Widok

Serwis Rowerowy na I pietrze???????

Umówiłam się w sklepie, że przyjadę z rowerem aby pracownik sklepu mógł zamontować na nim kosz. Przeżyłam szok, gdy pan z parterowej części serwisu/sklepu powiedział mi, że muszę iść Z ROWEREM DO GÓRY (I piętro!!), gdyż serwis znajduje się na górze. NIE MOGŁAM UWIERZYĆ!! Zapytałam pana, czy mam rower wnosić sama, na co z ogromnym zdziwieniem odparł, że tak. Myślałam, że żartuje. Niestety, to nie był żart i gdyby nie moja stanowcza prośba o wniesienie roweru, pewnie czekałabym do teraz. Po dłuższej chwili inny pan wniósł rower.Gdy zwróciłam uwagę że totalnym nonsensem jest lokalizacja serwisu, pan bardzo ironicznym głosem powiedział: "no przykro". Pomijam już bardzo nieprzyjemny zapach potu który wyraźnie było czuć od pana.Jak to możliwe, że pomimo iż sklep zajmuje zarówno część parterową jak i piętro budynku, oczekuje od klientów wnoszenia rowerów samodzielnie po schodach których długość jest jak na drugie piętro???? Poczułam się jak w filmie "Miś" !!! Czas usługi i montaż w cenie kosza - zdecydowanie na plus. Ale chyba nie wrócę, wnoszenie roweru do serwisu na piętrze to kompletny absurd!
Moja ocena
obsługa: 3
 
asortyment: 6
 
jakość usług: 5
 
przystępność cen: 5
 
ocena ogólna: 3
 
4.4

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
oo faktycznie, ksieżniczka się znalazła. Troche wysiłku jeszcze nikomu nie zaszkodziła, a jak trudnośc sprawia ci wniesienie roweru na piętro to wystarczy grzecznie poprosić kogoś ze sklepu badź przechodnia. Usmiechem mozna duzo załatwić a gdyby mi w sklepie ktos się uburzył tak samo jak pani to nie zareagowałbym inaczej jak sprzedawca ze sklepu na parterze
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
do góry