Widok
Rozsądne ceny
Jakość dobra (dla standardowych usług - rodzinnych,wykonywanie poważnych odbitek odradzam).
Szybko realizowane usługi. Choć zdarzyło mi się dwukrotnie (w tym dziś, stąd ten komentarz), że zamówienie które miało być gotowe wczoraj było realizowane przy mnie (dziś) w dniu odbioru (musiałem czekać 30 minut i odbierać produkty, które nie zdążyły dobrze wyschnąć, magiczne słowo "przepraszam" nie padło).
Szybko realizowane usługi. Choć zdarzyło mi się dwukrotnie (w tym dziś, stąd ten komentarz), że zamówienie które miało być gotowe wczoraj było realizowane przy mnie (dziś) w dniu odbioru (musiałem czekać 30 minut i odbierać produkty, które nie zdążyły dobrze wyschnąć, magiczne słowo "przepraszam" nie padło).
Moja ocena
AnkaraLab
kategoria: Studio fotograficzne
obsługa: 3
oferta: 5
jakość usług: 4
kreatywność: 3
przystępność cen: 5
ocena ogólna: 4
4.0
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu:
Szanowny Panie, 1) Pańskie zamówienie nie miało precyzyjnie określonego terminu realizacji. W 99,9% procent przypadków udaje nam się z klientem ustalić konkretny termin odbioru, termin "na dzień" jest realizowany w ciągu danego dnia - mógł Pan się zjawić później, mógł wcześniej, wypadło, że zjawił się Pan w trakcie realizowania Pańskiego zamówienia stąd konieczność oczekiwania. 2) Jakość. Pozostawimy bez komentarza. Proponuję wykonać u nas usługę na papierze fotograficznym, tak jak czynią to profesjonaliści, a nie oceniać jakości po wydruku na papierze plakatowym, który i tak w swojej klasie jest wydrukiem najwyższej próby.3) Odbierając towar akceptuje Pan jego jakość lub kwestionuje ją w momencie odbioru. Odbieranie zamówienia, a późniejsze wyładowywanie frustracji w internecie jest co najmniej nie na miejscu. W naszej firmie trzymamy standardy - proponuję rozmawiać z nami o zamówieniu w momencie jego składania jak i odbioru. To załatwia sprawę w 99,99% przypadków. Pozdrawiamy.
Ad 1 Nie rozumiem, skoro składam w poniedziałek z rana zamówienie i słyszę, że będzie wieczorem do obioru, a przychodząc następnego dnia i jestem zmuszonym czekać na jego realizację ... "do obioru" to do odbioru a nie w "oczekiwaniu na wydruk"
Ad 2 Nie oceniam jakości na podstawie wydrukowanych plakatów ! Sugestia: w dalszym ciągu na stronie nie ma profilu ICC do wydruków wielkoformatowych.
Ową ocenę jakości opieram na zleceniu, jakie realizowałem u państwa 2-3 lata temu - wydruki fotograficzne 50x70 cm - zdjęcia czarno-białe na wystawę, niestety czerń z pierwszego rzutu była nieco zielonkawa i co gorsza były różnice pomiędzy zdjęciami (nie, nie było to związane z możliwymi różnicami w plikach źródłowych - u konkurencji w Gdyni wydruki były w jednym odcieniu czerni...)
Ad 3 Tak, mam świadomość tego, że odbiór zamówienia jest jednocześnie akceptacją jakości - i tu napiszę raz jeszcze z wydrukowanych plakatów jestem zadowolony.
4. Ocena może dotyczyć i dotyczyła kilkukrotnego skorzystania z Państwa usług.
5. Skala oceniania nie zamyka się w przedziale od 5 do 6 lecz nieco szerszym.
6. Przykry jest fakt, że tak "szanujecie" Państwo opinię swoich klientów.
Ad 2 Nie oceniam jakości na podstawie wydrukowanych plakatów ! Sugestia: w dalszym ciągu na stronie nie ma profilu ICC do wydruków wielkoformatowych.
Ową ocenę jakości opieram na zleceniu, jakie realizowałem u państwa 2-3 lata temu - wydruki fotograficzne 50x70 cm - zdjęcia czarno-białe na wystawę, niestety czerń z pierwszego rzutu była nieco zielonkawa i co gorsza były różnice pomiędzy zdjęciami (nie, nie było to związane z możliwymi różnicami w plikach źródłowych - u konkurencji w Gdyni wydruki były w jednym odcieniu czerni...)
Ad 3 Tak, mam świadomość tego, że odbiór zamówienia jest jednocześnie akceptacją jakości - i tu napiszę raz jeszcze z wydrukowanych plakatów jestem zadowolony.
4. Ocena może dotyczyć i dotyczyła kilkukrotnego skorzystania z Państwa usług.
5. Skala oceniania nie zamyka się w przedziale od 5 do 6 lecz nieco szerszym.
6. Przykry jest fakt, że tak "szanujecie" Państwo opinię swoich klientów.