Widok

Range Rover Velar: luksus i taplanie w błocie

Opinie do artykułu: Range Rover Velar: luksus i taplanie w błocie.

Velar to jeden z tych samochodów, który na drodze wygląda jak jeżdżące milion dolarów. I to nie tylko w świetle jupiterów na najbardziej reprezentacyjnej arterii miasta, nowy SUV Range Rovera równie dostojnie prezentuje się na bezdrożach, po dach umorusany w błocie. Poznajcie nowego w rodzinie - Velara.

Range Rover Velar to zdecydowanie najważniejsza tegoroczna premiera dla marki Land Rover. Zbudowany od podstaw SUV po raz pierwszy został pokazy światu podczas marcowego salonu ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Tego typu felgi nie pasują do takiego auta. To oczywiście tylko moje zdanie. Samochód sam w sobie świetny. Cały czas widać w nim brytyjską powściągliwość i elegancję.
popieram tę opinię 36 nie zgadzam się z tą opinią 3

Silnik trochę duży. Będzie wysokie ubezpieczenie. Czekam na 1,0 na 4 turbinach
popieram tę opinię 42 nie zgadzam się z tą opinią 2

I obowiązkowo 3 cylindry nie więcej

Na szczęście w tego typu samochodach się nie cackają z vege modą na silniczki od kosiarek;)
popieram tę opinię 15 nie zgadzam się z tą opinią 1

:)

10/10 hhahaha Oszczędność przede wszystkim
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 1

lepiej zamontuj filtr

w tdiku i wymien wydech
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

No jasne, felgi 22" i teren. Do tego opony typu slick (czyt. szosowe). Ale skoro taki dzielny to zapraszamy na tereny wokół toru motokrosowego przy Starogardzkiej. Zobaczymy czy w ogóle tam dojedzie...
popieram tę opinię 16 nie zgadzam się z tą opinią 11

nie bój żaby :)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 3

Pierwszy wyjazd w teren i na bank bedzie go kinetykiem wyciagal Nissan Patrol lub stary Jeep Grand Cherokee.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 5

lub samurai alby jimny
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 2

tak samo jak każde inne auto nieterenowe

przecież nikt tym w teren nie pojedzie
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 1

Jaki teren? Nie widzisz jak leasingowcy i inni od miniratek parkują wszędzie by ktoś ich nie drasnął drzwiami? To gdzie oni w teren wjadą. Ewentualnie w kałużę,posmarują błotem w sprayu(jest takie cuś) karoserię i będą dumni z offroadu.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 2

na tym profilu opony w teren? :)

ktoś się zdziwi, jak będzie chciał wypróbować to cudo.
popieram tę opinię 15 nie zgadzam się z tą opinią 1

niezależnie od tego jak byś zaprzeczał, myślę że sam byś takie auto chciał

bo w gruncie rzeczy przecież jest zarąbiste. Nie jest?
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 3

Nie jest. Nie podoba mi się wygląd współcześnie produkowanych samochodów. Od tego Range Rovera, wolałbym w idealnym stanie: Land Rovera Defendera albo Land Rovera Discovery I. Prędzej spodoba mi się KIA Retona niż, ten Velar
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 7

Patrząc na listę i ceny....

Doposażenia to za pół bańki to golas !!! Nie ma nic co reszta aut w pakiecie....plus te wszystkie wynalazki będzie milionik jak nic !
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 2

Stać mnie to mam :)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 3

kupię kochankowi

Jak wygram milion to kupię swojemu kochankowi :)
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 7

Dzisiaj mowi sie partner a nie kochanek
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Velar

to małe i ciasne auto jak na tą klasę.Nie za te pieniądze.
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 3

tę klasę

wez sie za slownik ortograficzny, a ni za luksusowe samochody
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Przecież te auta nigdy błota nie zobaczą tylko furtki do przedszkola i parkingi w galeriach. Swoją drogą życzę powodzenia w terenie z takimi oponami i automatem! :)

Ludzkość już całkowicie oszalała.
popieram tę opinię 21 nie zgadzam się z tą opinią 3

Opony to nie problem, automat w teren jak najbardziej, to nie beczka 123
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1

Automat w teren? Mówisz chyba o szutrowej drodze. W prawdziwe błoto bez reduktora się nie pchaj. Zobacz jaki marny ma prześwit a zawieszenie jakie? To nie jest LandCruiser czy też Patrol, żeby pchać się nim poza asfalt.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 3

Automat nie przeszkadza w posiadaniu reduktora. To po pierwsze. Po drugie automat w terenie ma zarówno wady jak i zalety, wiele zależy od tego o jakim terenie mowa. Przy podjazdach i trawersach automat robi świetnie, przy wklejkach radzi sobie dużo słabiej niż manual. Największą wadą automatu jest to, że nie lubi jak mu ciepło a pod obciążeniem sporo ciepła generuje. Gdy olej się przegrzeje, to napęd się kończy. A nietrudno o to, gdy błoto zalepi chłodnicę oleju, która z reguły jest gdzieś nisko. Jeśli jest wbudowana w chłodnicę wody, to wcale nie jest lepiej, bo ta też lubi się zapchać błotem i wtedy automat dodatkowo pogarsza już osłabione chłodzenie silnika.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

zalezy co sie rozumie przez teren.

jesli chodzi o jezdzenie polnymi lesnymi sciezkami po deszczu ktorych jest masa na kaszubach czy o wjezdzanie specjalnie w glebokie blota lub sadzawki.

Ponoc do tego pierwszego automat jest lepszy. Nie wiem dlaczego? Ale do tego pierwszego nie trzeba Patrola wystarczy Subaru impreza wrx (szybciej przejedziesz) lub fiat panda 4*4.

Ale w glebokie bloto impreza ma za slaby przeswit. To sie pokonuje impreza tak ze buduje sie przed sadzawka mala skocznie, rozpędza sie i przelatuje!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ładne, ale nic poza tym.

Niepraktyczny samochód. Kupa pieniędzy, bo chyba o to w tym wszystkim chodzi.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 3

Brak salonu

Tylko szkoda, ze w Gdańsku taki nędzny salon tych aut bez kierownictwa ( w Warszawie i maja wszystko w nosie ) a tu chamska pani blondyna, która co najwyżej warzywa powinna sprzedawać na targu
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 1

13 brutto na godzine i jest moj
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 1

Funtów to tak :-)
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2

13 to jest duzo?. Za robola na ladzie w Szkocji w Montrose jako Rigger-Banksman (Stage 3) mam 21 funtow na godzine.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jako dodatek po zreprywatyzowanej kamienicy

...pasuje idealnie
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 1

Przerost formy nad treścią.
I te dopłaty za wszystko.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jazda probna

Jezdzilem nim podczas jazdy probnej. Bardzo wysoki komfort podrozowania i doskonala widocznosc. Do tego mocny silnik na rope, ktory nie przestraszy spalaniem i kosztami. Trzeba rezygnowac z wielu niepotrzebjych dodatkow by cena byla do przelkniecia. Kalkulacja leasingowa jednego z dealerow pokazala, ze na firme mozna go miec z silnikiem 2,0 l diesel 240 koni za 4.000 pln miesiecznie (wplata wlasna 45.000 pln). To jeszcze akceptowalna kwota. Cena podobna do Merca GLC czy BMW X3 ale Mercedesowi i BMWudaleko do poczucia luksusu, ktory oferuje Range. Jestem kibicem Merca, ale trzeba oddac honor Range’owi.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Hhaahaa... tak jak w tym kawale, co baca sprzedawał psa za milion... zamienił na 2 koty po 500 tysięcy :D

Jak ktoś chce kupić samochód za 100 milionów i szpanować, to niech da znać. Mam na sprzedaż starego fiacika ...za 100 milionów oczywiście. Będzie czym szpanować.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Velar parowanie szyb

Awaria za awario
Auto za 500.000 zł i szyby parują jak w starym polonezie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
do góry