Odpowiadasz na:

2,2DCI

TDI moze jest malo zawodny ale mamy XXI wiek i sa silniki common rail 3-ciej generacji z cisnieniem ok 2000 barow, a nie jak w tdi ok 900barow. prosze niech ktos mi poda przyklad wadliwego silnika... rozwiń

TDI moze jest malo zawodny ale mamy XXI wiek i sa silniki common rail 3-ciej generacji z cisnieniem ok 2000 barow, a nie jak w tdi ok 900barow. prosze niech ktos mi poda przyklad wadliwego silnika common rail (ok jest jeden 2,2 DCI). wszystkie tdci, hdi, 1,9dci, 4D4, crdi itd. sa jak najbardziej w porzadku. problemem sa natomiast turbiny, wtryski, i pier.... ELEKTRYKA!!! i nie ma reguly na to czy to audi, renault, saab, czy opel. ludzie jezdza na silnikach TDI i sa zadowoleni ze nic sie nie psuje ( bo tam NIC NIE MA) ale ze pracuja jak Jelcz to niewazne ale sa tez tacy ktorzy cenia sobie ciche auto i ekonomiczne dlatego wybieraja common rail. najgorsza grupa sa ludzie udajacy elite tylko nie maja kasy i wtedy kupuja common rail, jezdza jak TDI nie zwracaja uwagi na filtry, oleje, plyny i inne podzespoly, bo szkoda kasy i wtedy jedna malutka awaria jest powodem rozsypania sie calego auta. przykladem jest silnik 2,2DCI RENAULT/NISSAN, jest tam kolo posrednie rozrzadu( rozrzad jest czesciowo na kolach kaskadowych a czesciowo na pasku) kiedy sprezyny na tym kole sie wyrobia silnik zaczyna rzesic na cieplym silniku, potem kola pekaja, opilki zacieraja pompe olejowa, wycieraja panewki i korbowod wychodzi bokiem.

zobacz wątek
14 lat temu
~2,2DCI

Cytat:

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności