Widok

Renault Kangoo II

Zaprezentowany na salonie genewskim i wprowadzony do produkcji w 1997 roku dołączył do produkowanych przez konkurencję Partnera i Berlingo. Jednakże wprowadził do tej rywalizacji coś nowego: możliwość montażu lewych, przesuwnych drzwi oraz uchylnej pokrywy w tylnej części dachu w dostawczej wersji Express. Niby nic wielkiego, ale ułatwienia duże. Przestrzeni w Kangoo jest pod dostatkiem: ...
więcej
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

zabawka 1,2 oraz 1,5dci 65 KM

Nie uwierzycie w to co piszę, ale już ktoś wspomniał o niskiej awaryjności i to potwierdzam. Pierwszy kangurek jakim jeździłem to 1,2 (60KM) skrzynia, podstawowe wyposażenie. Silniczek bajka, lubił wysokie obroty, niewielkie spalanie, 220 000 km bezawaryjnego przebiegu w dwa lata,(tylko sprawy eksploatacyjne plus bendiks), jeżdżony w kraju. Drugi to 1,5 dci 65 KM, osobowy, wersja Helios (klima i elektryka), z fabryki z Francji na zamówienie ze względu na wzmocnione zawieszenie choć nic nie woziłem :); przeleciał 200 000 km w dwa latka. Wymiana listwy z wtryskiwaczami DWA razy (debiut silnika na naszym rynku, gdzie jakość paliwa poraża), na koszt Renault; wymiana linki do drzwi bocznych i... to by było na tyle. Nieprawdopodobne? Może, ale zawsze wychodziłem z założenia, że samochód musi być sprawny w 100% bo wozi mnie i rodzinę, więc dbałem o niego. Nadmienię, że obydwa silniki były kręcone niemal do odcięcia (kilka mandatów za to dostałem), ale nigdy nie brakowało oleju w silniku.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

kangoo

rok1998 przebieg260000 wymiana opon,sprezyn gum amortyzatora lozysk,i tyle silnik sprawuje sie ok nie widzial mechanika .
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0