśmy się spóźnili z wpłatą pieniędzy, zostałyby nałożone na nas ogromne kary. Sprawiedliwość? Brak.
Dlaczego o tym mówię?
Ponieważ właśnie przed paroma dniami dowiedzieliśmy się o monstrualnych opóźnieniach dla budynków W1 i W2 na Słonecznej Morenie. Deweloper chce, żebyśmy podpisali aneksy do umów deweloperskich z przesunięciem terminu wpłat. Na pytanie o zwrot kosztów wynajmu mieszkania, zwrot kosztów aneksowania kredytów jest jedna wielka cisza.
Kompletnie nie wiemy co mamy z tym zrobić.
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 4
do góry