Widok

Serwis opon

Jako serwis opon wyjechałem z każdym kołem niewyważonym, a po prośbie o zwrot pieniędzy dostałem odmowę, gdyż podważono wykonanie usługi przez właściciela warsztatu. Z całym szacunkiem, ale niewyważenie żadnego koła (na jednym brakowało 6,5 g) świadczy o złej jakości sprzęcie lub złej jego kalibracji. Dlaczego mam wracać do takiego miejsca na poprawkę ? NIE POLECAM JAKO SERWISU OPON ZE WZGLĘDU NA JAKOŚĆ USŁUGI.

Pomimo to obsługa na wysokim poziomie. Szkoda tylko, że nieprofesjonalnie wykonana usługa.
Moja ocena
obsługa: 6
 
asortyment: 2
 
jakość usług: -
 
terminowość: 5
 
przystępność cen: 5
 
ocena ogólna: -
 
4.5

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

co za bełkot
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Szanowny Panie.

Bardzo dziękujemy za wysoką ocenę obsługi w naszym zakładzie.
Jednocześnie nie chcemy i nie możemy pozwolić sobie na to, aby opisywane przez Pana zarzuty pozostały bez wyjaśnień.
Warto zatem choć odrobinę zaciekawić osoby czytające opinie, jak było w rzeczywistości.

1. W sytuacji którą Pan opisuje nie uczestniczył Pan osobiście, a więc nie dostał Pan płynących od nas wskazówek (słaby przepływ informacji z osobą której zlecił Pan wymianę opon w swoim aucie - był u nas Pana tata)
2. W celu chęci zaoszczędzenia finansów kupił Pan dwie opony używane. (ich pochodzenie niech będzie naszą słodką tajemnicą)
3. Jeszcze PRZED rozpoczęciem usługi informowaliśmy o stanie opon i ewentualnych konsekwencjach ich montażu.
Kolor zielony przeważający na oponach, oraz ich nierównomierne zużycie nie zniechęciły Państwa (wzruszenie ramionami).
4. Po pierwszym montażu opony na felgę, ilość ciężarków potrzebna do wyważenia koła oscylowała przy 120g.
Na taką wagę składały się: stan opony, stan felgi.
5. Po "obróceniu" opony na feldze, udało nam się zbić gramaturę do 40 i wyważyć koło.
6. Pana tata został poinformowany o całej procedurze, oraz o tym iż w razie JAKIEGOKOLWIEK bicia zapraszamy na sprawdzenie.
Błędy związane z wyważeniem mają prawo się zdarzyć. Opona oraz felga to rzeczy ruchome. Czasami muszą się ułożyć, dla tego zakłada się ewentualne poprawki, za które w naszym mniemaniu klient NIE PŁACI. Stan opony oraz felgi TEŻ ma znaczenie.
7. Z pretensjami i wyrzutami dotarł Pan (tym razem osobiście) do nas tydzień później (zupełnie innym samochodem).
Nie mieliśmy szansy na to, by móc zweryfikować jak to Pan określił kalibrację sprzętu lub nasz błąd.
8. Po kilku minutach rozmowy PRZYZNAŁ mi Pan rację, uścisnęliśmy sobie dłoń i rozstaliśmy się w miłej (na tamtą chwilę) atmosferze.

Wpis powyżej sugeruje, że nie potrafi się Pan poczuć do winy, i pogodzić ze stanem faktycznym który prezentuje Pana auto.
Gratuluje znalezienia zakładu któremu udało się wyważyć Pana koła, najwyrwaźniej ich sprzęt DAŁ radę.
Szkoda że zawsze na 100 aut jedno jest tak wyjątkowe że nawet maszyny się mylą :)

Nieprawdziwie napisana opinia jest gorsza niż WYTYKANE przez Pana 6,5g na kole !!!!
Dla tego proszę też o NIE WYSTAWIANIE komentarzy ani mnie, ani innym watrsztatom. Cytując klasyka: "MILCZENIE JEST ZŁOTEM".

Podsumowując:
Życzę jak najmniej dziur i krawężników na ulicach, aby nie musiał Pan już wymieniać markowych, pociętych opon i zakładać OGRYSKÓW zdobytych swoją drogą za nie małe pieniądze :)

Pozdrawiam
Nowak Łukasz
n5 serwis
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Czytam tę Pana opinię i zastanawiam się jaki warsztat dołożył 6,5g ciężarek ?
Pozwoliłem sobie po surfować w internecie i z informacji jakie znalazłem to najmniejsze ciężarki stosowane w wulkanizacjach to 5g przy alu przy stalowych 5-60g . Na allegro wszyscy producenci maszyn wyważających podają tolerancję błędu. Osobiście uważam że został Pan naciągnięty w warsztacie który dołożył te "6,5g "
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
do góry