Widok

Szkoła Bojano

Witam. Mam pytanie do rodziców dzieci uczących się w sp w Bojanie. Co sądzicie o tej szkole pod względem nauczania i kadry.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
Mój syn uczęszcza do klasy zero i jestem zadowolona z pracy nauczycieli. Panie są przesympatyczne.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Tyle negatywnych opinii przeczytam na forum, że zwatpilam.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dajcie spokoj ludzie z tą szkołą. Moja siostra tam chodziła, to mówi że masakra. Przyczepiają się do wszystkiego, piwo trzeba po krzakach pić i fajki w kiblu palić.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3

Bo jak to na forach bywa, na takie tematy zazwyczaj wypowiadają się niezadowoleni, sfrustrowani. Ci zadowoleni rzadko się wypowiadają... Czytaj fora... daleko zajdziesz....
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ja mam tam dwójkę dzieci - naprawdę dobry poziom, kontakt z nauczycielem też świetny.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
Kadra jest w porządku, ale nie mogę powiedzieć, że poziom jest wysoki. Raczej przeciętny
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Poziom dopasowuje się do zapotrzebowania .. Są przeciętni w okolicy , to i poziom przeciętny ..
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 1

Zgadzam się, to nie jest żadna elitarna szkoła, tylko zwykła rejonowa szkoła na wsi (ma obowiązek przyjęcia wszystkich uczniów z rejonu, a uczniowie są różni, jak patrzę na klasę córki - ze skrajności w skrajność...Myślę, ze nie jest łatwo pracować z dzieciakami mega inteligentnymi i wyjatkowo słabymi w jednej grupie, to co tu duzo mowic o wielkim poziomie), w Karczemkach to mogą sobie wybierac uczniów, albo ich nie przyjmować, bo mają do tego prawo... Suma sumarum - mam znajomych w calej gminie, uwazam, ze nie ma lepszej szkoly w gminie Szemud jak nasza w Bojanie. Jest porządek, dyrektor wie co robi, nauczyciele ok
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 1