Widok

Sylwester dla samotnych

Już niedługo Sylwester... Czy jesteście samotni i nie wiecie, gdzie i z kim spędzić ten wieczór? Może wymyślimy coś wspólnie? Szukam chętnych 30, 40-stolatków zainteresowanych udziałem w zabawie sylwestrowej (i oczywiście organizacją takowej :)) na terenie Trójmiasta. Odezwijcie się!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witaj
Czy juz są reakcje na Twój post? Nie mam doświadczenia w kontaktach forumowych :) No i nie mam co ze soba zrobic na Sylwestra :(
Pozdrawiam
Monika
Monika
Witam,
ja takze nie mam pomyslu na to co ze soba zrobic na Sylwestra, mam 33 lata. Moze udalo by sie cos wymyslec zeby nie siedziec w domu przed TV?
Pozdrawiam
Iza

Iza
jestem singlem mam wolny sylwester meszczyzna stan wolny lat 57 szczuply nie lysiejacy zbudowany mowia przystojny dobrze sytuowany w miare szukam partnerki na sylwestra niezaleznej lat 55 57 szczuplej majacej pojecie o tanczeniu
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
bardzo chętnie dołączę się, Grzesiek ( 170 cm ), mam 40 lat ..jestem z Trójmiasta, greo5@wp.pl
sory ze dopiero teraz się odzywam ale teraz przeczytałam twój wpis, czy cos robicie już?
Najlepiej wszyscy powyżej ,wybierzcie się na sylwestra do "MURATA" tylko za 190 zł./os. , tam się spotkacie i będziecie szczęśliwi,zaś zabawa będzie na pewno udana.
Wystarczy się skrzyknąć tutaj.
Do doradca..
niestety reklama miejsca Tobie sie nie udała ;) Można sie skrzyknąc i udać się w inne tańsze miejsce badz samemu wykombinowac jakas dobra miejscówke .. forum nie powstało dla reklamy..
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
To nie reklama ,tylko propozycja miejsca ewentualnego spędzenia wolnego czasu. W/g Ciebie ,na forum najlepiej nic nie proponować. Z takim pesymizmem daleko nie zajdziesz.
Taniej? Oczywiście ,na ławce w parku z butelką wina owocowego.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Inne tematy z forum Towarzyskie

Gdzie zrobic tatuaż (18 odpowiedzi)