Niestety, mogę wypowiedzieć się tylko o pracy rejestracji bo dzięki pani rejestratorki wizyta nie doszła do skutku. Rejestrowalam się mailowo (ponieważ telefon w klinice miał akurat awarie). Przyszłam na umówiony termin i dowiedziałam się, że moja wizyta jest odwołana. Nie zostałam o tym fakcie poinformowana bo w systemie jest zły nr telefonu do mnie (całkowicie inny niż ten który podawałam!). Zapytałam czemu nie wysłano mi chociaż maila, \'maila też nie ma w systemie\'. Wszystko to mówione tonem jakbym to ja błędnie je wprowadziła. Tak się składa, że jechałam ponad 40 km na wizytę i naprawdę była mi potrzebna, pani w rejestracji niewzruszona powiedziała, że może zapisać mnie na za tydzień. \'Przepraszam\' powiedziała dopiero po dłuższej dyskusji i sądząc po minie chyba nie miała tego na myśli. Empatia dla pacjenta poniżej jakiejkolwiek krytyki. Strach pomyśleć jakie jeszcze błędy może ta pani popełnić... Szkoda, że Clinica Medica, oprócz szerokiego wyboru lekarzy, jako swoją wizytówkę zatrudnia kogoś tak bardzo mało empatycznego.

wypowiedź zmoderowana ( 2017-08-29 09:36:46)