Widok

RYSUNEK MALARSTWO

RYSUNEK,MALARSWO,KOMPZYCJA

Co oferuję:

1)Zajęcia z RYSUNKU,MALARSTWA z elementami kompozycji,aksonomerii,perspektywy dla osób które chcą się nauczyć rysować,malować lub tylko podszkolić swoje umiejętności:)
2)Pomogę przygotować się do liceum plastycznego lub na studia Akademii Sztuk Pięknych.
3)Pomogę uporządkować lub zrobić teczkę,która jest niezbędna na studia.
4)Udzielam lekcji z rysowania również dzieciom dużo młodszym (podstawówka,gimnazjum),które chcą
poznać techniki rysowania jak również przyjemnie spędzić czas:)
5) Przygotowanie do egzaminów specjalistycznych na WZORNICTWO PRZEMYSŁOWE

Jestem sudentką,4 roku ASP w Gdansku
Serdecznie zapraszam:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Hej!:) mogłabyś mi napisać czegoś więcej na temat lekcji, jakich udzielasz? gdzie,ile kaski chciałabyś za lekcję? :) chciałabym spróbować w tym roku zdawać na wzornictwo ale jestem jak na razie zielona w kwestii perspektywy aksonometrie dopiero zaczęłam meczyć... mam nadzieję że coś sie ze mna da zrobić:p mieszkam w gdańsku więc z dojazdem kein Problem:) pozdrowionka!
witaj:)
jakich lekcji udzielam?......hmmm....generalnie wszystko co mam do zaoferowania kręci się wokół rysunku;) tak jak napisałam w ogłoszeniu.
A jak same lekcje wygladają to zależy tylko i wylącznie od tego co dana osobą,w tym wypadku Ty chciałaby osiągnąć.

Jeśli interesuje Ciebie wzornictwo to dobrze trafiłaś:) Egzaminy specjalistyczne są trochę zakręcone i warto się do nich przyłozyć.
Więc jeśli chodzi o wzory to mogę Tobie pomóc w tym co jest najbardziej istotne:
elementy aksonometrii,
perspektywy,
logiki,
zadania typowo specjalistyczne
kompozycja
rzezba
A jak stoisz z rysunkiem i malarstwem?

Przeważnie lekcje u mnie są po 2 h,choć zdaża się róznie,jak kto woli.
1h to 17 zł:)
jeszcze zapomniałam o jednym:)

mieszkam w Gdyni,wzgórze maksymiliana,bardzo blisko od skm
moglabym prosić Two numer telefonu bo jestem zainteresowana ;*
hej Sucha:)