Widok

Szukam koleżanek ;)

Studiuję w Gdańsku już trzeci rok. W tym roku mieszkam sam i w związku z tym postanowiłem dokonać jak najwięcej zmian w swoim życiu. Na liście tych zmian jest pozycja "kontakty z kobietami".
Nie jestem osobą nieśmiałą, ale jakoś tak wyszło, że poznałem bardzo mało dziewczyn, a że już o jakichś miłościach nie wspominam.
Inna pozycja na tel liście to "zmiana znajomych" - Nie mam nic do zarzucenia swoim znajomym - wręcz przeciwnie, bardzo ich lubię. Jednak mam wrażenie, że ciągłe spotykanie się z nimi zbytnio mnie nie rozwija. Rozmowy stały się monotematyczne, a każde spotkanie nie może obejść się bez alkoholu.

Kolejna pozycja to "poznanie Trójmiasta". Będę tu trzeci rok, a w zasadzie nie poznałem żadnych ciekawych miejsc.

Pomyślałem, że fajnie by było połączyć te punkty.

Jeżeli są tutaj jakieś dziewczyny z Gdańska (lub okolic), nudzą się w domu, nie mają zbyt wielu znajomych lub chcą poznać nowych, to chciałbym zaproponować jakąś wspólną "ustawkę". Jeżeli znacie Trójmiasto lub chciałybyście je poznać lepiej, to jestem otwarty na wszystkie propozycje.Jeżeli chcecie zwyczajnie pogadać, wymienić się poglądami na jakiś temat, porozmawiać o swoich zainteresowaniach lub o czymkolwiek to serdecznie zapraszam ;) Dobrze słucham i sam mam wiele do powiedzenia na wiele tematów.

Nie chciałbym tego traktować jak randki, ale oczywiście nie wykluczam, że mogłoby wyniknąć z tego coś więcej. Przede wszystkim z kimś pogadać, bo mam wrażenie, że mieszkając sam zdziczeję ;)

Możecie pisać tutaj lub na wolny.koliber@o2.pl
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Święty Grall ogłoszeń matrymonialnych na tym forum - no nie wierzę, aż oczy przecieram:)

Może ten "koliberek" to niezbyt udany nick dla mężczyzny, ale poza tym to nie ma się do czego przyczepić.

Patrzcie drogie panie i podziwiajcie:P Piszcie tak swoje ogłoszenia a będziecie miały wzięcie:)
"Zrozumiał, że nie tylko był jej bliski, ale nie wiedział gdzie on się kończy, a ona zaczyna"