Widok
Rezygnujemy...
Niestety nie jesteśmy zadowoleni. Oczekiwaliśmy więcej od szkoły prywatnej, za którą płacimy niemałe pieniądze (czesne wzrasta, bo szkoła musi mieć pieniądze na spłacenie sali gimnastycznej), więcej niż np. w de la Salle.
Zacznę od plusów - angielski i panie uczące tego języka, zajęcia sportowe...i to chyba tyle.
Minusy - kadra w wieku zaawansowanym emerytalnym (nie mam nic przeciwko starszym paniom, ale takim, które mają chęć i siłę rozwój), częsta wymiana tej kadry... Chyba wynik sprawdzianu 6klasisty o czymś świadczy - 11 uczniów i wynik z matematyki ledwo powyżej 70%???? Z polskiego nie lepiej....Wiele szkół publicznych wypadło lepiej. Przy grupie 11 uczniów spodziewałabym się więcej.
Ogólnie pani zarządzająca szkołą (zmieniało się to również w przedziwny sposób) prezentuje sobą chaos organizacyjny!!! Rozpoczęcie roku i zakończenie to wielka porażka - tak, jakby nikt się do tego nie przygotował. Pani zarządzająca z obłędem w oku rozdająca świadectwa uczniom razem z wychowawcą - nie tym, którym trzeba...
Sekretariat otwarty wtedy, kiedy chyba pani sekretarce pasuje - ma się to nijak do godzin podanych na stronie szkoły.
I strona szkoły - aktualizowana chyba raz na rok!!!
Zacznę od plusów - angielski i panie uczące tego języka, zajęcia sportowe...i to chyba tyle.
Minusy - kadra w wieku zaawansowanym emerytalnym (nie mam nic przeciwko starszym paniom, ale takim, które mają chęć i siłę rozwój), częsta wymiana tej kadry... Chyba wynik sprawdzianu 6klasisty o czymś świadczy - 11 uczniów i wynik z matematyki ledwo powyżej 70%???? Z polskiego nie lepiej....Wiele szkół publicznych wypadło lepiej. Przy grupie 11 uczniów spodziewałabym się więcej.
Ogólnie pani zarządzająca szkołą (zmieniało się to również w przedziwny sposób) prezentuje sobą chaos organizacyjny!!! Rozpoczęcie roku i zakończenie to wielka porażka - tak, jakby nikt się do tego nie przygotował. Pani zarządzająca z obłędem w oku rozdająca świadectwa uczniom razem z wychowawcą - nie tym, którym trzeba...
Sekretariat otwarty wtedy, kiedy chyba pani sekretarce pasuje - ma się to nijak do godzin podanych na stronie szkoły.
I strona szkoły - aktualizowana chyba raz na rok!!!
Moja ocena
poziom nauczania: 3
zajęcia dodatkowe: 5
wyposażenie: 5
bezpieczeństwo: 5
ocena ogólna: 3
4.2
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
Szanowni Państwo,
średni wynik uzyskany przez uczniów Niepublicznej Szkoły Podstawowej SOKRATES wyniósł 80% z części pierwszej (język polski i matematyka), a z części drugiej sprawdzianu (język obcy nowożytny) 98% przy czym język angielski 99% natomiast język niemiecki 95%. Z obydwu części sprawdzianu uczniowie szkoły osiągnęli średnie wyniki wyższe od wszystkich szkół publicznych w Gdańsku, jak również od niektórych szkół niepublicznych.
Część pierwsza sprawdzianu:
- język polski 84%
- matematyka 76%
Część druga sprawdzianu:
- język angielski 99%
-język niemiecki 95%
W skali staninowej szkoła znalazła się w najwyższym przedziale - dziewiątym.
Ze szczegółowymi wynikami wszystkich szkół można zapoznać się na stronie Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Gdańsku.
Średni wynik dla m. Gdańska:
- część pierwsza 72% (j. polski 78%, matematyka 66%)
- część druga - język angielski 85%, język niemiecki 79%
Średni wynik województwa pomorskiego:
- część pierwsza 66% (j. polski 72%, matematyka 60%)
- część druga - język angielski 77%, język niemiecki 68%
Średni wynik krajowy:
- część pierwsza 67% (język polski 73%, matematyka 61%)
- część druga - język angielski 78%, język niemiecki 70%
Informacja o liczbie uczniów, którzy przystąpili do sprawdzianu, podana przez osobę zamieszczającą komentarz również jest inna niż faktycznie. Nadmieniamy, iż szkoła funkcjonuje od września 2007 roku i czesne było zmienione jeden raz od początku funkcjonowania szkoły z uwagi na inflację. Szkoła nie zaciągała i nie spłaca żadnych kredytów.
Nie wiemy co autor komentarza miał na myśli pisząc o częstej zmianie kadry pedagogicznej skoro kadra jest stała od wielu lat. W żadnej klasie I-III dotychczas nie było zmiany nauczyciela w trakcie trzyletniego cyklu nauki, to samo dotyczy głównych przedmiotów takich jak język polski, matematyka, przyroda, historia. Angażowani są nowi nauczyciele w sytuacji kiedy wynika to z potrzeb.
Pozostałe negatywne uwagi pozostawiamy bez komentarza, gdyż mogą one stanowić subiektywne odczucia osoby (anonimowej) umieszczającej komentarz, a nie mających uzasadnienia w funkcjonowaniu szkoły.
średni wynik uzyskany przez uczniów Niepublicznej Szkoły Podstawowej SOKRATES wyniósł 80% z części pierwszej (język polski i matematyka), a z części drugiej sprawdzianu (język obcy nowożytny) 98% przy czym język angielski 99% natomiast język niemiecki 95%. Z obydwu części sprawdzianu uczniowie szkoły osiągnęli średnie wyniki wyższe od wszystkich szkół publicznych w Gdańsku, jak również od niektórych szkół niepublicznych.
Część pierwsza sprawdzianu:
- język polski 84%
- matematyka 76%
Część druga sprawdzianu:
- język angielski 99%
-język niemiecki 95%
W skali staninowej szkoła znalazła się w najwyższym przedziale - dziewiątym.
Ze szczegółowymi wynikami wszystkich szkół można zapoznać się na stronie Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Gdańsku.
Średni wynik dla m. Gdańska:
- część pierwsza 72% (j. polski 78%, matematyka 66%)
- część druga - język angielski 85%, język niemiecki 79%
Średni wynik województwa pomorskiego:
- część pierwsza 66% (j. polski 72%, matematyka 60%)
- część druga - język angielski 77%, język niemiecki 68%
Średni wynik krajowy:
- część pierwsza 67% (język polski 73%, matematyka 61%)
- część druga - język angielski 78%, język niemiecki 70%
Informacja o liczbie uczniów, którzy przystąpili do sprawdzianu, podana przez osobę zamieszczającą komentarz również jest inna niż faktycznie. Nadmieniamy, iż szkoła funkcjonuje od września 2007 roku i czesne było zmienione jeden raz od początku funkcjonowania szkoły z uwagi na inflację. Szkoła nie zaciągała i nie spłaca żadnych kredytów.
Nie wiemy co autor komentarza miał na myśli pisząc o częstej zmianie kadry pedagogicznej skoro kadra jest stała od wielu lat. W żadnej klasie I-III dotychczas nie było zmiany nauczyciela w trakcie trzyletniego cyklu nauki, to samo dotyczy głównych przedmiotów takich jak język polski, matematyka, przyroda, historia. Angażowani są nowi nauczyciele w sytuacji kiedy wynika to z potrzeb.
Pozostałe negatywne uwagi pozostawiamy bez komentarza, gdyż mogą one stanowić subiektywne odczucia osoby (anonimowej) umieszczającej komentarz, a nie mających uzasadnienia w funkcjonowaniu szkoły.