Widok

Skandaliczna obsługa klienta

Obsługa posprzedażowa jest skandaliczna. Dowiedzieliśmy się, że w momencie odbioru mieszkania od dewelopera odłączą nam prąd. Wiem, że w innych budynkach takie praktyki nie były stosowane. Jak Klient ma teraz wykończyć mieszkanie? Energa nie podłączy licznika z dnia na dzień. Pani drwiącym głosem szydzi, że jest jej niezwykle przykro, że z tego powodu jesteśmy rozgoryczeni. Nie polecam firmy ROBYG. Jakość obsługi jest poniżej parteru, Panie opryskliwe, niemiłe. A'la Opiekun budynku- Pani Sara to żenada i szczyt niekompetencji! Odbiór mieszkania rażąco przesunięty o czym dowiedzieliśmy się przypadkiem. Firma nie dba o Klienta - przy takiej cenie za mieszkanie to wstyd! Nikomu nie polecam. Są na rynku porządni deweloperzy a nie taki bubel jak Robyg.
Moja ocena
ROBYG kategoria: Deweloperzy
obsługa: 1
 
oferta: 1
 
jakość: 1
 
terminowość: 1
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 5
Sam jesteś zenada.I chyba nie tą Panią Sarę spotkałeś. Akurat mialem przyjemnosc spotkac Pania Sare osobiscie. Pani Sara K. jest bardzo miłą i sympatyczną osobą i nie można jej nic złego zarzucić w tym co robi. Fakt że trzeba samemu z energa załatwić by założyła licznik na najnowszych budynkach byl powszechnie znany a jak sie jest ciaptakiem i gamoniem to pozostaje tylko zrzucac wine za swoja gapiostwo na kogos innego.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 4

Nie wierzę. To jest chyba logiczne, że liczniki były zapisane na Robyg i trzeba je przepisać na nowego właściciela lokalu. Normalna procedura, a przepisanie liczników u dostarczyciela nie trwa ani długo ani jest skomplikowana.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Sara K. to najbardziej kompetentna osoba na całej morenie. Oprócz niej jeszcze kierownik budowy - pan Piotr.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry