Widok

Szczyt bezczelności

Witam,

Przez 2 miesiące diety wszystko przebiegało pomyślnie , diety na czas, wszystko ładnie zapakowane, w 3 miesiącu zaczęły się pierwsze schody, najpierw jeden posiłek rozwalony po całej reklamówce, nie zgłosiłam tego bo mogło niestety się tak zdarzyć podczas dostawy, następnie po paru dniach moje jedna z dwóch diet nie przyjechała wcale, opłata w terminie, obie diety opłacone z tym samym dniem. Zadzwoniłam na infolinie, Pani poinformowała, że była to zbieżność nazwisk i dlatego moja dieta została wstrzymana, informacja od Pani z infolinii, ze więcej nie będzie takiej sytuacji. Następnego dnia znowu taka sama sytuacja, dzwonię wiec drugi raz na infolinie, Pani z infolinii dała kierownika do telefonu, kierowniczka przeprosiła, powiedziała ze już wszystko w systemie zmieniła i wszystko będzie okej. W między czasie zamówiłam tez kolejne dwie diety dla innych osób pod ten sam adres, czyli miałam łącznie 4 diety pod jeden adres. Przez kolejny cały tydzień wszystko było okej, dzisiaj w poniedziałek, tj. 12-08-2019 nie dostałam tym razem obu diet 2000 kcal a 1200 kcal dostałam. Naprawdę to jest szczyt bezczelności. Nie wiem kto tam pracuje i jaki teraz jest powod!!

wypowiedź zmoderowana ( 2019-08-12 07:38:23)

Moja ocena
obsługa: -
 
menu: 5
 
jakość potraw: 5
 
przystępność cen: 6
 
ocena ogólna: -
 
5.3

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Podejście do klienta zerowe zgadzam się . Kontakt z paniami z infolini tez porażka dziwna polityka prowadzona w tej firmie co do reklamacji.Zamowilam mojej mamie dietę i tez nie otrzymała dwa razy w ciągu zamówienia do tego pęknięte pudełka i jedzenie w reklamówce wylane A jeszcze śmieszniej wyglada przedłużenie diety nikt nie informuje ze nie ma ciągłości tylko dopiero po 3 dniach przerwy dostarczają posiłki Nie Polecam skusiliśmy się opiniami no i cena ok ale po doglebszym zapoznaniu się z ta firma widać ze kasują albo blokują negatywne komentarze na fb
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry