Zamówiłem jedzenie (2x Pierś z serem) zostałem poinformowany ze czas oczekiwania 40-55 minut zgodziłem się i oznajmiłem ze będę płacił banknotem 100 zł.
Gdy jedzenia nie było po 65 minutach zadzwoniłem ponownie "kierowca już jedzie" mowie ok po 75 minutach Pan się pojawił lecz nie miał wydać musiałem pożyczyć pieniądze aby zapłacić.
Zauralem się do jedzenia i szok jedna pierś była z grzybami znów dzwonie i słyszę ze kucharz się pomylił. Poprosiłem o przywiezienie właściwego dania Pani się oburzyła i stwierdziła "tamten obiad trzeba zwrócić" o słowie przepraszam Pani niestety zapomniała w swym oburzeniu.
Na poprawne zamówienie czekałem łącznie 120 minut!

Ciekawostka mieszkam 800 m od lokalu :-)

W takiej sytuacji nie rozumiem Właściciela który to toleruje, mam nadzieje że rynek zweryfikuje takie podejście do klienta