Widok

Sklepy sportowe?

Temat dostępny też na forum:
Orientuje się ktoś może gdzie znajduję się fajny sklep sportowy z dużym wyborem sprzętu pływackiego?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
to ja przy okazji zapytam, czy wie ktoś gdzie dostanę torby firmy hi-tec w gdańsku???

może ktoś mi przy okazji podpowie czy to dobra firma?
będę wdzięczna :)
Studiuję na AWF i właśnie otworzył się tam sklep sportowy. Chłopaki maja przede wszystkim Nike ale również sprzęt Adidasa. To chyba pierwszy taki sklep, w którym można kupić wszystko co jest potrzebne do trenowania jak i startowania. Chłopaki mają duży wybór, ą jak czegoś nie ma to ściągają w kilka dni. Najważniejsze jest to, że można zawsze się potargować, a na dzień dobry dostajesz 10% zniżki. Ja zaoszczędziłem na zakupach 30% porównując do cen sklepowych. Polecam
Sklep jest super!! Dużo taniej niż na mieście. Polecam!
Maraton koło Medisona w gdańsku
Zobacz do sklepu http://www.sklep-presto.pl/
Kupowałem tam parę rzeczy i mają trochę sprzętu pływackiego.

Możesz poszukać u różnych producentów, zapytać co są w stanie zaproponować, bo sprzęty są mocno zróżnicowane, za tym idzie również to, że ceny poszczególnych urządzeń tez się między sobą różnią więc jak będzie Ci na konkretnych propozycjach zależeć to warto sprawdzać rożne firmy. U mnie na siłowni sprzęt od https://www.k-sport.com.pl/ sprawuje się dobrze, jestem z niego zadowolony, też korzystałem przy wyborze z pomocy osób, które tam pracują i podpowiadały jakie rozwiązania warto wybrać.

Zajrzyj na stronę sportservice.pl. Kupowałam tam ostatnio buty do wody.

Inne tematy z forum Sport

Martes Sport- nie uznana reklamacja. (90 odpowiedzi)

Po 5 miesiącach niezbyt intensywnego regularnego biegania, cholewka w bucie Nike przetarła się....

Koleżanka na siłownię (3 odpowiedzi)

Hej,szukam koleżanki chętnej pójść na siłownię bądź jakieś zajęcia fitness czy basen. Mam 29 lat...

Dobre odżywki? Jakiej firmy? (23 odpowiedzi)