Należę do tej przychodni od 2009r, rozumiem, że każdy może mieć leprzy lub gorszy dzień alei muszę przyznać, że tak nieprzyjemnej obsługi z małymi wyjątkami nie spotkałem w żadnym innym ośrodku, przytoczę ostatni przykład; w dniu 13 04 2015 musiałem zrobić wyniki w ośrodkowym laboratorium, kolejka ze 30 osób podobnie było zawsze i zawsze była tam starsza Pani, której „robota paliła się w rękach”, ale widać za dobra była, bo została zamieniona na panie, które chyba specjalnie robią sztuczny tłok i kolejki, wynik należało odebrać następnego dnia w pokoju zabiegowym i tu się zaczęły problemy; tęga-pulchna Pani z zabiegowego oświadczyła, że nie ma czasu, Jest sama i nie wyda wyników bez kolejki jak chcę mogę poskarżyć się kierowniczce przychodni, więc poprosiłem o kontakt i gdzie mogę z kierowniczką porozmawiać no i proszę tęga pani podniosła się z krzesła i chociaż wcześniej nie miała czasu, znalazła teraz czas i zanim podała mi nazwisko kierownika Pani Bożena S. i nr, pok.219 zadzwoniła do Pani kierownik oświadczając, że zaraz wyśle do niej cytuję; „nie uprzejmego klienta” koniec cytatu, kompletnie nie przejmując się tym, że słyszę tą rozmowę.
Widząc typową