Widok

Salon Suzuki - zdecydowanie ODRADZAM

Bylem klientem salonu Suzuki szukajac auta i zwiedzajac wiele innych salonow. W tym salonie od samego poczatku sprzedawca sprawial wrazenie malo zainteresowanego sprzedaza auta.
Na drugiej wizycie poprosilismy o jazde probna. Pan chcial polowe trasy sam przejecach, ale w pore go przystopowalismy. Conajmniej dziwne podejscie.
Ale wszystko sie okazalo na 3 wizycie, jak juz prawie bylismy zdecydowani na zakup. Poprosilem ponownie o jazde probna. I wtedy sie dowiedzialem, ze przeciez juz jedna jazde mialem i kolejna zostala mi odmowiona. Zona uslyszala jeszcze w rozmowie "Przeciez pani juz wczoraj jezdzila, co pani jeszcze chce wiedziec". I pare innych rzeczy, ktore dyskwalifikuja te osobe jako sprzedawce. Najgorsza obsluga jaka mozna spotkac, a odwiedzilem conajmniej kilkanascie salonow.
ODRADZAM salon. Pan powinien zostac strozem na parkingu, bedzie robil to co teraz czyli tylko sie gapil na samochody.
Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: 5
 
jakość usług: 1
 
przystępność cen: 4
 
ocena ogólna: 1
 
2.4

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 3
Oczywiście nie pochwalam handlowca który cię po prostu olał, ale czytając twój komentarz wnioskuje że ty też masz nie po kolei w głowie. Bardzo cię prosze przemyśl to im szybciej do tego dojdziesz to nam wszystkim polakom będzie łatwiej. Być może wtedy będzie zanikać utarta teza że jesteśmy zakompleksionym narodem. Zawsze czytam opinie na forum przed odwiedzeniem sklepu, baru itp. i po takich " skargach" aż żal mi się robi.
image
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 10
nie bronie sprzedawcy czy samego salonu, może faktycznie nie chce sprzedawać tylko woli się gapić, natomiast niektórzy producenci wymagają w standardach przeprowadzania jazdy probnej aby handlowiec prowadził auto jako pierwszy.więc nie ma w tym nic dziwnego.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1
Może zorientował się, że jesteś typem który chodzi po salonach żeby sobie pojeździć jak sam opisałeś byłeś w kilkunastu salonach i w każdym można było jeździć dwa razy :D Żal mi handlowca.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 4
Wyczuwam pracowników firmy, bo nikt normalny nie atakowałby klienta, który przed wydaniem sporych pieniędzy chce dokładnie sprawdzić co kupuje.

Człowieku powyżej jak kiedyś dojdzie do tego, że będziesz chciał kupić auto, to przestaniesz się dziwić ilością wizyt w salonach.

I taki dodatek dla innych, normalnych osób, szukających opinii o salonach. Na drugi dzień po akcji w tym salonie, byłem w innym salonie tej samej marki i rozmawiałem o sytuacji z kierownikiem. Złapał się za głowę. Byłem przed finalnym podjęciem decyzji. Dostałem auto na 2 godziny, abym mógł sprawdzić auto, bez asysty pracownika salonu.

Było jeszcze parę innych salonów i handlowców, którzy stali na bardzo wysokim poziomie. I dlatego tak odczuwalna była dziadowska obsługa w Motor Centrum
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1
Ciekawe czy dalej szukasz samochodu, czy już kupiłeś. Mam sąsiada który chodzi od 2 lat i czeka na super rabaty.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
mozna opisac pracownika ?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry