Widok

TRAGEDIA!! NIE POLECAM!!

Zachęcona dobrymi opiniami na portalu Trójmiasto, stwierdziłam, że odwiedzę salon ATELIER. Okropnie się zawiodłam. Na dzień dobry wizerunek salonu trochę mnie przestraszył, mega mała klitka. Ale coż, weszłam i usiadłam na rozlatujacym się krześle. Pan Grzegorz (chyba tak miał na imię, bo się nie przedstawił) odezwał sie do mnie moze 3 razy w przeciągu całej wizyty. Najgorsze jednak było dopiero przede mną. Prosiłam przede wszystkim o skócenie grzywki , zależało mi aby była równo przycięta i nie wpadała mi do oczu. Pan Grzegorz ma naprawde przedziwny styl strzyżenia grzywki, zaczął podrzucać moimi włosami , ani razu nie sprawdzająć czy całość grzywki jest równo przycięta. Po wyjściu od razu umówiłam się na poprawke u innego fryzjera. Grzywka ma cztery długości, w tym z jednj strony jakby wogóle nie została skrócona. TRAGEDIA!!!
Moja ocena
obsługa: 1
 
jakość usług: 1
 
kreatywność: 1
 
klimat i wystrój: -
 
przystępność cen: 4
 
ocena ogólna: 1
 
1.6

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Po pierwsze salon nie nazywa się ATELIER tylko MAGDALENA Atelier. Po drugie - dwa stanowiska w prawie 40m2 to chyba nie "mega mała klitka" - trzeba było udać się do centrum handlowego, gdzie salony mają po 100m2, ale i cena jest 10 razy wyższa!
Po trzecie w naszym salonie nie ma KRZESEŁ! A tym bardziej "rozlatujących się" salon istnieje na rynku zaledwie 4 lata - wszystkie meble są nowe. Posiadamy 2 fotele fryzjerskie, myjnię fryzjerską wraz z odpowiednim fotelem oraz dwie pufy z oparciami dla oczekujących klientów.
Nie pomyliła Pani czasem salonów?
Co najważniejsze - przytoczmy definicję zawodu FRYZJER - "rzemieślnik zajmujący się zgodnie z życzeniami klientów strzyżeniem włosów, ich pielęgnacją, układaniem, farbowaniem, myciem" wg. Wikipedii. To fryzjer u nas czyni. Od rozmów to jest psycholog - albo koleżanka, z którą można się umówić na ploteczki.
I ostatnia sprawa - czego nigdy nie ukrywamy - KLIENT MA PRAWO REKLAMOWAĆ USŁUGĘ! Sporadycznie zdarzają nam się przypadki, kiedy klient(ka) prosi o poprawienie strzyżenia, bo coś jej nie odpowiada - o ile reklamacja zostaje uwzględniona fryzjer dokonuje korekty strzyżenia bezpłatnie.

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 4
do góry