Widok
Serwis GWARANCYJNY nie działa
W grudniu 2016 kupiłem w net-s duże dyski do serwera plików. Niemal dokładnie po roku jeden z nich znacznie zwolnił transfer zaczął zgłaszać błędy odczytu. Zdarza się, po to jest 2-letnia gwarancja. Skontaktowałęm się z serwisem. Tu pierwsze zdziwienie: kontakt jest możliwy tylko drogą mailową, a odpowiadają po tygodniu... OK, odpowiedzieli, żebym odesłał do nich dysk. Na szczęście odesłałem kurierem, więc mam potwierdzenie, bo od tego czasu serwis net-s zamilknął. Od 6 tygodni nie mam żadnej informacji poza "zgłosze jest w trakcie realizacji". Nie da się dodzwonić (pod numerem kontaktowym jest tylko automat, który mówi że jedyną drogą kontaktu jest email), a na emaile nie odpowiadają. Chyba pozostaje droga sądowa... NIE POLECAM!!!
Moja ocena
NET-S
kategoria: Laptopy
obsługa: 1
oferta: 3
promocje: 3
przystępność cen: 5
ocena ogólna: 1
2.6
* maksymalna ocena 6