Widok

Rower górski

Stanowczo odradzam sklep i serwis. Kupiłem u nich rower górski Kross level A4. Dopiero przy chęci zapłaty za rower przejawili zainteresowanie klientem. Okazało się że przerzutki nie były dobrze wyregulowane. Po paru dniach wróciłem na regulację która była wykonana od ręki na miejscu. Po paru dniach podczas przerzucania cała manetka się rozsypała i spadła na ziemię. Przywiozłem w woreczku wszystkie części i zgłosiłem reklamację. Zamiast wymienić manetkę złożyli starą i powiedzieli że śruba nie była dokręcona i teraz powinno już być dobrze. Podczas trasy (asfalt) następnego dnia to samo. Tym razem również złożyli manetkę ale kazali czekać ponad tydzień czasu w pełni sezonu. Po odbiorze okazało się że rączka do zmiany biegów jest luźna i na wyboistej drodze przerzutki same się przełączają. Zbywają klienta po zakupie wciskając kit że z rowerem jest wszystko ok. Nie zostały też wpisane w książce gwarancyjnej żadne z wyżej opisanych napraw. To jest waszym za..anym obowiązkiem, a nie czekać aż klient będzie się o to upominać. W końcu zrezygnowałem z nic nie wartej usługi gwarancyjnej i zakupiłem nową manetkę w innym sklepie rowerowym niestety musiałem zapłacić 70zł ale lepsze to niż kolejne wizyty w tamtym sklepie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
źle zrobiłeś, trzeba było napisać do krossa :) gwarantem jest kross, nie sklep...
i dodatkowo do rzecznika praw konsumenta

krossowi oczywiście trzeba było wspomnieć, jak potraktowali Cie w TYM I TYM sklepie :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry