Widok

Rejestracja samochodu

Kupiłam pierwsze auto, więc jestem zielona ;) czy jest jakiś termin, w jakim trzeba zarejestrować samochód od momentu podpisania umowy? I jakie są koszty rejestracji? Jakiś podatek jeszcze trzeba zapłacić? :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
14 dni na Urząd Skarbowy ,druk PCC . Opłacasz 2% wartości pojazdu według ich (oczywiście złodziejskiego i zawyżonego) cennika. Auta poniżej 1000 zł są zwolnione. Następnie teoretycznie 30 dni na wydział komunikacji, ale nie musisz się spieszyć. Tu za spóźnienie nie ma żadnych konsekwencji. Bardzo ważne jest ubezpieczenie OC. W ciągu miesiąca trzeba się skontaktować z ubezpieczycielem i podjąć decyzję czy chcesz kontynuować ubezpieczenie poprzedniego właściciela, czy je wypowiadasz i zawierasz w innej firmie.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
2% to nie tak źle :D
chodzi o to, że OC kończy się 4 grudnia, więc poprzedni właściciel (kolega) chce podpisać umowę kupna-sprzedaży (auto mamy już od jakiegoś czasu), ale nie mam teraz przed świętami na OC... więc pomyślałam, że po prostu odstawimy go na ten miesiąc i nie będziemy jeździć, bo bez OC się nie da... tylko czy można mieć przerwę w OC? jeśli on napisze wypowiedzenie do ubezpieczalni, to my musimy od razu opłacić tego samego dnia, żeby była kontynuacja?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Musi być ciągłość OC. Nie ma innej możliwości. Nie ważne czy jeździsz czy nie. Opłacone musi być. Wyjątkiem są samochody mające powyżej 40 lat.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2
ok, dzięki wielkie
ostatnio czytałam o mandatach za nieważne OC w razie kontroli policji, więc miałam nadzieję, że jakoś uda się przejść z tą przerwą...