Witam,

Zakupiłem u nich auto jakieś 3 lata temu. W salonie osługa rewelacyjna, Zdanowicz w swoim salonie powinien wysyłać obsługę na szkolenia do salonu Margo. Zakup bez problemu w miłej atmosferze....

... i na tym się kończą dobre wrażenia w Margo. Serwis to jakaś manufaktura. Usunięcie jakiejkolwiek usterki to co najmniej 2 wizyty w serwisie (1 najczęściej niż nie wykrywają, 2 jak im się pokaże co może być to usuwają). Wymiana oleju jakoś im idzie, co dla mnie nie jest żadnym wyczynem. Ogólnie serwis męczący straszliwie. Dodatkowo klimat serwisu psuje skutecznie ich "brygadzista", który ma bardzo wysokie mniemanie o sobie... nie wynikające jednak z jego pracy.

Kolejnego auta u nich na pewno nie kupię. I o ile Mitsubishi mi pasuje, to chyba również z powodu tego serwisu odejdę od zakupu kolejnego auta tej marki.