NIE MOŻNA SIĘ DODZWONIĆ DO KAS W GODZINACH OTWARCIA PODANYCH NA STRONIE FILHARMONII !!!.
REPERTUAR FAKTYCZNIE JEST UBOGI. STRONA INTERNETOWA BARDZO ŁADNIE ZROBIONA GRAFICZNIE, ALE CO Z TEGO SKORO MAŁO W NIEJ INFORMACJI - POZA REPERTUAREM WARTO NAPISAĆ TAKŻE COŚ O ARTYSTACH KTÓRZY BĘDĄ WYSTĘPOWAĆ. JEŚLI JUŻ JEDNAK CZŁOWIEK ZNAJDZIE JUŻ COŚ DLA SIEBIE TO ZNÓW PO GÓRĘ:
JAK TO MOŻLIWE ŻE KLIENT KTÓRY CHCE DAĆ IM ZAROBIĆ NIE MOŻE SIĘ DODZWONIĆ W CELU ZAREZERWOWANIA I ZAKUPIENIA BILETU???
(DODAM ŻE TO NIE JEDNORAZOWY PRZYPADEK - TAK JEST ZA KAŻDYM RAZEM),
A JAK JUŻ SIĘ DODZWONI TO NIE ZAWSZE JET POTRAKTOWANY NALEŻYCIE (RAZ UDAŁO MI SIĘ TRAFIĆ NA BARDZO MIŁĄ PANIĄ, JEDNAK INNYM RAZEM ODEBRAŁ MŁODY PAN I MIAŁAM WRAŻENIE ŻE MU PO PROSTU PRZESZKADZAM TYM, ŻE REZERWUJĘ BILET I ZADAJE PYTANIA). SZKODA - BRAK KLASY KTÓRA POWINNA CECHOWAĆ TAKĄ INSTYTUCJĘ...