Widok

Rekordowy ruch w tunelu pod Martwą Wisłą

Opinie do artykułu: Rekordowy ruch w tunelu pod Martwą Wisłą.

W wakacje padł nowy rekord ruchu pojazdów w tunelu pod Martwą Wisłą . W lipcu i sierpniu obiema rurami pojechało ponad 400 tys. kierowców w każdym miesiącu. Jeśli ruch wciąż będzie rósł w takim tempie, to za rok osiągnięta zostanie maksymalna przepustowość tunelu.

Od otwarcia tunelu minęło już 2,5 roku. Od tego czasu ruch w obu rurach między Letnicą a węzłem Ku Ujściu ciągle rośnie. Ze statystyk, jakie udostępniło na naszą prośbę Centrum Zarządzania Tunelem wynika, że tylko w ciągu ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Gdańsk rośnie!

I super :-) dzięki że mamy prezydenta, który kuma o co chodzi w rozwoju miasta!
popieram tę opinię 148 nie zgadzam się z tą opinią 135

I?

Masz masz przykładowo 20 miliardów do wydania wydałeś 10 miliardów zbudowałeś tunel most jakieś Centrum Kultury to jest osiągnięcie Lewaku? A gdzie 10 miliardów w kieszeni Adamowicza!
popieram tę opinię 21 nie zgadzam się z tą opinią 48

zarąb...li Przymorze!

Kiedy tunel pod Pachołkiem?
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 12

Ten tunel to taki miś budynia. Gdańszczanom od poczontku on do niczego nie jest potszebny tylko dokładamy do jego utszymania.

Tam jerzdżom tylko słoje z mazur i pijani norwedzy na dzi..ki.
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 24

Ten tunel to akurat nejlepsza inwestycja ostatnich lat

Niepotrzebne były dwa nowe muzea - razem za około 1mld złotych.
Niepotrzebna kolej metropolitarna
Niepotrzebny stadion piłkarski dla przepłaconych piłkarzyków i bandy g*wniarzy.

Zamiast tego można było bez problemu wykonać tunel pod pachołkiem i poszerzyć ul.Czarny Dwór
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 15

G ...o prawda. Można było dać ludzia więcej zasiłków to wszystkim żyłoby się lepiej

A nie tylko swoim. Za te pieniondze to ze sto rodzin takich jak moja mogły by żyć jak ludzie przez sto lat i się nie martwić i nic nie tszeba by robić jak na zachodzie ludzie mają. A tak co? Tylko Rycho i Zbycho nachapali się i se na wakacje jeżdzom luksusowe zagraniczne do Turci i Egiptu a Polscy ludzie nic z tego nie majom. Wiem co muwie bo sonsiad złodziej był w Egipcie w Alinkluzif to opowiadał co tam się dzieje ile to wudy idzie. A cała akcyza do arabuw.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 10

Czyżbyś liczył na to, że większość się połapie, że to (uwaga - trudne słowo) sarkazm?

Naiwny.
połowa nie zrozumiała, a druga połowa na prawdę tak uważa tylko się boi przyznać.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Ciekawe jaki byłby koszt budowy kładki zwodzonej dla pieszych i rowerów

w miejscu gdzie kiedyś pływał prom.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 15

1000 razy taniej

Ale 10% z miliona to więcej niż 10% ze stu tysięcy
Im drożej tym więcej
Ile łap się wyciąga...
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 7

nakłady poniesione na budowę tunelu mogłyby być bardziej produktywnie wydane na inne rozwiązania

tunel poprawia głównie dostęp do Gdańska ludziom mieszkającym poza Gdańskiem lub ludziom mieszkającym w Gdańsku ale pracującym poza nim i decydującym się na dojazd samochodem.

Gdyby doprowadzić kolejne dwa tory do Pruszcza Gdańskiego za ułamek nakładów na tunel, to możnaby stworzyć sprawną linię SKM od Pruszcza aż do Gdyni Chylonii.

Poprawa warunków dostępu do stacji SKM także przyniosłaby duże korzyści: być może tunel okazałby się niepotrzebny.

Wyzwaniem jest wybór priorytetów: na razie lobby infrastruktury samochodowej (mimo innych deklaracji) górą.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 17

jest tunel - źle, nie ma tunelu - też źle.
nie narzekajcie tylko cieszcie się z rozwoju miasta.
popieram tę opinię 16 nie zgadzam się z tą opinią 2

I że ktoś zarabia rocznie 80000 wg PIT a zarobił 2000000?

Cieszymy się
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2

Na przykład może ludzioą zasiłki podnieść żeby się żyło jak na zachodzie.

Wiem jak tam jest bo szwagier siostre wzioł to majom tyle benefituw że nie wiedzom co z kasom robić. Jak pszyjadom to jak krule! Nie patszy na ceny i stawia! Tylko fajki muwi u nas lepsze i tańsze to mnie prosi żeby wysyłać.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 2

Ciekawy jestem, gdzie byś te tory umieścił, rozumiem, że na całej długości, o której piszesz masz zarezerwowane tereny ;-)
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

co za cymbał projektował drogi dojazdowe od strony zaspy?

nie wiadomo o co mu chodziło
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 7

Kiedyś to była spokojna droga

To tak jakbyś wsadził do malucha silnik od ferrari
Tacy drogowcy są w PO
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 8

Ale jaja:):):)
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

a kto za .. ukraincow .. w knajpach na przymorzu sie weznie i sanepid
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

ble ble

zablkowane całe przymorze , i teraz letnica i tysiące nowych mieszkań i samochdów , Jak rozmawiałem kilka lat temu z włodarzami miasta , to twierdzili, że Czarny Dwór się nie zakorkuje, , że to się samo ureguluje i co rano 2 godziny korki a po południu 5 godzin korków
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

E tam

Deptak zrobic.
Zeby inzynier mogl sie przejsc.
No i furmanki przywrocic
popieram tę opinię 27 nie zgadzam się z tą opinią 5

Myślę, że ruch wahadłowy byłby lepszy

z pierwszeństwem dla pieszego i roweru.
popieram tę opinię 33 nie zgadzam się z tą opinią 4

I w dni parzyste

Miejscowi a nieparzyste słoiki
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 0

badania psychiatryczne dla takich inzynierow
popieram tę opinię 21 nie zgadzam się z tą opinią 6

Przecież ma rację.

Mamy tunel więc nie musimy utrzymywać tak szerokiego Podwala.
popieram tę opinię 13 nie zgadzam się z tą opinią 10

Chwileczkę

Czy ktoś pomyślał o mieszkańcach Przymorza???
Nie można kanalizować tranzytu tylko w Pas Nadmorski!!!
Zasada jest taka, że trzeba wykorzystywać pełną siatkę ulic a nie robić same deptaki a przejazd tylko nad morzem do tunelu...
Dabrowszczaków już nie da się przejechać!
popieram tę opinię 14 nie zgadzam się z tą opinią 6

Miasto nie powinno w ogóle pełnić funkcji tranzytowych.

Do wuja Wieśka jest POG.

Jak budowali tunel to zapowiadali że będzie to dojazd do portu omijający Śródmieście, a teraz mamy cały ruch z S7 w mieście bo krócej na GPS niż przez POG.
popieram tę opinię 16 nie zgadzam się z tą opinią 4

jak pionek prezesa moze byc niezalezny
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2

Chwileczkę

samochód nie jest jedynym sposobem poruszania się po mieście
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 12

Masz rację.

Są jeszcze wodoloty i helikoptery.
Bo chyba nie masz na myśli komunikacji miejskiej, która codziennie funduje swoim użytkownikom "dzień pieszego pasażera"?
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 3

Nie ma problemu

To poruszaj się inaczej
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Mieszkańcu Przymorza

Może skoro mieszkasz w najlepiej skomunikowanej dzielnicy, to użyj innej komunikacji niż auto.

A tak na marginesie - co wy, nie wiedzieliście, że jak Paweł zbuduje wam rurę do tłoczenia aut to się dzielnica zakorkuje? Trzeba było protestować.
Wprowadźmy wreszcie Congestion Charge i problemy z korkami się rozwiążą.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 8

dokładnie

zrobić płatny tunel tak jak mosty w NY :D
w sumie gdyby polskie prawo na to pozwalało to darmowe przejazdy dla mieszkańców Gdańska i płatne dla reszty byłby najlepszym rozwiazaniem - ograniczonoby ruch tranzytowy (POG się przyda wreszcie a później obowodnica metropolitalna) a Ci którzy muszą przejechać dorzuciliby się do utrzymania tunelu... i wtedy można robic drogę zieloną, bo nie spowoduje to zwiększenia ruchu tranzytowego (bo jeśli zrobią drogę zieloną i poszerzą spacerową, to jaka normalna nawigacja zasugeruje jazdę obwodnicą?)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Opłata korkowa?

I co jeszcze
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

no właśnie. po wybudowaniu tunelu mieli ucywilizowac

obiecanki cacanki, a głupiemu.... centrum jak stało tak stoi, tunel tez wkrotce tez.
popieram tę opinię 14 nie zgadzam się z tą opinią 6

Zaskakujące byłoby to, gdyby nie stało. To jest proste jak konstrukcja cepa - jest szeroka ulica, to jest automatycznie wypełniana samochodami. Im będzie szersza, tym jeszcze więcej na niej będzie aut. I tak bez końca. Jedynym sposobem na "przekonanie" kierowców, aby nie jechali przez centrum, to zwężenie drogi. Innych sposobów nie ma. Wie to cały świat, a Polska nie jest wyjątkiem.
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 19

najlepszym sposobem jest zakazać aut

tylko ekotransport konny!!!!11!!
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 1

bzdura

Głupiś inżynierze. Jeżeli zwęzisz podwale to tunelem będzie poruszać się jeszcze więcej kierowców. Ostatecznie zakorkujesz i tunel i podwale. Właśnie teraz jest prawidłowo, kiedy ruch rozkłada się na większą ilość miejsc. Dzięki temu część kierowców zamiast tunelem jedzie podwalem, a część zamiast podwalem - jedzie tunelem. Pozbycie się jednej z tych dróg, automatycznie doprowadzi do przywrócenia korków.
popieram tę opinię 17 nie zgadzam się z tą opinią 6

Niesamowity skok zaliczył Gdańsk w ciągu ostatnich 5-6 lat

Obwodnicę, tunele, nowe drogi, linie tramwajowe, mosty, biznes centrum itd. Szkoda Tylko, że to jedyne miasto które tak się rozwija w regionie.
popieram tę opinię 160 nie zgadzam się z tą opinią 42

Prawda,skok na kasę,oraz skok zadłużenia.
popieram tę opinię 19 nie zgadzam się z tą opinią 36

To przez Twój pisowski rząd wzrosły ceny.
popieram tę opinię 31 nie zgadzam się z tą opinią 17

Edek piszesz to często. Wczoraj byłeś Radkiem z Gdyni a dzisiaj Magdą.... tak dls twojej wiadomości to obwodnicę południową wybudowalo państwo, na tramwaje i autobusy nie.ma kasy bo ucinaja kursy tłumacząc, że ludzie nie jeżdżą. Powiedz gdzie te nowe mosty bo chodzi ci chyba o kładkę dla turystów.... edziu weź się doucz
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 26

Idiota czy wyborca szczurka?

Np Most w Sobieszewie, nie słyszałeś prymitywie od szczurka:)??
Dlaczego twoj szczurek nie korzystał z kasy państwa? Aaa był znienawidzony przez Tuska a teraz przez kaczora:)))??
popieram tę opinię 26 nie zgadzam się z tą opinią 2

No widzisz edziu jak wiedziałem że to ty. Idiotą to ty jesteś i na dodatek alkoholikiem co za wpisy dostaję alkohol. Most w sobieszewie musiał być zrobiony bo ten stary był wybudowany po wojnie i groziło całkowicie odcięcie ludzi na wyspie. Dodatkowo państwo pomogło w jego budowie a nie sam Gdańsk. Edek gamoniu wszystko jest w necie kogo ty chcesz oszukać
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 17

Edzio wyborca Żmudy dał głos
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 9

nowy most na starogardzkiej, budowa nowego przy urz marszalkowskim, mosty, wiadukty zbudowane w ciagu linii pkm, wczesniej most kol nad trasa zielona
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ehh...

Wszędzie niesamowity tłok. Przymorze zakorkowane, pod blokiem już praktycznie nie mam gdzie auta postawić....Są plusy i minusy tego postępu. Remontu Hallera to się chyba nie doczekam w tym życiu...
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 8

Wyprowadź się na podkarpacie. Jak 100 lat temu było błoto tak i dzisiaj jest.

Jak się sr*ło za stodołą tak się sr*. Jak w niedzielę boso do kościółka szło tak dziś już w butach -no chyba, że nie masz. Jak w niedzielę po kościele zaczyna się chlać tak chleje się do soboty. Ruchu drogowego prawie nie ma, bo większości prawa jazdy zabrali, część koni wyzdychała a reszta jeźdzć nie musi bo ma "dzieciary" to po promile do gieesu można posłać.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ty chyba na podkarpaciu nie byłeś?

Bo jak ktoś był tam kiedyś i był teraz, to jest przepaść, jaki skok się dokonał i jakie domy tam stoją. Młode pokolenia zasuwają i przywożą z emigracji zagranicznej kasę.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

masz na mysli skok na amber gold, fakt niezla akcja zniknal prawie miliard zlotych

i prezydent sie z tego smieje na komisji, komendant nie wie o co chodzi, a prezes sadu nic nie pamieta. Dobrze skacza rąbaniutcy, to im trzeba przynac
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 12

1/10 tego co z AmberGold wyciągnęło peło
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 5

Nie bój nic

Już PiSi inwestycje dla Gdańska udupiają jak się tylko da.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 5

A Czarny Dwór nadal wąskim gardłem

Mieszkańcy Przymorza wyrażają głęboką wdzięczność włodarzom miasta za totalne zakorkowanie dzielnicy - łącznie z innymi drogami łączącymi się z Czarnym Dworem.
popieram tę opinię 148 nie zgadzam się z tą opinią 32

pisz w imieniu swoim. mi tam nie przeszkadza. zrobiliby droge to wszystko pchałoby sie tranzytem przez przymorze, a tak czarny dwor ogranicza ilosc pojazdow.
popieram tę opinię 18 nie zgadzam się z tą opinią 18

Jest dwujezdniowa JPII, niech tam idzie ruch.

a jak mało to niech powstanie droga wzdłuż torów od JPII do Drogi Zielonej (przy Ergo Arenie). jpii powinna dostać już dawno, cywilizowany przejazd przez tory, a nie wiadukt z ciasnymi najazdami i brakiem możliwości wjazdu z Grunwaldzkiej od strony Oliwy.
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 5

Urzędnikom?

Raczej czubom z Przymorza, którzy nie chcą "autostrady".
popieram tę opinię 18 nie zgadzam się z tą opinią 14

Jakiej "autostrady"?

O czym piszesz? Czarny Dwór, w planach, ma nadal zostać drogą dwujezdniową jak obecnie!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 4

Autostradzie tranzytowej przez Pas Nadmorski mówimy NIE !!!!!!!

Przymorzacy
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 1

Droga miała być rozbudowana ale mieszkańcy nie wyrazili zgody i protestowali. Jak coś komentujesz to się zorientuj jak było a nie siejesz ferment...
popieram tę opinię 13 nie zgadzam się z tą opinią 7

1% było za drogą ;)
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 4

Która ulica miała być poszerzona?

Skoro w planach (Droga Zielona) jest nadal zachowanie 2 pasów na Czarnym Dworze? O czym piszesz?
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Dlaczego nie ma Nowej Kościuszki ???

Dlaczego nie wybudowano dróg, które były pokazane w Decyzji Środowiskowej dla tunelu ?
Dlaczego DSU uzyskana na podstawie założeń o budowie tych dróg nie sprawdzała pogorszenia warunków życia tak przy Czarnym Dworze jak i Jana Pawła II ?
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 1

Własnie! Nowa Kościuszki zmienia wszystko

gdyby ta ulica powstała tak jak planowano to ruch przez Czarny Dwór nie byłby taki duży...
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0

inż.

a jeszcze kilkanaście nowych bloków i setki mieszkań i tysiące samochodów. a zero szkół , zero klas , nauka w szkołach do póżna
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jak to jest że w Gdańsku powstał tunel za miliard

a u nas w Gdyni na Chyloni na torach na Puckiej od lat nie są się wybudować przejazdu na 50 milionów?
popieram tę opinię 111 nie zgadzam się z tą opinią 4

Za 50 zl

Wystarczy kupić wiadro białej farby i namalować
popieram tę opinię 27 nie zgadzam się z tą opinią 1

Już ci edziu tłumacze. Unia dała na to kasę bo Donald załatwił. Gdyby nie to, to dalej byś stał w korkach i czekał na prom
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 22

Dlaczego twój leniwy szczurek nie aplikowal o pieniądze do UE?

Gdynia ma 47 miejsce w kraju jeżeli chodzi o pozyskanie pieniędzy z unii.
popieram tę opinię 30 nie zgadzam się z tą opinią 1

Podaj skąd masz te dane. Zawsze to piszesz a nigdy nie chcesz podać skąd to wziąłeś. Tak samo jak nie chcesz podać kto ci daje alkohol za wpisy
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 15

Ze stron gus i rankingów.

Wejdź i sprawdź szczurzy idioto.
popieram tę opinię 20 nie zgadzam się z tą opinią 1

Edzio nic takiego tam nie ma. Jesteś kłamczuchem a na dodatek alkoholikiem
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 11

Siostro!

Pacjent majaczy.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Óooo! d**il wrócił!

Długo cię nie było. Leczenie czy kolejny ciąg alkoholowy?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3

Edek to, że jesteś klamczuchem to wszyscy wiedzą. Ostatnio nam wmawiales, że pamiętasz korki na Chwarznie 20 lat temu. Rozwiń temat
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 7

Wpisz sobie w Google chociażby vademecum samorządowca Gdynia i ci wyskocza dane
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

unia dała ale ponad 300mln z kasy miasta i tak poszło na tunel

za 300mln mozna byłoby miec 500km drog dla rowerow albo 600km chodnikow.

obecnie gdansk posiada ledwie 100km drog dla rowerow.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 15

A tymczasem edzio... zamilkł
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 6

nie tylko drogami rowerowymi i chodnikami człowiek żyje...
popieram tę opinię 14 nie zgadzam się z tą opinią 1

tym bardziej nie żyje jednym tunelem za ponad mld złotych
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 9

I prawidłowo

Budowa dróg dla rowerów to wyrzucanie pieniędzy w błoto.
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 5

budowa dróg dla aut też jak widać. wybudujesz, a korki wcale się nie zmniejszają. Smród i hałas w mieście coraz większy tylko.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 4

I dobrze powinni jeszcze ograniczyć do około 50 km. Bo i tak jeździcie gdzie wam wygodniej ;)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

I wystarczy.

I tak zajmuje pierwszą lokatę w "Kręceniu kilometrów".
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Horała wybuduje wam wszystko, nawet koleję górską. Tylko niech ciemny gdyńskim lód to kupi

i zagłosuje na niego. A potem kicha, będzie się z was nabiał. Ot taka dobra zmiana, koryto będzie ich.
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 8

Lód, to ty sobie przyłóż.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ro ostro

Ładny wynik, może trzeba kopać drugi tunel??
popieram tę opinię 61 nie zgadzam się z tą opinią 1

Nie... Po co? Wystarczy dobudować po jednym pasie i będzie ok.

O psia kość... Nie da się.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 3

Co po osiagnieciu max przepustowosci?

Chyba ktos zle policzyl
popieram tę opinię 46 nie zgadzam się z tą opinią 8

To samo co na każdej drodze. Korki i koreczki. Dopóki komunikacja publiczna nie będzie realną alternatywą, a rower będzie nadal kojarzył się z obcisłymi gaciami, to będzie wszystko stało. W sumie zawsze będzie stało, ale kto nie będzie chciał w tym uczestniczyć, to będzie miał alternatywę. A obecnie nie ma, bo autobusy stoją razem z autami.
popieram tę opinię 22 nie zgadzam się z tą opinią 2

Tak to jest jak się wali wokół osiedla i nie tworzy żadnej komunikacji

Adamowicz jak zostanie to będzie dalej to samo. Za rabacik na mieszkanko pozwolenie na osiedle
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 1

zastanowienie się, czy nie warto przenieść się w pobliże miejsca pracy i sprzedaż samochodu

Przekierowanie środków na rozwój systemu szybkiej kolei miejskiej i innych alternatyw dojazdu samochodem do pracy i dowożenia dzieci do szkół.

Kręć kilometry dla Gdańska we wrześniu i październiku.
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 5

Zmień pracę, weź kredyt

Już tak cudownie jest w GD ?
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 3

A kupisz mi mieszkanie, ziom?

Czy do kredytu się dorzucisz?
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Przepustowość

Należy podnieść ograniczenie prędkości z 70 do 110 km/h i wszystkie auta prędzej przejadą
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 2

3 pasy

Z tego co pamiętam to była opcja budowy tunelu inną technologią za mniejsze pieniądze, który miałby 3 pasy w każdą stronę, ale ktoś się uparł, żeby robić to TBMem (nie wiem, czy ktoś chciał błysnąć czy myśał, że tym TBMem zrobi poźniej po kosztach milion innych tuneli)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 3

Lepiej 10 pasów od razu

A co poźniej z tymi samochodami, które przejadą przez szeroki tunel ? Rozpłyną się?
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 2

Taki tunel powinien mieć odejście drogowe bezpośrednio do obwodnicy

Po 2 pasy i wtedy ma sens
popieram tę opinię 36 nie zgadzam się z tą opinią 39

Przecież ma. Jeździłeś kiedyś tamtędy ?
popieram tę opinię 33 nie zgadzam się z tą opinią 3

Tak

I wszyscy jadą na Dąbrowszczaków i Żabiankę a nie do obwodnicy
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jeżeli mieszkają na Zaspie, Przymorzu, Jelitkowie, w Oliwie lub w Sopocie to po co mają jechać na obwodnicę ?
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Deweloperzy zalewają miasto osiedlami a dróg nie przybywa

I tak właśnie rządzi nasz budyń. Dlaczego miasto nie nakarze na koszt deweloperów rozbudować dróg a daje pozwolenia na ciągle nowe inwestycje. Albo stop deweloperom albo drogi. Starczy tych betonowych osiedli i mieszkań na wynajmy!!!!!
popieram tę opinię 70 nie zgadzam się z tą opinią 61

Jeżeli jest popyt to budować. Nie chcę powrotu do prl. wtedy też wszystko wydzielano.
popieram tę opinię 18 nie zgadzam się z tą opinią 5

Unia europejska

Unia europejska to PRL, np limity na produkcję mleka itp
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 4

W UE jest nadprodukcja. w PRL-u były wieczne niedobory. Przypominam, że to PRL zbankrutował.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

No to znieśmy limity, a wściekłych rolników, którzy będą wylewać mleko do rowów

wyślemy z oponami pod Twój dom.
PRL to masz w tym swoim zakutym łbie jak wielu z tak zwanych "prawdziwych (p)olaków" , którzy s&rają dalej niż widzą.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Trzeba zmienic podejście ludzi i zaczać korzystać z komunikacji publicznej.

Jakbyś jeździł trochę po świecie to być widział jak działają metropolie Londynu, Tokio czy inne podobne. Nie da się wybudować tylu dróg, żeby wszyscy jeździli bez korków...
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 11

jakbyś jeździł

1. Nie porównuj Gdańska do Tokio czy Londynu. Gdańsk ma 0,5 mln mieszkańców. Londyn 9, Tokio 10.
2. W Gdańsku nie ma metra tak jak w Tokio czy Londynie. Poruszanie się gdańską komunikacją miejską to jest kpina. Skomunikowanie miasta jest fatalne. Prędzej pokonasz w Tokio metrem 100 km. niż w Gdańsku 10 autobusem i tramwajem.
3. Nikt nie twierdzi, że po mieście nie można się poruszać komunikacją miejską, tylko najpierw ta komunikacja miejska musi istnieć i należycie funkcjonować. W Gdańsku ludzie wybierają samochód bo alternatywą jest wielogodzinne tłuczenie się autobusami i tramwajami, które nie raz i nie dwa nie przyjeżdżają.
4. Ruch w tunelu to nie tylko ruch miejski, to w dużej mierze ruch tranzytowy kierowców którzy nie poruszają się wyłącznie w obrębie miasta Gdańska, tylko pokonują znacznie większe odległości.
popieram tę opinię 18 nie zgadzam się z tą opinią 6

1) Gdańsk nie potrzebuje metra ( między innymi dlatego że jest 0,5 mln mieszkańców a nie 9 mln jak napisałeś w Tokio), w Gdańsku są szerokie drogi (znacznie szersze niż np w Londynie) wystarczy zrobić buspasy i dać pierwszeństwo komunikacji miejskiej (obecnie priorytetem jest ruch samochodów)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 3

Wyrzuć starą encyklopedię, w Tokio mieszka obecnie 36 milionów ludzi
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Stop mieszkaniom na wynajmy

Będę na złość mamie mieszkał pod mostem. Albo dojeżdżał spod Lęborka, może tam jakieś mieszkanie znajdę...
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 7

Gdyby tak zalewali jak lamentujecie na forach...

... to nie byłoby tak drogo. W ciągu ostatnich 10 lat wyszliśmy na drugie miejsce z cenami kupna i najmu, za następne 10 mamy szansę zdetronizować Warszawę jak trend się utrzyma.
Niestety pensje nie rosną tak szybko i jest to problem dla zwykłych ludzi. Skończy się tak, że w mieście będą mieszkać turyści, studenci plus jakaś tam elita a zwykli ludzie w Kokoszkach, Redzie, Pruszczu itp.
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 1

Radzę zwiedzić Gdynię

Bo chyba jeszcze nie widziałeś miasta, w którym dróg nie przybywa.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ale z czego się cieszyć??? To jest chyba niechlubny rekord.

Jeśli w Gdańsku jest 2x więcej samochodów na 1000 mieszkańców jak w Berlinie czy Wiedniu to ja bym się nie cieszył z tego "rekordu". Rozwój??? Jaki rozwój? Polakom dać 10000km autostrad to się pozabijają na nich. Dać im tunele to się spalą na popiół w nich. Polacy nie potrafią korzystać z nowo budowanych obiektów drogowych. Polska motoryzacyjnie to lata 50-te usa. albo obecna Kenia, Botswana lub Nigeria. Za dużo samochodów.
popieram tę opinię 23 nie zgadzam się z tą opinią 33

kenia ;)

nie wiem czy byłeś w Kenii ale ja przed chwilą wróciłem i nie porównuj Polaków do Kenijczyków. Nie ma czego porównywać. Ich drogi i kultura jazdy jest żadna w porównaniu z naszą.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 1

No nie wiem

W krajach trzeciego świata rowery trzymają się mocno.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1

Nie ma komunikacji miejsciej, to są samochody.
I tak, nie piszę, że jest słaba, bo tego żartu komunikacją miejską nazwać nie można.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 1

Jak osiagnie maksymalna przepustowosc to wybuduje sie drugi...

potem trzeci.... czwarty.... a korki jak były tak będą
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 10

Okazuje się, że jak czegoś nie ma to jest źle, ale prawdziwy dramat zaczyna się gdy już jest.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 2

Teraz tylko w końcu niech powstanie porządna Droga Zielona 2x2 i brakujący fragment Obrońców Wybrzeża

Oczywiście z zakazem wjazdu pojazdów pow. 8 ton i będzie extra.
popieram tę opinię 31 nie zgadzam się z tą opinią 12

Banino słoiku oglądasz pewnie codziennie ze swojej obory

Normalni mieszkańcy Przymorza i Zaspy chcą tej drogi.
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 4

Rodżerku, której drogi?

I jacy mieszkańcy? Masz złudzenia, że proponowana Droga Zielona (z drogą dwujezdniową na Czarnym Dworze, czyli wciąż 1x2) plus tramwaj zmieni coś w problemach komunikacyjnych? Zwłaszcza, że mieszkańcy dzielnic peryferyjnych tylko czekają na tą rozbudowę?
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 4

Nigdy !!

Nigdy mieszkańcy Przymorza nie zgodzą sie na tranzyt nad morzem, przez Pas Nadmorski!!!!!
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 2

Dodajcie jeszcze tranzyt Drogą Zieloną

Bbedzie fajnie.
popieram tę opinię 21 nie zgadzam się z tą opinią 2

Praktyka potwierdza teorie

poszerzanie dróg w miastach nie prowadzi do mniejszego na nich zatłoczenia, ponieważ liczba samochodów korzystających z takiej drogi powiększa się tak, aby maksymalnie wypełnić dostępną przestrzeń
popieram tę opinię 28 nie zgadzam się z tą opinią 14

A brak dróg powoduje że miasto umiera... stajesie wioską

Jest bardzo wiele miast w Polsce, gdzie prowadzi jedna droga i nikt tam nie chce inwestować... Nie powstają nowe miejsca pracy...
popieram tę opinię 16 nie zgadzam się z tą opinią 8

No no, Holandia, Dania. Te biedne kraje. Nikt tam nie inwestuje, no biedaki.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 9

A teraz

Biegusiem sprawdzamy gęstość sieci autostradowej w Holandii i Danii. Jak Polska osiągnie porównywalny poziom, to można zacząć się bawić w robienie dobrze kalesoniarzom.
popieram tę opinię 13 nie zgadzam się z tą opinią 1

Do obcisłych gaci

to nie dotrze...
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nie, w rzeczywistości wirtualnej

A teraz biegniemy drugi raz. Tym razem sprawdzić jak daleko od placu Dam znajduje się najbliższy węzeł autostradowy.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

ciekawy fragement, ale skąd ten wniosek?

"ponieważ liczba samochodów korzystających z takiej drogi powiększa się tak, aby maksymalnie wypełnić dostępną przestrzeń" - nigdy nie rozumiałem jak to jest możliwe niby. Skąd te samochody się biorą? Z pączkowania? Są jak bakterie czy pasożyty?
Myślę że teoria Lewisa Mogridgea jest mocno nadużywana w celu blokowania wszelkich inwestycji drogowych. W Gdańsku problem moim zdaniem z tego, że budujemy mnóstwo nowych mieszkań oraz biurowców, zaś dróg nie budujemy prawie wcale. Co gorsza, za nowymi biurami i miekszaniami nie idzie żaden rozwój komunikacji zbiorowej.
W skrócie - budujemy dużo nowych mieszkań i biurowców, zaś za mało budujemy nowych dróg oraz rozbudowy zbiorkomu.
popieram tę opinię 13 nie zgadzam się z tą opinią 1

To jest proste

Wystarczy wyobrazić sobie teren na którym występują 3 równoległe drogi o takiej samej przepustowości, na którym ruch samochodów jest równomierny (a drogi są połączone drogami poprzecznymi). Później łatwo sobie wyobrazić, ze poszerzamy środkową drogę o dodatkowe pasy w każdą stronę, podnosimy max dopuszczalną prędkość i raczej nietrudno się domyślić gdzie przeniesie się większość ruchu.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 5

Z tego co napisałeś

to odkorkują się dwie pozostałe drogi kosztem jednej zakorkowanej :)
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1

Ale nikt nie powiedział, ze te 3 były zakorkowane :)
Przed budową tunelu i tymi zmianami w Letnicy chyba nikomu jadącemu z Zaspy do Nowego Portu nie przychodziło do głowy aby jechać tam przez Marynarki Polskiej... teraz część ludzi tak robi, czy to poprawia przepustowość ronda?

Inną sprawą jest, ze skrzyżowania i przejścia dla pieszych są wolniejsze na szerszych ulicach (piesi i samochody potrzebują więcej czasu na pokonaniu szerszych ulic) a jednocześnie więcej samochodów "najedzie" na światła dzięki podwyższonej szybkości między światłami.

Chodzi o to, żeby budować nowe drogi, ale o podobnej przepustowości a nie poszerzać jedne skupiając na nich ruch
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dokladnie

Trzeba budowac siatkę ulic równorzędnych,
A nie rożnicować je na wyższe i niższe klasy
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jak to "niby"?

Przecież ruch w tunelu wzrósł o 100 000 pojazdów w ciągu roku.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 3

No właśnie.

Skąd się te samochody biorą? Pewnie z fabryk.
A mówiąc serio to nie ma znaczenia.
Fakty potwierdzają teorię. Dokładasz nowy pas, mija jakiś czas i stoisz w takim samym korku. Tylko zamiast jednego zakorkowanego pasa są dwa.
Czy pomimo wzrostu o 100 tys pojazdów w tunelu zostało odkorkowane centrum Gdańska?
Nie.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2

Obwodnica trójmiasta została zaprojektowana na 26 tys aut/dobę a przetacza się do 100 tys aut/dobę

A pod tunelem 400 tys / miesiąc.. ... jak osiągniecie poziom jak na obwodnicy ( 80 tyś x 30 dni = 2,4 miliona aut miesięcznie to się martwcie ... a na razie to ruch minimalny .
popieram tę opinię 20 nie zgadzam się z tą opinią 3

Ford? Trump?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

inż.

problemem nie jest przepustowosc tunelu , tylko z tego tunelu nie ma jak ptem odjechać , Jana pawął zjazd ledwo jedzie , po kilka samochodów , czarny dwór zakorkowany po 10 do 15 samochodów , zjazd na brzeźno i nowy port minimlany , Zjazd na haller też 10 z samochodów i co tu kicha.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Droga Zielona też pod ziemią

Nie budować prowizorek. Od razu wprowadzać współczesne trendy rozwoju miasta i schować Drogę Zieloną pod ziemię . A tunel był zbudowany metodą nieadekwatną do istniejących warunków. Kosztował prawie dwa razy więcej a są dwa pasy zamiast trzech w każdym kierunku. Ale tak to jest jak politycy i biznes mają więcej do powiedzenia niż fachowcy
popieram tę opinię 15 nie zgadzam się z tą opinią 10

Pojedź do Świnoujścia i zobacz jak buduje dojna zmiana
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 2

Nie porównuj Świnoujścia do Gdanska.

Trzeba myśleć. Tylko, że z wypranym mózgiem trudno.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

posłuchajcie jak dziennikaraka traktuje adamowicza w radio gdańsk a jak gadała ze szczurem.

teraz jest wywiad w radio Gdańsk
popieram tę opinię 14 nie zgadzam się z tą opinią 1

radio gdańsk jest obecnie skrajnie upisowione
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 4

Wejdź na stronę Szczurka na Wikipedii to zrozumiesz
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1

Jacy jesteśmy ?

Oczywisty sukces strategii rozwoju pod Adamowiczem.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 6

Rozwój infrastruktury w NP

Gdzie ten rozwój infrastruktury w Nowym Porcie, może ktoś widział ?
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 5

Oczywiście...

progi na Wyzwolenia :)
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Skandal

Niemcy gdy budowali berlinkę przewidzieli natężenie ruchu 80 lat do przodu u nas jest takie dziadostwo że po 3 latach droga już traci przepustowość. Natężenie ruchu będzie rosnąć więc trzeba budować drogi trzypasmowe.
popieram tę opinię 13 nie zgadzam się z tą opinią 3

Gdyby nie pedaliści i trampakrze, przez których tunel jest zamykany dla ruchu, to byłoby jeszcze lepiej
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 3

Wybudować trzeci pas obwodnicy i będzie OK

Miasto się wówczas odkorkuje
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 2

Nie, zostawić jak jest.

Już raz Obwodnica była w mega remoncie i jakoś się żyło, a trzeci pas i pobocze prędzej czy później musi powstać.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

A będzie gorzej!!!

Port będzie się ciągle rozbudowywać. Ktoś tego nie przewidział? Czy Budynia nie ma tam w radzie nadzorczej portu? Mógł podjąć odpowiednie działania, ale znów przespał. Już dziś w tunelu robią się czesto korki.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 6

Jeszcze jeden rekord

W tunelu dużo osób traci głowę i przy okazji prawo jazdy na 3 miesiące.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 2

Oj marzę by Pis rządził Gdańskiem,Kacperek już zaciera łapki bo kościołów zbyt mało

a klerowi musi d*pę lizać ,a za co ? za to ,że w kościołach klechy nagabywali na jaką partię wierni mają głosować u klechów nic za darmo. Niech każdy rządzi naszym miastem tylko nie pisowska zaraza.
popieram tę opinię 13 nie zgadzam się z tą opinią 9

A co to ma do artykułu?

Może zhejtujesz jeszcze politycznie prognozę pogody?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3

Zachmurzenie duże, przelotne burze...

a jak ktoś chce jeszcze, to mogą być kwaśne deszcze.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

żal

A co może jakieś proficiki były od PO i się skończyło i żal pozostał
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Czyli ruch juz za kilka miesiecy bedzie tunel zatkany!!To trzeba kolejny Tunel głupoty wybudowac!!

I najlepiej autostradę od tunelu 10 pasmową w jedna stronę!! Ciekawe jak szybko tłumoki się obudzą ze trzeba ograniczać duch blachosmrodów bo już niema miejsca i komunikacje miejską usprawnić i obniżyć koszty biletów korzystania z autobusów a obciazyc tych co zatruwają i korkują miasto blachoszrotami bo takim mamy najwięcej.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 12

ruch

duch
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jeszcze dużo wody upłynie w Martwej Wiśle zanim się obudzą

Póki co w św Przepustowość wierzy większość a przecież mamy demokrację.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Pamiętajmy że nie miało być też autostrady A1 bo Gdańsk nie generuje takiego ruchu

Trzeba budować z wizją na 30 lat do przodu
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 1

Zamienią się kolorami.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

to nie problem miasta

to problem tych co tam mieszkają , po co tam kupowali mieszkania. Budyń odkorkował centrum bo tam mieszka , ale całe korki przerzucił na zaspę i przymorze i teraz jest syf wtym miejscu
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Przepustowość ronda

Przepustowość ronda można by zwiększyć poprzez puszczenie ruchu przez węzeł skrzyżowania z ul. Pokoleń Lechii Gdańsk. Rozwiązałoby to również problemy z wyjazdem samochodów ciężarowych z tunelu na rodno w czasie zimy. Dobrym pomysłem było by również przedłużenie ul. Pokoleń Lechii Gdańsk do portu w Nowym Porcie.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 4

Tunel a Zielona Droga

Tunel jak wiemy jest super rozwiązaniem drogowym dla Gdańska ,ale o sukcesie można było by mówić o nowoczesnym rozwiązaniu problemu Tzw.Zielonej drogi. (Czarny Dwór.) oraz węzła jej z Al.Jana Pawła i Dąbrowszczaków. Fajnie było by zobaczyć tam ronda bezkolizyjne. Sukcesów.Jerzy.D
popieram tę opinię 13 nie zgadzam się z tą opinią 0

masz rację, ale weź to wytłumacz tzw. ruchom miejskim

i innym zielonym
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

trzeba to uczcić!!!

zamknijmy tunel i zróbmy maraton!
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 1

Nie ma się czemu dziwić. To wielkie udogodnienie - zarówno dla kierujących, jak i dla wszystkich mieszkańców Gdańska.. Dziękujemy Panie Prezydencie
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 4

a mówili po co to?

jednak ten Adamowicz coś robi i ma Łeb !
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 6

mini tunel w miejsce kładki na wysok.Ołowianki uruchomić SKM Nowy Port ,tramwaj wodnny Stogi-Targ Rybny ,rej iii,ii nowy Port.Bastion Wisłoujście.Westerplatte ,Kapitanat,Brzeżno
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2

cyt "system jakim dysponuje Centrum Zarządzania Tunelem archiwizuje i analizuje dane tylko z ostatnich kilkunastu miesięcy"

biedni... nie mogą zarchiwizować danych, chyba im kupię pendriva
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 1

tunel

gdzie są anty Budyniowcy co obszczekiwali ile to łapówki prezydent wziął za tunel aby poprawić dojazd do nowych mieszkań w Brzeźnie i na Hallera , tyle szczekali po co tunel lepiej wybudować kilka nowych parafii , gdzie oni są jakoś cicho
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 2

to

są boty lub żywe płatne boty w sumie inteligencja podobna.
Zaraz napiszą o mieszkaniach
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0

PKW ma wprowadzić zakaz botów w kampani

wtedy połowa z tych hejterów zniknie
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Adamowicz przytulił mniejszkanie na Lastadi i do roboty może chodzić w kapciach

nie wszyscy gdańszczanie mają taki komfort. My musimy stać w korkach. Kiedy to się zmieni i do włodarzy dotrze że trzeba miasto rozwijać pod względem zwiększjącej sie ilości aut, statystyki same na to wskazują, dlaczego władze miasta są ślepe na takie argument.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 6

Wczoraj Gazeta Wyborcza przeprowadziła debatę z kandydatami na prezydenta miasta Gdańśk

i pajawili się tylko nic nie znaczący kandydaci. Dwaj najpoważniejsi gracze się nie pojawili, oby oni mieli pomysł na likwidację korków w Gdańśku
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

Według mnie należy zlikwidować komunkację miejską w Gdańśku

likwidacja autobusów zlikwiduje korki, a na miejscu dawnych torowisk wybudować dodatkowe pady ruchu, bo kto dziś jeździ komunikacją miejską. Czy jeździ nią Adamowicz, Grzelak, dziennikarze Wyborczej lub portalu trojmiasto.pl?
Oczywiście że wszyscy wożą tyłki samochodami, więc przestańmy być obłudni, że należy przesiadać się do komunikacji miejskiej. Nikt z moich znajomych nie jeździ komunikacją miejską bo się spóźnia i śmierdzi. po to kupiliśmy auta by nimi jeździć. Chociażby wprowadzono darmową komunikację miejską dla wszystkich to i tak nie wsiądziemy do komunikacji miejskiej. Więc czas się przebudzić i przestać zaczarowywać rzeczywistość, a przyjąć ją taką jaka jest. Samochody były, są i będą w mieście i będZie ich coraz więcej!!!
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 4

Mieszkańćy miast jeźdżą autami

mieszkańcy wioski i słoiki jeżdżą rowerami
ot taka prawda
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2

No dobra

Ale jak osiągnięta zostanie maksymalna przepustowość tunelu to co wtedy? Tego nikt nie napisał.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

jeju, jaka nowina!

Rosnący ruch w tunelu jest spowodowany rozwojem infrastruktury Nowego Portu i łatwiejszą komunikacją tej części miasta. największy ruch w tunelu jest w godzinach szcytu. ok. godz. 7 oblegana jest nitka w kierunku stadionu natomiast od godz. 16 tunel w kierunku Sucharskiego - mówi Magdalena Kiljan, rzecznik prasowy Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni, zarządzającego tunelem.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Potrzebny drugi tunel :D I oczywiście więcej samochodów na jednego mieszkańca;)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Tez kiedyś jechałem tym tunelem. Fajnie było;)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Tunel super, ale niech wreszcie zrobio dwópasmuwke w strone pżymoża, rzebym mugl z Karyno golfem popierdzielac a nie stał w korku
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

obywatel

Skąd oni się biorą???
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Słabe ogniwo

Łańcuch wart jest tyle, ile jego najsłabsze ogniwo. W tym przypadku jest to zakorkowany Czarny Dwór!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Zadaszyć wjazdy i podjazdy nitek tunelu

Nauka i praktyka rozwiązuje problemy techniczne. Czy nie warto przeanalizować z udziałem Politechniki Gdaskiej zadaszenia wjazdów i wyjazdów do i z każdej nitki tunelu tak aby części pochyłe nie były narażone na opady deszczu i śniegu co spowoduje , że jezdnie bdą suche i bezpieczne cały rok oraz spowoduje oszczędności na wypompowywaniu wielkiej ilości wód opadowych z tunelu w skali roku i intensywnych opadów.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry