Widok
Rozczarowanie
Hmmm... Zostałam potraktowana profesjonalnie, ale... tylko przy zamówieniu.
Płyty zamawiałam w środę, Pan zaznaczył, że mają dużo zamówień i, że dadzą radę zamówienie zrealizować na wtorek. We wtorek nikt się do mnie nie odezwał... W środę zadzwoniłam sama i Pan powiedział, że zadzwoni jutro, ale... nie zadzwonił! Cóż... Okres wakacyjny, więc w weekend byłam poza miastem i faktycznie miałam kilka nieodebranych połączeń w sobotę! W poniedziałek zostałam potraktowana jak śmieć. Pan, który zadzwonił nawet się nie przywitał i nawrzeszczał na mnie, że kierowca czekał w sobotę, mimo, że z nikim się nie umawiałam. Bezczelność tego Pracownika świadczy o tym, że nie nadaje On się do pracy z klientem. Zrezygnowałam z zamówienia mówiąc, że przyjadę po zaliczkę. Po chwili zadzwonił Kierownik przepraszając i zaznaczając, że to nie pierwszy sygnał o takim traktowaniu klienta... Hmmm... Dostałam zniżkę i płyty były punktualnie przywiezione przez niezwykle miłego Kierowcę.
Każdy ma prawo do błędu, ale wykonanie telefonu, gdy zamówienie się spóźnia to podstawa.
Mam nadzieję, że ów Pracownik, nie będzie miał więcej kontaktu z klientami, bo firma nie będzie uzyskiwała pozytywnych komentarzy.
Płyty zamawiałam w środę, Pan zaznaczył, że mają dużo zamówień i, że dadzą radę zamówienie zrealizować na wtorek. We wtorek nikt się do mnie nie odezwał... W środę zadzwoniłam sama i Pan powiedział, że zadzwoni jutro, ale... nie zadzwonił! Cóż... Okres wakacyjny, więc w weekend byłam poza miastem i faktycznie miałam kilka nieodebranych połączeń w sobotę! W poniedziałek zostałam potraktowana jak śmieć. Pan, który zadzwonił nawet się nie przywitał i nawrzeszczał na mnie, że kierowca czekał w sobotę, mimo, że z nikim się nie umawiałam. Bezczelność tego Pracownika świadczy o tym, że nie nadaje On się do pracy z klientem. Zrezygnowałam z zamówienia mówiąc, że przyjadę po zaliczkę. Po chwili zadzwonił Kierownik przepraszając i zaznaczając, że to nie pierwszy sygnał o takim traktowaniu klienta... Hmmm... Dostałam zniżkę i płyty były punktualnie przywiezione przez niezwykle miłego Kierowcę.
Każdy ma prawo do błędu, ale wykonanie telefonu, gdy zamówienie się spóźnia to podstawa.
Mam nadzieję, że ów Pracownik, nie będzie miał więcej kontaktu z klientami, bo firma nie będzie uzyskiwała pozytywnych komentarzy.
Moja ocena
Aldo
kategoria: Materiały budowlane i wykończeniowe
obsługa: 5
oferta: 5
jakość asortymentu: 5
przystępność cen: -
ocena ogólna: 2
4.2
* maksymalna ocena 6