Widok
Średnio
W momencie przyjęcia komputeru do serwisu pani ostrzegła, że na diagnozę będzie trzeba czekać do tygodnia - ok. Po tygodniu dzwonię i dowiaduję się, że muszę czekać jeszcze tydzień. Po półtorej tygodnia telefon od serwisanta z diagnozą i wyceną. Przewidywany czas realizacji ~tydzień, max dwa. Po 2 tygodniach telefon, że to jednak nie to co myśleli, bo wyjęli kartę SD z czytnika i działa. Na sprawdzenie czy to wina karty czy czytnika trzeba było pana z serwisu długo namawiać. Miał oddzwonić wieczorem, a skontaktował się następnego dnia około południa.
Podsumowanie - z tygodnia na diagnozę i kilku dni na naprawę zrobił się ponad miesiąc. Plusem jest uczciwość, bo za wyjęcie karty SD mogli skasować te obiecane 400-500zl. Natomiast jakość obsługi klienta i terminowość w moim wypadku były poniżej jakiegokolwiek poziomu.
Podsumowanie - z tygodnia na diagnozę i kilku dni na naprawę zrobił się ponad miesiąc. Plusem jest uczciwość, bo za wyjęcie karty SD mogli skasować te obiecane 400-500zl. Natomiast jakość obsługi klienta i terminowość w moim wypadku były poniżej jakiegokolwiek poziomu.
Moja ocena
drLAPTOP
kategoria: Serwis komputerów
obsługa: 2
jakość usług: 5
czas realizacji: 1
przystępność cen: 4
ocena ogólna: 3
3.0
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
Dziękujemy za sprawiedliwy komentarz.
Faktycznie, mankamentem całej tej sytuacji był czas. W przypadku tego laptopa wszystko wskazywało na uszkodzenie elementu odpowiedzialnego za prawidłowe działanie podzespołów na płycie głównej. Tak jak Pan wspomniał, okazało się, że to uszkodzona karta SD, której nie zauważyliśmy w gnieździe, zakłócała pracę dysku.
Serwisant skontaktował się następnego dnia, gdyż nie nie miał pełnej diagnozy w sprawie, o którą Pan pytał. Nie chcąc wprawadzić Pana w błąd, dokładnie zbadał temat i skontaktował się następnego dnia.
Dziękujemy za wspomnienie o naszej uczciwości- zależy nam na zaufaniu i zadowoleniu klientów.
Mamy nadzieję, że laptop do Pana dotarł bezpiecznie i nie będzie sprawiał już więcej problemów.
Pozdrawiamy Pana Serdecznie
Faktycznie, mankamentem całej tej sytuacji był czas. W przypadku tego laptopa wszystko wskazywało na uszkodzenie elementu odpowiedzialnego za prawidłowe działanie podzespołów na płycie głównej. Tak jak Pan wspomniał, okazało się, że to uszkodzona karta SD, której nie zauważyliśmy w gnieździe, zakłócała pracę dysku.
Serwisant skontaktował się następnego dnia, gdyż nie nie miał pełnej diagnozy w sprawie, o którą Pan pytał. Nie chcąc wprawadzić Pana w błąd, dokładnie zbadał temat i skontaktował się następnego dnia.
Dziękujemy za wspomnienie o naszej uczciwości- zależy nam na zaufaniu i zadowoleniu klientów.
Mamy nadzieję, że laptop do Pana dotarł bezpiecznie i nie będzie sprawiał już więcej problemów.
Pozdrawiamy Pana Serdecznie