Widok

Szkoła policealna progres, jakie są opinie?

Witam. Chcę się zapisać od września do szkoły policealnej w Gdańsku. Nie znam się na tym kompletnie, ale wiele znajomych osób poleca mi ogólnie szkoły policealne. Pomyślałam więc, czemu nie. Czy jest tutaj ktoś kto chodzi / chodził do Progresu?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Hej, ja chodzę do liceum dla dorosłych w Progresie, ale znam ludzi, którzy uczą się tam na różnych kierunkach w szkołach policealnych. Traktują to jako dobry dodatek, fajny sposób na dokształcenie się jeszcze po studiach. Moim zdaniem ludzie, którzy uważają, że szkoły policealne nie są potrzebne w ogóle się na tym nie znają i sami nigdy do takiej szkoły nie chodzili. Świetna alternatywa, w porządku nauczyciele. Moim zdaniem warto.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja chodziłam kiedyś do Progresu na "Masaż". Później wyjechałam za granicę, ale teraz wróciłam i myślę żeby szukać pracy w zawodzie. Jak to wygląda tutaj na rynku? Zastanawiam się jeszcze czy nie iść np wizaż i stylizację albo fryzjerstwo tak dodatkowo... ale sama nie wiem. Po powrocie do Polski nie wiem co ze sobą począć.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Kończyłam w tym roku w Progresie roczną szkołę o kierunku Instruktor Fitness. Normalnie pracuję w banku, ale postanowiłam sobie dorobić. A ponieważ lubię sport, lubię się ruszać to po prostu doszłam do wniosku, że tak będzie najlepiej i najfajniej dla mnie. Obecnie szukam sobie dorywczego zajęcia właśnie jako instruktorka.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
W tym roku skończyłam w Progresie architekturę wnętrz, jakby ktoś miał jakieś pytania, chętnie odpowiem. Ogólnie mi się tam podobało, nie wiem czy nie zacznę w tym roku jeszcze jednego kierunku bo jako absolwentka mam zniżkę.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0