Odpowiadasz na:

Re: Szykują się zmiany

Nie wiem ile w Gdyni bierze udział w masie krytycznej, w Gdańsku jest znacznie więcej.
Bo Gdynia nie jest miastem przyjaznym dla rowerów, weź przejedź z Gdyni do Sopotu chociaż płynnie i... rozwiń

Nie wiem ile w Gdyni bierze udział w masie krytycznej, w Gdańsku jest znacznie więcej.
Bo Gdynia nie jest miastem przyjaznym dla rowerów, weź przejedź z Gdyni do Sopotu chociaż płynnie i bezkolizyjnie, bezpiecznie wzdłuż plaży albo centrum jak to ma miejsce szlakiem nadmorskim w Gdańsku i Sopocie?
Jedziesz od Orłowa, koło Klifu i kawałek za Orłowską w Redłowie kończy się droga rowerowa i co dalej?
Potem za chwilę za skrzyżowaniem z Wielkopolską jest ale po drugiej stronie, czekaj na światłach, dobrze się nie rozpędzisz i już za chwilę znowu koniec, potem drugą stroną ulicy jakaś zniszczona kostka- co to ma być?
Teraz porównać to z krajami zachodu unijnymi Belgia, Holandia - szlak rowerowy cały czas z obu stron ulicy, mało tego - umożliwia dojazd z miasta do miasta.
Po drodze rowerowej karta rowerowa będzie jak najbardziej obowiązywać, ponieważ jest to część ruchu drogowego, krzyżują się drogi różnego rodzaju,, znaki, oświetlenie, pierwszeństwo przejazdu itd.
Moim zdaniem powinni zmienić kilka rzeczy w przepisach np. prawo do przejazdu przez przejście dla pieszych (bez zsiadania z roweru).
Ile jest przejazdów przez ulicę z drogi rowerowej i brak linii szlaku rowerowego tylko pasy dla pieszych.

zobacz wątek
8 lat temu
~Darek

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry