Widok

TRENAŻER

Witam.Mam w planach kupienie trenażera.Niestety nie znam się na tego typu urządzeniach.Może mi coś doradzicie i co myślicie wogóle o trenowaniu na trenażerze???Pozdrawiam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
dla mnie nie ma nic gorszego :) sens ma tylko w okresie grudzien-marzec. Tacx Cycleforce Swing, dobra relacja cena-jakosc.
Ewentualnie tacx satori, to to samo co swing ale ma sztywniejszą rame i tak nie lata na boki jak naparzasz na stojąco :) Ale szczerze mówiąc za tą kase kup sobie jakiś tani rower i ciepłe skarpety żeby zimą pojeździć, na lepsze Ci wyjdzie.

www.trek.gd.pl
Sławek napisał(a):

> Ewentualnie tacx satori, to to samo co swing ale ma
> sztywniejszą rame i tak nie lata na boki jak naparzasz na
> stojąco :) Ale szczerze mówiąc za tą kase kup sobie jakiś tani
> rower i ciepłe skarpety żeby zimą pojeździć, na lepsze Ci
> wyjdzie.

Podzielam zdanie Sławomira, zwłaszcza że zimy ostatnio łagodne, bezśnieżne, a i po śniegu płytkim da się pojeździć.
Jazda w pokoju to katorga nie polecam bleeeeeee
Strasznie sie napalilem.Myślalem ze Wasze opinie bedą pozytywne ale widze ze nie do końca.Powoli odchodzi mi chęć kupna trenażera,a moze ktoś jeszcze się wypowie i przekona mnie ,ze warto jednak kupić.Dzięki za pomoc i serdecznie pozdrawiam....
Jak kupisz to sie przekonasz, 3 treningi i bedziesz miał dosyć. Wrzucisz go na szafe tudzież pod łóżko i pójdziesz sie upiepszyć we wiosennech chlapie błotno-śniegowej :)

www.trek.gd.pl
Kup sobie taxa fortiusa. Mozna sie na nim pobawic, poukladac trasy(tylko gdy dokupisz rame sterujaca),porobic sobie testy co najwazniejsze widac co sie robi.Trasy sa zroznicowane- od plaskich po gory. Nawet teraz gdy jest kijowa pogoda to wchodze na trenarzer i niemam problemow zeby odjezdzic gdy trzeba to 3-4 godziny. Jedyny minus to cena ale ja nie zaluje

http://chomikuj.pl/Bolek0
_Bolek_ napisał(a):
> 3-4 godziny.

Bolek jak Ty to robisz? Mnie po ok 30 minutach juz krew zalewa...