Dzisiaj tj 16 04 chciałam zarejestrować się telefonicznie do lek w tutejszej przychodni ,ale okazało się że to tylko moje pobożne życzenie.
Dzwoniłam kilkanaście razy i za każdym razem był sygnał wolny następnie włączała się sekretarka po tym czasie słuchawka była odkładana i następowała cisz -a pieniążki z karty były kasowane i tak przez cały czas.Skończyła mi się karta w tel więc musiałam się pofatygować i przyjechać do przychodni Jak zapytałam recepcjonistkę dlaczego tak się dzieje To proszę sobie wyobrazić co odpowiedziała? Że od rana telefon dzwoni aż głowa boli!Może powinna zmienić pracę bo ból głowy to poważna sprawa Drugi raz to ją nagram i opublikuję I tak się traktuje pacjentów przez znudzone recepcjonistki -była to blondynka włosy zapięte do góry może tym ktoś się zainteresuje i wyciągnie konsekwencje bo to już jest nagminne Pozdrawiam pacjentka