Widok
Salon Suzuki - zdecydowanie ODRADZAM
Bylem klientem salonu Suzuki szukajac auta i zwiedzajac wiele innych salonow. W tym salonie od samego poczatku sprzedawca sprawial wrazenie malo zainteresowanego sprzedaza auta.
Na drugiej wizycie poprosilismy o jazde probna. Pan chcial polowe trasy sam przejecach, ale w pore go przystopowalismy. Conajmniej dziwne podejscie.
Ale wszystko sie okazalo na 3 wizycie, jak juz prawie bylismy zdecydowani na zakup. Poprosilem ponownie o jazde probna. I wtedy sie dowiedzialem, ze przeciez juz jedna jazde mialem i kolejna zostala mi odmowiona. Zona uslyszala jeszcze w rozmowie "Przeciez pani juz wczoraj jezdzila, co pani jeszcze chce wiedziec". I pare innych rzeczy, ktore dyskwalifikuja te osobe jako sprzedawce. Najgorsza obsluga jaka mozna spotkac, a odwiedzilem conajmniej kilkanascie salonow.
ODRADZAM salon. Pan powinien zostac strozem na parkingu, bedzie robil to co teraz czyli tylko sie gapil na samochody.
Na drugiej wizycie poprosilismy o jazde probna. Pan chcial polowe trasy sam przejecach, ale w pore go przystopowalismy. Conajmniej dziwne podejscie.
Ale wszystko sie okazalo na 3 wizycie, jak juz prawie bylismy zdecydowani na zakup. Poprosilem ponownie o jazde probna. I wtedy sie dowiedzialem, ze przeciez juz jedna jazde mialem i kolejna zostala mi odmowiona. Zona uslyszala jeszcze w rozmowie "Przeciez pani juz wczoraj jezdzila, co pani jeszcze chce wiedziec". I pare innych rzeczy, ktore dyskwalifikuja te osobe jako sprzedawce. Najgorsza obsluga jaka mozna spotkac, a odwiedzilem conajmniej kilkanascie salonow.
ODRADZAM salon. Pan powinien zostac strozem na parkingu, bedzie robil to co teraz czyli tylko sie gapil na samochody.
Moja ocena
Motor Centrum
kategoria: Salony samochodowe
obsługa: 1
oferta: 5
jakość usług: 1
przystępność cen: 4
ocena ogólna: 1
2.4
* maksymalna ocena 6
Oczywiście nie pochwalam handlowca który cię po prostu olał, ale czytając twój komentarz wnioskuje że ty też masz nie po kolei w głowie. Bardzo cię prosze przemyśl to im szybciej do tego dojdziesz to nam wszystkim polakom będzie łatwiej. Być może wtedy będzie zanikać utarta teza że jesteśmy zakompleksionym narodem. Zawsze czytam opinie na forum przed odwiedzeniem sklepu, baru itp. i po takich " skargach" aż żal mi się robi.
Wyczuwam pracowników firmy, bo nikt normalny nie atakowałby klienta, który przed wydaniem sporych pieniędzy chce dokładnie sprawdzić co kupuje.
Człowieku powyżej jak kiedyś dojdzie do tego, że będziesz chciał kupić auto, to przestaniesz się dziwić ilością wizyt w salonach.
I taki dodatek dla innych, normalnych osób, szukających opinii o salonach. Na drugi dzień po akcji w tym salonie, byłem w innym salonie tej samej marki i rozmawiałem o sytuacji z kierownikiem. Złapał się za głowę. Byłem przed finalnym podjęciem decyzji. Dostałem auto na 2 godziny, abym mógł sprawdzić auto, bez asysty pracownika salonu.
Było jeszcze parę innych salonów i handlowców, którzy stali na bardzo wysokim poziomie. I dlatego tak odczuwalna była dziadowska obsługa w Motor Centrum
Człowieku powyżej jak kiedyś dojdzie do tego, że będziesz chciał kupić auto, to przestaniesz się dziwić ilością wizyt w salonach.
I taki dodatek dla innych, normalnych osób, szukających opinii o salonach. Na drugi dzień po akcji w tym salonie, byłem w innym salonie tej samej marki i rozmawiałem o sytuacji z kierownikiem. Złapał się za głowę. Byłem przed finalnym podjęciem decyzji. Dostałem auto na 2 godziny, abym mógł sprawdzić auto, bez asysty pracownika salonu.
Było jeszcze parę innych salonów i handlowców, którzy stali na bardzo wysokim poziomie. I dlatego tak odczuwalna była dziadowska obsługa w Motor Centrum