Widok
Reklamacja w 3 miesiące + żenująca obsługa reklamacji
We wrześniu kupiliśmy zestaw mebli producenta forte, w którym po złożeniu okazało się że w każdym z 3 elementów zestawu była wada. Złożyłem reklamację i...
przy pierwszym spotkaniu z serwisem przyjechali nie przygotowani - zamiast sprawdzić towar który forte im przekazało do wymiany dopiero przy mnie okazało się ze nie mają tego co trzeba.
przy drugim spotkaniu przywieźli elementy które były w moim zestawie do wymiany, ale przy montażu okazało się że też są też wadliwe.
przy trzeciej próbie kobieta i facet z działu reklamacji mimo że siedzą 3m obok siebie nie potrafili ze sobą rozmawiać-rano dzwoni ona że wymienią cały mebel, a po południu on mnie dopytuje co jest z moja reklamacją. Żenada+brak komunikacji - na to można liczyć! Kultura osobista osób z tego działu sięga dna. Dopiero monit u dyr sklepu sprawę ruszył dalej.
czwarta próba -przywieziony został nowy cały mebel, który przy montażu okazał się być tez wadliwy,wiec (uwaga to nie żart!!!) zaproponowali mi wymianę na ten który jest na wystawie-super co? Kupiłem nowy mebel a proponują używkę demo z wystawy..Normalnie myślałem że się cofnąłem do prl-u!!
piąta próba=nowy mebel złożono i w końcu nie był wadliwy.
3 miesiące!!
przy pierwszym spotkaniu z serwisem przyjechali nie przygotowani - zamiast sprawdzić towar który forte im przekazało do wymiany dopiero przy mnie okazało się ze nie mają tego co trzeba.
przy drugim spotkaniu przywieźli elementy które były w moim zestawie do wymiany, ale przy montażu okazało się że też są też wadliwe.
przy trzeciej próbie kobieta i facet z działu reklamacji mimo że siedzą 3m obok siebie nie potrafili ze sobą rozmawiać-rano dzwoni ona że wymienią cały mebel, a po południu on mnie dopytuje co jest z moja reklamacją. Żenada+brak komunikacji - na to można liczyć! Kultura osobista osób z tego działu sięga dna. Dopiero monit u dyr sklepu sprawę ruszył dalej.
czwarta próba -przywieziony został nowy cały mebel, który przy montażu okazał się być tez wadliwy,wiec (uwaga to nie żart!!!) zaproponowali mi wymianę na ten który jest na wystawie-super co? Kupiłem nowy mebel a proponują używkę demo z wystawy..Normalnie myślałem że się cofnąłem do prl-u!!
piąta próba=nowy mebel złożono i w końcu nie był wadliwy.
3 miesiące!!
Moja ocena
Agata Meble
kategoria: Salony meblowe
obsługa: 1
oferta: 3
jakość asortymentu: 1
przystępność cen: 3
ocena ogólna: 1
1.8
* maksymalna ocena 6
U mnie krzywe drzwi, wygięte w łuk nie do zamontowania prawidłowo. W uzasadnieniu odrzucenia reklamacji dostałem informację, że oczywiście źle zamontowałem. To nic, że całą resztę drzwi dałem radę zamontować prawidłowo. Dostałem również instrukcję montażu... Żenująca inteligencja pracowników... Chyba najlepiej, jakby im w dziale reklamacji nie zawracać głowy, bo z góry chyba odrzucają każdą sprawę.