Re: Pomocy!!!
Na 99% to koło dwumasowe, przerabialem to u siebie. Jaki masz przebieg? Filtry masz zmieniane na czas? W silnikach common rail filtry to święta rzecz. Jak się zmienia koło dwumasowe to najlepiej ze...
rozwiń
Na 99% to koło dwumasowe, przerabialem to u siebie. Jaki masz przebieg? Filtry masz zmieniane na czas? W silnikach common rail filtry to święta rzecz. Jak się zmienia koło dwumasowe to najlepiej ze sprzeglem i mieć te sprawy z głowy na jakieś 150 tys km. Jeśli elektryka jest ok, to nie jest złe, uważaj jeszcze tylko na to nieszczęsne koło pośrednie rozrzadu( to ze sprezynami) jak zacznie rzesic na ciepłym silniku to wymieniaj i nie czekaj aż zacznie rzesic na zimnym, bo potem te koła pękają, robią się opilki które zacierają pompę, wycieraja panewki i korbowod wychodzi bokiem silnika. To jest bardzo ważne w silnikach 2,2 Renault i Nissan. Ale nie przejmuj się TDI od vw tez nie są idealne, pompy padają a turbiny niekiedy 120 tys km nie wytrzymują.
zobacz wątek