Widok
ROZCZAROWANIE!!!
Zapisując się do Calypso byłam zauroczona tym miejscem. Miła obsługa, fajna atmpsfera, dogodne mozliwosci wykupienia karnetu. Po zmianie właściciela jestem strasznie rozczarowana! nie wiem co za niekompetentna osoba przejeła ten interes. Zamiast otworzyć się na klienta działacie w zupełnie innym kierunku. Jestem zmuszona zmienic siłownie ponieważ wymyślono sobie, ze nie można wykupić karnetetu w dowolnym dniu tylko 1 każdego miesiąca. CO TO WOGÓLE MA ZNACZYĆ???? CZY NIE ROZUMIECIE,ZE WIĘKSZOŚĆ SPOŁĘCZEŃSTWA DOSTAJE WYPŁATE 10 KAŻDEGO MIESIĄCA???? WSZYSTKIM ZNAJOMYM BĘDĘ ODRADZAĆ TO MIEJSCE! Poza tym pracownicy wyglądaja na coraz mniej zadowolonych ze swojej pracy. Z FAJNEGO KLUBU ZROBILIŚCIE TOTALĄ ŻENADĘ!
Moja ocena
Fitness Klub Zdrofit
kategoria: Siłownie i fitness kluby
obsługa: 5
oferta: 2
wyposażenie: 3
klimat i wystrój: 4
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 2
2.8
* maksymalna ocena 6
masz calkowita racje tez nikomu nie polece tego klubu wrecz przeciwnie bede odradzal kazdemu niech szukaja innego klubu ten jest beznadziejny po zmianie szefostwa ale i nie tylko poniewaz osobiscie rozmawialem z Pania menadzer i powiedzialem ze to chore pomysly co oni wprowadzili to odpowiedziala z ironicznym usmieszkiem na twarzy ze jak ludzie odejda to wtedy zrobia taka promocje (ze karnety nawet po 40 zl beda sprzedawac )tylko jak ludzie odejda to kazdy bedzie mial gdzies wasze obiecanki stracic jest latwo klienta ale odzyskac go to juz inna bajka a co do pracownikow tak jak piszesz kazdy ma juz dosc pracuja bez umow bo nowy wlasciciel jeszcze ich nie dal oszczednosci PARODIA KOSZTEM PRACOWNIKOW I KLIENTOW
To prawda, STALI KLIENCI ODCHODZĄ i będą odchodzić z tego klubu bo czują się OSZUKANI...podejrzewam że szefostwo na razie jeszcze nie widzi problemu i tego nie odczuwa bo z tego co zauważyłam wiele nowych osób się zapisuję, ale...
po 1. czy ci nowi klienci będą równie lojalni jak ci którzy byli z calypso od momentu powstania????
po 2. czy ci nowi niesieni falą postanowień noworocznych nie porzucą klubu jak tylko zrobi się trochę cieplej????
i po 3. czy właścicielom i menagerom bardziej zależy na ciągłym werbowaniu nowych klientów (ich zasoby też się kiedyś skończą...i to całkiem szybko jeśli zła opinia o calypso się rozniesie) wymyślnymi promocjami czy ZDOBYCIU I UTRZYMANIU STAŁYCH WIERNYCH KLIENTÓW, którzy będą utożsamiali się z tym miejscem i będą czuli że kierownictwu klubu na nich zależy?????
po 1. czy ci nowi klienci będą równie lojalni jak ci którzy byli z calypso od momentu powstania????
po 2. czy ci nowi niesieni falą postanowień noworocznych nie porzucą klubu jak tylko zrobi się trochę cieplej????
i po 3. czy właścicielom i menagerom bardziej zależy na ciągłym werbowaniu nowych klientów (ich zasoby też się kiedyś skończą...i to całkiem szybko jeśli zła opinia o calypso się rozniesie) wymyślnymi promocjami czy ZDOBYCIU I UTRZYMANIU STAŁYCH WIERNYCH KLIENTÓW, którzy będą utożsamiali się z tym miejscem i będą czuli że kierownictwu klubu na nich zależy?????
i jeszcze jedno...jeśli właściciele tworząc regulamin tych nowych umów sądzili, iż zapis o uiszczeniu ponownej opłaty członkowskiej po zerwaniu umowy zapewni im lojalność klientów, to się tylko OŚMIESZYLI... ludzie, którzy nie będą czuli potrzeby chodzić do fitness klubu w sezonie letnim to i tak zrezygnują z umów i odejdą, a przez ten zapis PO PROSTU DO CALYPSO NIE WRÓCĄ, bo nie są naiwniakami, którzy będą płacić 2 razy za coś co miało być uiszczane JEDNORAZOWO I BEZTERMINOWO!!
Ja miałam przerwę i chciałam teraz wykupić karnet, ale skoro teraz w tym klubie jest tak jak piszecie to podziękuje! Chodziłam do Calypso przez pół roku i wszystkim polecałam ten klub, no ale teraz będę wszystkim znajomym GO ODRADZAĆ! Kiedyś klub była bardzo fajny, dużo świetnych instruktorów, dogodne promocje i zakup karnetów, ale niestety to co sie teraz dzieje to jakaś paranoja, co to za wymysły z tą umową( która niby ma być na korzyść klientów a tak naprawdę jest wpuszczeniem Nas w maliny) oraz karnety od 1 do 1? Oprócz tego wielu fajnych instruktorów odeszło i pewnie odejdą i inni ponieważ ten fitness club to jakaś pomyłka totalna! WIĘC Z CZYSTYM SUMIENIEM ODRADZAM WSZYSTKIM TEN KLUB! JEŚLI MACIE LUDZIE TROCHĘ OLEJU W GŁOWIE TO ZREZYGNUJECIE Z KLUBU GDZIE OSZUKUJĄ NA KAŻDYM KROKU! Jest wiele lepszych fitness klubów
najlepsze jest to na ich stornie ze przy kazdej biezni sa (telewizory LCD w ktorych mozna ogaldac telewizje i korzystac z internetu)haha jakis zart jak tam telewizja nie odbiera sniezy guano widac w nich a ostatnio jestjakies zwarcie i po 1 min telewizory wywalaja korki i nie chodza wcale a jest ich az 3 parodia smiechu warte i tyle w szatniach smrod byly kiedys odswiezacze powietrza teraz smierdzi jak by jakiesz szambo wylalo duzo by pisac PO PROSTU JEDNA WIELKA PARODIA NIE POLECAM NO CHYBA ZE KTOS LUBI JAK SIE Z NIEGO ROBI WALA
Siłowna IMPULS nie jest wcale fajna, w porównaniu do Calipso:
1. Male szatnie, małe szafki, ścisk i tłok, nie mozna się przebrać (godziny popołudniowe)
2. Instruktorów ćwiczacy wcale nie interesują, nikt nie podejdzie, nikt nie pomoże, nie zapyta
3. Biezna piszczy i trzeszczy bez MP3 na uszach nie da sie ćwiczyć, ponadto nie ma zamontowanego nadmuchu w biezni jak w Calipso (3-stopniowy) i po 50 min jest tak goraco że paść, a wlaściwie spaść można z tej biezni, uchwyty tez sa dziwnie z przodu zamontowane, a nie z boku jak na biezniach w Calipso
4. Sprzętu duzo ale część bezuzyteczna, niektore urządzenia mega niewygodne, brak uchwytów na butelki z wodą
Wykupiłam 8 wejść za 149 zł, ale nie jestem zadowolona i chyba wróce od kwietnia do calipso, mimo wszystko
1. Male szatnie, małe szafki, ścisk i tłok, nie mozna się przebrać (godziny popołudniowe)
2. Instruktorów ćwiczacy wcale nie interesują, nikt nie podejdzie, nikt nie pomoże, nie zapyta
3. Biezna piszczy i trzeszczy bez MP3 na uszach nie da sie ćwiczyć, ponadto nie ma zamontowanego nadmuchu w biezni jak w Calipso (3-stopniowy) i po 50 min jest tak goraco że paść, a wlaściwie spaść można z tej biezni, uchwyty tez sa dziwnie z przodu zamontowane, a nie z boku jak na biezniach w Calipso
4. Sprzętu duzo ale część bezuzyteczna, niektore urządzenia mega niewygodne, brak uchwytów na butelki z wodą
Wykupiłam 8 wejść za 149 zł, ale nie jestem zadowolona i chyba wróce od kwietnia do calipso, mimo wszystko
również szczerze odradzam! przede wszystkim ten ich system płatności to jedna wielka ściema, proszę was wypowiedzenie z okresem jednego miesiąca? i naprawdę nie wiem jakie szkoły konczą ci wielcy menadzerowie bo naprawde to tez jest w tym klubie fatalne. klientow trzeba szanowa a nie traktowac z gory. naprawde ludzie nie polecam, zastanowicie sie dwa razy przed podpisywaniem umowy z nimi!