Widok
Różnice w cenie
Witam jestem malarzem i zamawiałem w tej firmie ramy do moich obrazów. Trzy tygodnie wybrałem sie po odbiór ramy i okazało się, że cena wzrosla 50%!!! Bez jakiejkolwiek informacji od Pani w momencie przyjmowania zamówienia. Dodam, że jak czekałem na swoją kolej była tam Pani,która równiez miała problem że wzrostem ceny jej zamówienia. Dla mnie to jakies cwaniactwo. Kiedy kwestionowałem moje zamówienie - Pani siedząca za biurkiem powiedziała (cytuje): bierze Pan to czy nie bo dla mnie to bez rożnicy" Poszedłem do konkurencji .
Moja ocena
Blue Glass
kategoria: Szklarz, lustra, szyby
obsługa: 1
oferta: 2
czas realizacji: 1
jakość usług: 1
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.2
* maksymalna ocena 6
Róznica w cenie wynikała z tego, że producent podwyższył cenę za ramy, dlatego cena wzrosła. Cennik ram jest stały i nie ma mozliwości podnoszenia sobie dobrowolnie cen. Staramy się aby każdy klient był zadowolony. Nie było konaktu z klientem dlatego nie został poinformowany.
Bardzo przepraszamy , postaramy się aby juz nigdy do takich sytuacji nie doszło.
Bardzo przepraszamy , postaramy się aby juz nigdy do takich sytuacji nie doszło.