Widok
Sprzedawca wrzeszczy na klientow
Pierwszy raz spotkalam sie, zeby pracownik serwisu wrzeszczal na klienta. Szok. Facet zupelnie nie radzi sobie z emocjami lub ma inne problemy. Nie zadzwonil jak sie umowil, nie dotrzymal obiecanej ceny i zaprzeczal wczesniejszym ustaleniom. Dojscie do kompromisu nie bylo mozliwe. Na koniec powiedzial, ze nie musze brac sprzętu, a on go "rozwali" i mam po niego przyjsc jutro. Dodam, ze jestem kobieta, dwa razy starsza od niego. Ostrzegam.
Moja ocena
notebooki-laptopy.pl
kategoria: Sprzęt komputerowy
obsługa: 1
oferta: -
promocje: -
przystępność cen: -
ocena ogólna: 1
1.0
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu:
Słówko wytłumaczenia, droga klientko nie wiem kto sobie nie radzi z emocjami, na początku było 'ratuj' chodzi o sprzęt, a później pretensje (sprzęt naprawiliśmy także nie za bardzo wiemy o co), sprzet był wcześniej prze kogoś nieudolnie naprawiany, naprawiliśmy na tyle ile się dało, ale klientka nie potrafiła tego zrozumieć. Kwota była ustalana wczesniej i taką Pani zapłaciła także prosze nie opowiadać bajek. Pani historyjka jest naprawdę zabwna i mocno ubarwiona, mimo wszytko pozdrawiamy