Widok
Renault Clio I
Pod takim hasłem Renault w maju 1990 zaprezentowało następcę popularnej 'piątki'. Był to też okres, w którym firma zaczęła odchodzić od sposobu nazywania kolejnych modeli cyframi, nadając im nazwy. O popularności i powodzeniu auta może świadczyć fakt przyznania modelowi tytułu 'Car of the Year 1991'. W 1996 roku przeprowadzono delikatny facelifting, a w 1998 roku powstało Clio II.Clio dzięki ...
więcej
więcej
Francuski golf :)
Znam takie jedne Clio (fakt ze z silnikiem 1.8i), ktore bez problemu rozprawia
sie z wszystkimi odmianami Golfa (oprocz VR6) w taki sposob, ze ich wlasciciele
ze zdumienia milkna gdzies z tylu :) To nie zadna bajka - zwykłe Clio i 110KM
robi swoje. Waga tego samochodu jest duzo mniejsza niz waga Golfa, a jednostka
1.8 litra to dosyc potężne serce tego malego potworka. Dla ciekawostki podam,
ze ta wersja silnikowa jest dopiero 3-cia od końca jeżeli patrzeć na moc wstawianych
tam jednostek (jeszcze mamy 1.8i 16V i 2.0 16V Williams). Ta druga ma 50 KM
wiecej niż "testowany" egzemplarz. Gdyby nie ta spartańskosć wykonczenia,
tandetne plastiki, kwadratowy design deski rozdzielczej, to golf mialby rownowartosciowego
wroga. Niestety - silnik to najmocniejsza czesć wyposażenia takiego clio :(
sie z wszystkimi odmianami Golfa (oprocz VR6) w taki sposob, ze ich wlasciciele
ze zdumienia milkna gdzies z tylu :) To nie zadna bajka - zwykłe Clio i 110KM
robi swoje. Waga tego samochodu jest duzo mniejsza niz waga Golfa, a jednostka
1.8 litra to dosyc potężne serce tego malego potworka. Dla ciekawostki podam,
ze ta wersja silnikowa jest dopiero 3-cia od końca jeżeli patrzeć na moc wstawianych
tam jednostek (jeszcze mamy 1.8i 16V i 2.0 16V Williams). Ta druga ma 50 KM
wiecej niż "testowany" egzemplarz. Gdyby nie ta spartańskosć wykonczenia,
tandetne plastiki, kwadratowy design deski rozdzielczej, to golf mialby rownowartosciowego
wroga. Niestety - silnik to najmocniejsza czesć wyposażenia takiego clio :(
16 v
Mam ta wersje,niestety do remontu,po bardzo dzikiej jezdzie poprzedniego wlasciciela musze wymienic silnik ,skrzynie,listwe i pare innych rzeczy.Malo jest tych autek na rynku ,sa niepozorne i cholernie szybkie.Fajnie jest miec takie auto jesli jest sprawne,moj np jest jedynym w calym miescie i o to chodzi,golfa kazdy moze miec.
Tez jestem posiadaczem clio 1.8.16v
Powiem szczerze, że clio z tym prawie 140 kM silniczkiem jest małą bestią !!! Widziałem wyżej post odnosnie golfa vr6 może to ma więcej koni ale clio ma więcej wigoru, co prawda moment mniejszy ale zrywniejszy. Przyszłym ew. posiadaczom powiem szczerze ze są to wdzieczne "rajdóweczki" łatwe i chętne do tunningu!!! Auto posiada swój charakter, styl, klimat i to cos jak pojedzie sie nim na max to wtedy taki koles z vr6 zrozumie czym jest clio 1.8.16v lub williams. Auto swietnie sie prowadzi a jak ktos ma możliwosc obniżena go troszke Panowie wtedy jest miodzio! Wadą tych modeli są pólosie i uszczelniacze zaworowe! Usterki te a raczej wady nie występują CZĘSTO!! więc pozostaje tylko denerwowac innych posiadaczy rajdówek którzy próbują z dużym wysiłkiem dogonic nas !! można im powiedziec SEE YOU LATER !! amigos!
1,8i
Ja uważm że Clio to naprawde świetna zabawka,żałuje że jestem posiadaczem najuboższej wersji z silnikiem 1.8(92KM).Jezdze nim juz ze 3 miesiace,zrobilem 7500Km i jestem zaskoczony ze uzywane autko wogule sie nie psuje, jestem z tego bardzo zadowolony.Najbardziej zaluje ze to nie jest wersja RSI lub 16v, nie mowiac o williams.Jezeli ktos tuningowal (silnik) jedno z takich autek i dalo to niezle efekty prosze o maila.
clio 1995
mam clio juz 5 lat (1.4 energy) zrobilem 150tys km (ma juz prawie 200) i zepsuł się tylko regulator niskich obrotow, jakis zawor elektromagnetyczny i wentylator na chlodnicy. kosztowalo mnie to na przestrzeni tych lat jakies 700zl. mysle ze to niezle auto ale mimo wszystko mam go juz serdecznie dosyc. chyba kupie jakies scorpio.
Clio 1,2 - 1993 r.
Rewelacja.Jeste posiadaczem tego cudeńka od 7 mies.Kupiłem od znajomego.jestem z niego baaardzo zadowolony.Fakt ze teraz zepsuł mi sie silnik od wentylatotka albo termostat - ale ta sa groszowe sprawy.No i troszke mały silnik - 1,2 zbyt słaby.
No i chyba porównajmy cenowo cli 1993r. a Golfa 1993r.
Ja mojego kupilem okazyjnie za 7000 zł
Za ta cene to moge kupic Golfa ale II i ta z1985r.
Róznica jest chyba dosc duza.
Pozdrawiam
W przyszlym, roku przymierzam sie do kupna Megane lub Clio II
No i chyba porównajmy cenowo cli 1993r. a Golfa 1993r.
Ja mojego kupilem okazyjnie za 7000 zł
Za ta cene to moge kupic Golfa ale II i ta z1985r.
Róznica jest chyba dosc duza.
Pozdrawiam
W przyszlym, roku przymierzam sie do kupna Megane lub Clio II
clio RSI
cały czas chorowałem na corrado VR6 ale szukałem i szukałem i nic sensownego nie trafiło sie , przez przypadek znalazłem RSI i musze stwierdzić że naprawde niemam sie do czego doczepić w tym samochodzie , najbardziej podobają mi się mordy gości z łokciem za samochodem jak objeżdza ich mała torpeda "za tym czarnym clio" bez szans,pozdro from Posen
Clio 1,2 Energy '92
Niedawno kupiłem takie autko. Przerobiłem na gaz i modle sie by nadal jeździło tak, jak jeździ :). Nic się wielkiego nie dzieje, maly wyciek (lączenie skrzyni z silnikiem). Ale do wymiany tarcze :(.
Ogólnie autko zwinne, ale słabe hamulce (te tarcze i zimówki :P)
Przebieg 110000 km. Gazu pali ok 7 L, ale jak sie go kręci to ok 9 L (ile wtedy radości, takie autko i tyle pary).
Zawieszenie ok, nic nie stuka, łagodnie pokonuje dziury, wygodne fotele.
I strasznie zwrotne - do miasta super.
Jedyna wada, że to wersja RN i strasznie łyse wypos. :(((.
WADA: w renault cos sobie p****ali i tapicerke drzwi na kleju przymocowali i teraz rązowe cos wychodzi na wierzch i ochydnie to wygląda :(.
Ja to autko polecam :) !!
Ogólnie autko zwinne, ale słabe hamulce (te tarcze i zimówki :P)
Przebieg 110000 km. Gazu pali ok 7 L, ale jak sie go kręci to ok 9 L (ile wtedy radości, takie autko i tyle pary).
Zawieszenie ok, nic nie stuka, łagodnie pokonuje dziury, wygodne fotele.
I strasznie zwrotne - do miasta super.
Jedyna wada, że to wersja RN i strasznie łyse wypos. :(((.
WADA: w renault cos sobie p****ali i tapicerke drzwi na kleju przymocowali i teraz rązowe cos wychodzi na wierzch i ochydnie to wygląda :(.
Ja to autko polecam :) !!
Runault Clio 1.2 RN 91rok
Niedawno kupiłem to cudo!!!!!!!!!!!!!!!Narazie jestem zadowolony.Troszkę mało koni ale gdzie tu na naszych drogach rozwijać większe osiągi jak wszędzie ograniczenia prędkości no i stan dróg nie najlepszy!!!!!!!!Ogólnie autko OK!!!!!Polecam!!!!!!!
A jeszcze jedno----mało pali!!!!!!!!
A jeszcze jedno----mało pali!!!!!!!!
Renault Clio I 1,4
Z początku miałem silnik 1,2, ale się posypał po eksperymentach zwiększających moc. kupiłem 1,4 RT, wypolerowałem kanały dolotowe w głowicy i kolektora ssącego oraz wydechowego, zmienione zostały doloty świerzego powietrza, przeprogramowany komputer, kompresor, szlifowane tłoki, odchudzone koło zamachowe, sportowy wałek rozrządu, w EFEKCIE z 80 KM osiągnęłem 145 KM. Jest to dużą zaletą w tak małym aucie. Wersja WILLIAMS to padaczka przy tym moim. Może i ma mniej koników ale najwyższa moc osiągana jest już przy 2400 obr./min i trzyma się aż do 5400 obr./min. 0 - 100 przyspiesza w 6,8 sec, a do 200 w 18 sec. Prędkość maksymalna to 243 km/h. Ciekawsze jest to że tuning silnika kosztował mnie tyle tylko co kompresor - 300 zł. reszta została zrobiona i zaprojektowana we własnym zakresie.
Renault Thalia 1,5 Dci
Renault thalia 1.5 dCi to najoszczędniejszy samochód z którym się spotkałem .Jest wypas.To jest silnik chyba najlepszy na nasze warunki finansowe - przeciętnego "Kowalskiego"-3,85 na trsie - przy pr.90 km/h a normalnie ok .4,2 - 4,3 l.
przy ciezkiej nodze na trasie nawet 5 litrów
a w miescie od5,2 do 5,8 - REWELACJA.
przy ciezkiej nodze na trasie nawet 5 litrów
a w miescie od5,2 do 5,8 - REWELACJA.
Clio II 1,5 dci
mam clio II 1,5dci 2002r przebieg 1200 km. i jest problem:od trzech tygodni jestem u mechanika a problem jest taki, że auta nie można odpalić. rozrusznik zakręci wałem dwa trzy razy istop. diagnostyka komputerowa nie wykazuje usterek.poradzono wymienić akumulator 300zł naprawić rozrusznik 200zł i od dziś auto przed domem martwe. usterka ustępuje samoczynnie, auto odjechało do warsztatu na lawecie i po zjechaniu zniej mechanik odpalil go wjechał na kanal inie stwierdził usterki
Renault Clio II 1.2 RN 1999
Przejechałem tym samochodem prawie 100 tyś km. Ma teraz 123000 przebiegu i jest w bardzo dobrym stanie. Zdarzały się awarie, ale wynikały tylko z tego, że czasem katowąlem samochód i nigdy nic nie wyszło nagle tylko przewidywalnie. Zawieszenie igła - żadnych stuków - a jeździ po "Polskich drogach". Silnik jak na swoją pojemnośc zrywny, potrafi byc tez oszczędny. Przytulne ciche wnętrze. Jedyną wadą tego autka są wymagające dużej troski hamulce. Nie zamienię tego auta na żadne inne! W razie pytań dotyczących auta piszcie.
Clio II 1.2 RN 98r.
Jeżdżę nim już 7 lat. Jestem bardzo zadowolony. Awarie i usterki - owszem, ale w granicach przyzwoitości i zdrowego rozsądku. Ponadto eksploatacyjne - jak w każdym innym. Teraz z żalem sprzedaję, bo potrzebuję większe auto dla większej rodziny. Na jesień ma być Clio III. Widziałem zdjęcia! Odlot. Osobiscie polecam i pozdrawiam Clio'wiczów.
CLIO TO POTĘGA:-)
Jeżdze swoim clio 1,4 RT, 75KM 92r. już 18 miesięcy. Jestem z niego BARDZO zadowolony. Palil mi benzyny 6,4 - 7,2 litra na 100km po miescie. Gdy przerobilem na gaz pali 8,6 l do 9 w zime po miescie. Autko dynamiczne, dobrze przyspiesza, na gazie na autostradzie poleciał 165 km/h. Przez 1,5 roku wymieniłem: łańcuch rozrządu, klocki hamulcowe przód, przetoczyłem bębny tył + nowe klocki, poszły mi łożysko z przodu i z tyłu. Teraz chyba spaliła sie tylna wycieraczka. POZA TYM - auto jezdzi solidnie,Teraz podczas mrozów ZAWSZE ZAPALA, nawet VW GOLF II kumpla nie zapalił, a moja renia chodzi jak ruski czołg-żadna zima jej nie straszna :-)) Co do hamulców to słabo działają Tapicerka ładnie zrobiona, zegary również, jest obrotomierz,temp. silnika,dużo wskażników po prostu: "clio prosto z raju".Zauważyłem jeden mankament: w tylny błotnik lubi wgryzać sie korozja-powodem tego jest to iż standardowo renault nie wyposażył tego modelu w plastikowe nadkola-bo z przodu już jest i rudy się nie dobiera!!!! Plecam ten model samochodu wszystkim, TANI I DOBRY!!!!!
CLIO 1,4RN 91r.
Mam go od 97.Auto dobija do300 tys,200 tys wmoich rękach, wtym 40 tys na .gazie.Przy gazie regulacja zaworów co około 15tys km.Pzy 150tys wymieniłem łożyska przednich kół,100 tys póżniej sprzęgło. Drążki kierownicze są fabryczne.Mam nadzieję, że to da do myślenia sceptykom tego modelu. P.S. Od pół roku mam też megane 1,6 16v na gazie i nie narzekam.Zużycie około 7,5l gazu w cyklu mieszanym.
Renault Clio I 91 rok
Jestem szczesliwym posiadaczem renówk z 91 roku z silnikiem 1,2,auto spiuje sie znakomicie,jak narazie bezawaryjnie,silnik przy tej pjemnosci i mocy 55 KM to troche malo,ale to nie znaczy ze nie mozna jezdzic szybko,wystarczy troche mocniej wcisnac gaz i inne auta podonej klasy zostaja w tyle,w porownaniu z autami tej klasy i podobnych rocznikow Clio wypada znakomicie,bo jest ladniejsze ,wieksze i na peweno wygodniejsze niz VW Polo czy Ford Fiesta,jedynym problemem moga okazac sie naprawy eksploatacyjne jak np wymiana paska rozrządu,po prostu jest utrudniony dostep
clio extreme 1,2 16V
to jest post pełen żalu i wylewania żółci:
moja clio'wka full wypas z 2002 (wersja z salonu), zrobiłam 55 tys. i się zaczeło, sforznie wybite, poduszka pod silnik do wymiany, tarcze i okładziny co do milimetra zjechane i jeszcze w piz**u różnych ciulstw..k****a 1.900 PLN :( (główny przegląd i wymiana części - zamienników, bo oryginalne jeszcze droższe)
to jest autko na niemieckie, gładkie jak tafla drogi, tu nie ma jak jechac coby nic się nie urwało, nie tłukło a co dopiero się gdzie rozpedzić, mam doła i beczę :(
jak mam jeździć jeszcze co najmniej 2 lata??
chyba napiszę do zarządu Renault - tego zarządu najgłówniejszego, albo się zastrzelę :(
moja clio'wka full wypas z 2002 (wersja z salonu), zrobiłam 55 tys. i się zaczeło, sforznie wybite, poduszka pod silnik do wymiany, tarcze i okładziny co do milimetra zjechane i jeszcze w piz**u różnych ciulstw..k****a 1.900 PLN :( (główny przegląd i wymiana części - zamienników, bo oryginalne jeszcze droższe)
to jest autko na niemieckie, gładkie jak tafla drogi, tu nie ma jak jechac coby nic się nie urwało, nie tłukło a co dopiero się gdzie rozpedzić, mam doła i beczę :(
jak mam jeździć jeszcze co najmniej 2 lata??
chyba napiszę do zarządu Renault - tego zarządu najgłówniejszego, albo się zastrzelę :(
extreme
zapomniałam dodać, że kocham mojego żuczka i jestem paskudną Panią, bo wypaliłam dziury od papierochów..mea culpa
a najnowsza clio'wka wprawiła mnie w ekstazę :)
tyłek ma jak "meganka" i ten śliczny napis na klapie bagażnika, ale w prawej dźwigni przy kierownicy, która jest krótsza, nie ma przełącznika do sterowania radiem, wszystko jest przy głównym kokpicie
pozdrawiam i wybaczcie moje dąsy
a najnowsza clio'wka wprawiła mnie w ekstazę :)
tyłek ma jak "meganka" i ten śliczny napis na klapie bagażnika, ale w prawej dźwigni przy kierownicy, która jest krótsza, nie ma przełącznika do sterowania radiem, wszystko jest przy głównym kokpicie
pozdrawiam i wybaczcie moje dąsy
Clio 1.8 16v
Sparawilem sobie cos takiego niedawno. Seryjnie 137 Konikow, rzeczewiscie golfy dla niego to pestka.. juz niejeden mlody siedzacy w Audi czy czy BMW nadzial sie na mnie.. :) Mocy az nadtto na tak lekkie auto co do wykonania. zgadza sie plastiki jakby niedopasowane do siebie. Ale jazda takim sprinterem to czysta przyjemnosc. A najlepiej jak sie jedzie powoli podjedzie to ciebie zwykle Clio 1.2 czy 1.4 z resztkami sil wyprzedza ciebie a potem ty robisz tosamo powoli podjerzdzasz go bierzesz i po koniec manewru wciskas pedal do konca i ogladasz w lusterku znikajacy punk. Jakiez to musi byc zdziwienie dla osoby siedzacej w zwyklym clio. Co do spalania w cylku mieszanym ostra zabawa po miescie i w miare spokojna na trasie. 200 km / 200 km to pali w granicach 10 litrow.
Extreme 1.4 16v 2003
Naprawde nie wiem co powiedziec moje malenstwo ma 103tys km
Jesli chodzi o awarie to poza choroba wieku dzieciencego (swiatla przeciwmgilne ktore odmowily posluszenstwa, ele lusterka i jeszcze pare innych) to ostatnio wymienilem koncowki stabilizatora ale cos sie jeszcze tłucze tapicerka skrzypi seryjne audio jest o d..e rozbic a paseik rozrzadu lepiej wyieniac w autoryzowanym serwisie bo nie ma miejsca pod maska co jeszcze ... jakas kontrolka od poduchy mi od czasu do czasu daje znac o swojej obecnosci ale jest to tak dynamiczne autko i tak sliczne ze jest jak szczeniaczek nie wazne jak narozrabia to i tak go kochasz
Jesli chodzi o awarie to poza choroba wieku dzieciencego (swiatla przeciwmgilne ktore odmowily posluszenstwa, ele lusterka i jeszcze pare innych) to ostatnio wymienilem koncowki stabilizatora ale cos sie jeszcze tłucze tapicerka skrzypi seryjne audio jest o d..e rozbic a paseik rozrzadu lepiej wyieniac w autoryzowanym serwisie bo nie ma miejsca pod maska co jeszcze ... jakas kontrolka od poduchy mi od czasu do czasu daje znac o swojej obecnosci ale jest to tak dynamiczne autko i tak sliczne ze jest jak szczeniaczek nie wazne jak narozrabia to i tak go kochasz
wdzieczny samochodzik
witam!
mam cliowke 1.2 93 r. juz ponad pol roku, po takim czasie mysle ze moge cos sensownego napisac... wymienilem tylko to co zaniedbal poprzedni wlasciciel (w koncu nikt nie sprzedaje samochodu w ktorym nie ma nic do zrobienia)... wymiany nie byly drogie bo jest naprawde duzo latwodostepnych zamiennikow, czesci do starych francuzow po prostu kosztuja tyle samo co do aut niemieckich itp.
No i poza tym co musialem zrobic na poczatku to juz nic nie robie, leje benzyne i jezdze :)
Moje zdanie jest takie ze JAK SIE DBA O SAMOCHOD i wie JAK JEZDZIC ZEBY ELEMENTY ZAWIESZENIA/UKLADU NAPEDOWEGO/KIEROWNICZEGO NIE DOSTAWALY MOCNO W KOSC, to clio jest naprawde bezawaryjnym samochodem przy czym jest duzo bardziej komfortowy od innych aut tej klasy. Po prostu trzeba dbac to autko sie odwdzieczy! Pozdrawiam!
mam cliowke 1.2 93 r. juz ponad pol roku, po takim czasie mysle ze moge cos sensownego napisac... wymienilem tylko to co zaniedbal poprzedni wlasciciel (w koncu nikt nie sprzedaje samochodu w ktorym nie ma nic do zrobienia)... wymiany nie byly drogie bo jest naprawde duzo latwodostepnych zamiennikow, czesci do starych francuzow po prostu kosztuja tyle samo co do aut niemieckich itp.
No i poza tym co musialem zrobic na poczatku to juz nic nie robie, leje benzyne i jezdze :)
Moje zdanie jest takie ze JAK SIE DBA O SAMOCHOD i wie JAK JEZDZIC ZEBY ELEMENTY ZAWIESZENIA/UKLADU NAPEDOWEGO/KIEROWNICZEGO NIE DOSTAWALY MOCNO W KOSC, to clio jest naprawde bezawaryjnym samochodem przy czym jest duzo bardziej komfortowy od innych aut tej klasy. Po prostu trzeba dbac to autko sie odwdzieczy! Pozdrawiam!
Clio 1.2 /1.8
Miałem Renówke 1.2. byłem strasznie nie zadowolony bo psuł sie non stop. do czasu jak sie zepsuł całkiem:( Rozwaliłem ją na mostku wyżuciło mnie z zakretu. moja wina świeżo kupiłem aluski 15 cali i miałem troszke łyse opony:) Kupiłem sobie teraz 1.8 Bacare. jest to spoko autko z fajnym wypasem tylko nie wiem czemu te CLIO mają takie słabe rozruszniki! jest to moja dróga clijówka i cały czas to samo. Jak narazie to nie jeżdrze nią długo bo tylko miesiąc. wiem ze to nie jest samochód pierwszej młodości. ale jak na ten rocznik jest spoko:) nie jednego GOLFA, OPLA, tym śmignołem nie jedna osoba miała smutną minke:) jednak to 95 koników to wystarczająco na takie autko. Jestem miłośnikiem szybkiej jazdy więc nie dbam o samochud jak o jajko, jak na takie wyczyny jest to bardzo wytrzymały samochód.myśle kupić sobie słynnego WILLIAMSA, ale nie moge znaleść za rozsądną cene. polecam! JEST TO STRASZNIE WYTRZYMAŁE NA STRZAŁA!!!:)
Clio II 1,9 DTI SPORT
Mam od miesiąca Clio II z 2000 r, w wersji sportowej. Osiagi sa rewelacyjne, spalanie niskie. Jedynem słowem jest to mały rajdowy samochod, który nie sprawia ze jest aż taki groźny :) Ale jak przychodzi co do czego, zawsze daje z siebie wszystko :) Jest super, daje przyjemnosc z jazdy
clio ph1 1.9D 1991r
W tym aucie było robione już wszystko!! Silnik (poprzedni idiota nie umial dbać!), skrzynia, uklad chlodzenia, zawieszenie (co kilka miesiecy), wspomaganie (znow sie rozsypało). Równowartość samych części to koszt ponad 5000 zł!! Strasznie awaryjne dziadostwo. Do plusów można zaliczyć dobry silnik (jak sie dba to nie do zajechania) i ekonomiczny (prawie 200 km przejechalem za lekko ponad 30 zł!!!). Drugim poważnym plusem to trzymanie się drogi. Auto zachowuje się nadzwyczaj neutralnie!! Fenomen!! Nie straszne szybkie pokonywanie łuków czy to techniką chamowania lewą nogą czy na ręcznym. Cud miód i malina golf cały czas mi wykręcał oberka (są bardzo zdradliwe). Zimą jeśli świece są dobre to po lekkim podgrzaniu miski od spodu zapalał nawet w -35!! Jak bylo trzeba to do -20 a czasem prawie -25 też sam potrafił zaskoczyć!!
clio ph1 1.9D 1991r
Zapomniałem nadmienić, że brat zanim mi je odsprzedał wymienił też duzo gratów za 2000 zł. Wię koszty remontów były grubo ponad 7000 zł!! (wartość auta 8000) Została Jeszcze do zrobienia Blacha, która zaczyna wszędzie rdzewieć (szczególnie nadkola i próg, który zostal uderzony i zaszpachlowany)!
clio 1.2 energy
mam takie od 5 lat nic sie nie psuje no moze silniczki od spryskiwaczy nic po zatym ma przejechane ponad 200000 tys km i pali jak nowka na mrozach i w ogole malo pali a nieraz mnie nawet zadziwia trzyma sie drogi jak mietek na trasie poprostu plynie w terenie jak jeep nie ma mocnych na jego zawieszenie jak to francuz koles ma bmw3 2000cm 3 i po miescie nawet nie podejdzie mieszam go z gl na trasie do 120km/h nie ma nawet co marzyc to mala petarda polecam jest ok
Moja Renia Clio 1,2
Moje autko jest juz pełnoletnie (18lat) i śmiga po ddrodze jak szallone.
Wymaga "dopieszczenia" jak każda nastolatka- bo tu coś puknie, tu coś stuknie.
Ale jeździ sie wyśmienicie. Fotele rewalcja-mięciutkie, zwrotność super.Idealne do miasta i dla:-) kobiet:-)
Moje następne autko (jak już przyjedzie na to czas)to też będzie Renaut:-)
Wymaga "dopieszczenia" jak każda nastolatka- bo tu coś puknie, tu coś stuknie.
Ale jeździ sie wyśmienicie. Fotele rewalcja-mięciutkie, zwrotność super.Idealne do miasta i dla:-) kobiet:-)
Moje następne autko (jak już przyjedzie na to czas)to też będzie Renaut:-)
Rene clio 1.4 Energy
Fajne autko , sprawia mi dużo adrenaliny . łatwe do przeróbek tak samo jak optycznych jak i mechanicznych. marzy mi się Rene Clio z silnikiem 1.8 . chociaż moje rozprawiło sie dośc skutecznie z Oplem Kadetem 1.8 jak narazie jestem zadowolony. pozdrawiam wszystkich uzytkowników Rene
clio I 1.9 D 96r
Zamieniłem Omegę 2,3 D na tą zabawkę ale nic o niej nie wiem choć jestem 60-letnim mechanikiem samoch.NIech się ktoś zlituje i prześle instrukcje-(obsługi,napraw,pojemności płynów,olejów)bo nic o niej nie wiem,a chciałbym się tą zabawką długo cieszyć bo to być może już ostatnie moje autko.Jeszcze jedno-może ktoś wie czy możliwe jest domontowanie i jakim kosztem wspomagania kierownicy bo tego brak,a siły już nie te.Może moje oceny są trochę subiektywne ale to jest dopiero świeżyzna.Liczę na jakąkolwiek pomoc i z góry dziękuję, jednocześnie pozdrawiam wszystkich posiadaczy tego autka.
Renault Clio niezle wymiata
Mam Renówkę 1.2 ENERGY z 1992 roku.Jest to samochód naprawde wyśmienity!!!Nie zamieniłbym go na żaden inny!!!Jest tylko jeden mankament---boczne listwy na drzwiach!!!Z biegiem czasu ,,PUCHNA''i strasznie to wyglada!!!NO i ciężko to dostac z drugiej reki!!!Pozdrawiam!!!Erwin
clio1,6v16
niezły śmigacz ja powiadam ze auto pościgowe nie urodził się jeszcze kierowca w audi bmw czy golfie który by dal mi rade na starcie . co prawda moja wersja to podrasowana do sporta zawieszenie sztywne i tym podobne ale 150 000 i wymiana tylko oleju pasek rozrządu paliwo klocki no i ostatnio padło łożysko na tylnej paście to tyle z napraw przez 9 lat. myślę o zamianie na czwartą generacje w wersji sport .
clio I RN 1,4 92 rok 80km
auto gaznikowe , powiedzmy ze bez bajerów co daje plus jak na wiek autka ze sie nie zepsują , dobrze trzyma sie drogi , jak z każdym autkiem warto kupic od goscia którego sie zna bo można z kasą przy naszych mechanikach popłynac , spalanie 7 litrów testowany przedewszystkim miasto latem , zimą wiadomo wiecej , wiadomo zawsze znajdziesz lepszy model ..... ale mówiąc o tym konkretnym daje mu dużo plusów bo miałempare innych marek i ta jest naprawde dobra
clio 1 1.2
mam juz to auto od roku wymienilem juz prawie wszstko co by sie mogło popsuc..ale to same drobnostki wynikajace z wieku tego auta ..ogolnie jestem zadowolony z tego auta tylko chciałbym cos o wiekszym silniku,ale nie powiem scigałem sie juz z golfem 2 o silniku 1.3 i widział moje plecy :) dla tych co chca sobie kupic takie auto serdecznie polecam
Renault Clio 1.8 16v Grand Prix
rocznik 1995 przebieg 165 tys wlascicielem jestem od 4 lat clio mialo przebieg 96tys wymienilem rozrzad i zawieszenie tarcze klocki lozyska wydech i nie narzekam 140 KM wywala oczy z orbit najwieksze zdziwienie mial koles w bmw e36 coupe jak na autostradzie z wroclawia do katowic zobaczyl mnie w lusterku w stecznym przy 200 km/h to zwariowal i zjechal fakt ze golfy vr6 i gti 2,0 tez potrafia jechac 200 ale golfa moze miec kazdy a CLIO nie :)polecam wszystkim zwlaszcza jak sie trafi egzemplarz na felgach od clio williams :)
Luuudzie... co wy porownujecie takie ClioI do mlodszego i wiekszego golfa3.. jego konkurentem jest golfII i niestety tu was rozczaruje :(
W golfach w usportowionych wersjach byly silniki 1,8 8V 107KM PF jedzie ciut slabiej jak clio 1,8i
kolejny 1,8 16V 139KM oznaczenie KR jedzie lepiej jak wasze 16V..
albo kolejny 1,8 G60 oznaczenie PG (ladder) 160KM przy ktorym Williams chyba odpadnie ze wzgledu na moment obrotowy silnika doladowanego.
Nie bede mowil co jest lepsze bo osiagi sa tak zblizone ze to kto wygra zalezy od kierownika ;)
Poprostu wszystkie hot-hatche lat 80/90 mialy zblizone osiagi.. no chyba ze Peugeot 205GTI loil wszystko..
Pozdro!!
W golfach w usportowionych wersjach byly silniki 1,8 8V 107KM PF jedzie ciut slabiej jak clio 1,8i
kolejny 1,8 16V 139KM oznaczenie KR jedzie lepiej jak wasze 16V..
albo kolejny 1,8 G60 oznaczenie PG (ladder) 160KM przy ktorym Williams chyba odpadnie ze wzgledu na moment obrotowy silnika doladowanego.
Nie bede mowil co jest lepsze bo osiagi sa tak zblizone ze to kto wygra zalezy od kierownika ;)
Poprostu wszystkie hot-hatche lat 80/90 mialy zblizone osiagi.. no chyba ze Peugeot 205GTI loil wszystko..
Pozdro!!
CLIO 1,2 RN 1992r
Jeżdżę ponad rok i nie narzekam jedyne co to wymieniłem tylko szczotki w rozruszniku bo się zawieszały no i 2 ostatnie części wydechu. Auto z 1 osobą nawet dynamiczne z kompletem pasażerów nieco wolniej się rozpędza ale ja ze swojego wycisnąłem 155km/h(5 osób w aucie) :) ogólnie jestem zadowolony tylko podobno części drogie pozdrawiam wszystkich jeżdżących CLIO :)
clio 1.4 RT 94r.
witam! jezdze tym autkiem juz jakies 1,5 roku i jest na prawde swietne :) do tej pory wymienilem rozrzad i jeszcze troche drobiazgow typu regulator napiecia, termostat itp. zrobilem juz 30 000 km i jak dotad nie mialem z clio problemow. zaskoczyla mnie jego dynamika bo na prawde autko daje sobie rade zwyprzedzaniem :) polecam wszystkim :)
Zastanawiam się czy kupić
Właśnie stoję przed kupnem Clio I 1,4 1992r. Obecnie posiadam VW Polo 1,0 1994r. i zastanawiam czy jest sens przerzucić się na auto starsze o 2 lata, ale z dużo mniejszym przebiegiem niż moje i lepszym wyposażeniem. W mojej polówce najbardziej dobija mnie brak wspomagania kierownicy (które jest w tym Clio które mam na oku) i fakt,że jest 3 drzwiowe (muszę się przeciskać do tyłu, żeby posadzić dziecko w foteliku). Dodatkowo moja Polówka z tym małym silnikiem bardzo powoli się rozpędza (ja wyciągam z niego ostatnie soki gdy wyprzedzam) i wydaje mi się że przez tą moją mało spokojną jazdę spalę nim więcej niż jakbym miała takie Clio 1,4. Najbardziej to obawiam się awaryjności Cliówki, bo Polówka pod tym względem jest niezawodna.
Miernik grubości lakieru
Witam
Czy orientujecie się jaka powinna być grubość lakieru? na Renault Clio III
http://www.bluetechnology.pl mam taki model miernika: MGR 10 S AL.
Kolega mi pożyczył i za bardzo nie wiem, jakie wartości dopuszcza producent.
Pozdrawiam
Czy orientujecie się jaka powinna być grubość lakieru? na Renault Clio III
http://www.bluetechnology.pl mam taki model miernika: MGR 10 S AL.
Kolega mi pożyczył i za bardzo nie wiem, jakie wartości dopuszcza producent.
Pozdrawiam
RENAULT Clio Rsi
witam . jestem posiadaczem bordowego Rsi o mocy 79.00kw. Tak jak ktoś napisał wcześniej : każdy może mieć golfa) ;) z Wyglądu : mam malowane w kolor bordo wszystkie listwy na drzwiach , zderzakach i lusterkach, nie mam tylnej wycieraczki szyby i ogólnie jest dość nisko nad ziemią . Nie spotkałem się z rzadną taką clio u mnie w mieście (a jest jeszcze jedna Rsi tylko Biała) . Samochodzik dość zrywny np szybszy niż A3 1.8T(150) Laguna 3.0 (190). spalanie jak na moc to 10l w mieście i 8l pozanim :) Plastiki trochę tandetne , fotele jak dla mnie trochę za małe no i na nierównej drodzę wszystko "już" trochę skrzypi :/ No ale o to chyba nie chodzi w tym aucie ;) ogólnie polecam aczkolwiek wymaga troszkę czasu i poświęcenia ;)