Niestety skusiłam sie na zakup u Żuchlińskiego i okropnie żałuję, bo niestety jeden z zakupionych rowerów miał w kole żle zamontowaną opaskę i ciął jak głupi dętkę, po drugim serwisie u żuchlińskiego i wysłuchaniu że takie rzeczy się zdarzaja (przebijanie dętek) pojechałam do innego serwisu ....gdzie sympatyczny chłopak nie tylko naprawił dętkę ale też poszukał przyczyny . Barzdzo szybko znalazł na obręczy miejsce gdzie była źle zamontowana taśma.
zadzwoniłam do Żuchlińskiego z żalem, że serwis wykonali po łebkach narażając mnie na kolejne wydatki, usłyszałam że mogę przyjechać do nich to mi założą nową opaskę oczywiście ODPŁATNIE!!!!, ci panowie chyba nie słyszeli o czymś takim jak GWARANCJA czy choćby slowo PRZEPRASZAM za źle wykonaną pracę.
Wiem jedno, że nie skorzystam więcej z ich usług - im zależy tylko na wypchnięciu roweru ze sklepu a dalej to niech się klient sam martwi.