Widok

Ta szkoła nigdy nie będzie mieć takiej reputacji jak II LO.

Jestem uczniem drugiej klasy w tymże liceum.XIX LO byłą szkołą mojego drugiego wyboru.Nie spodziewałem się tego, że w takie g**** wdepnę.Trafiłem do najgorszej klasy w 25-letniej historii "19". Kiedy chodziłem do prywatnej szkoły ,poznałem bardzo miłych ,sympatycznych ludzi. Tutaj? Mam do czynienia z bardzo chamskimi ludźmi, których ego sięga kosmosu. Moja klasa znana jest z robienia afer na całą szkołę z byle pierdół. Tylko w jednym roku szkolnym z tej klasy wypłyneło aż pięć afer! Nauczyciele są beznadziejni. Nie mają podejścia odpowiedniego do uczniów. Mi się nie podoba najbardziej pan Ł.,nauczyciel od WF-u. Jest strasznie irytujący. Wyposażenie tej szkoły jest tragiczne. Co to ma być że szkoła do której chodzi prawie 700 osób nie ma swojego boiska?! Bo ja to kartoflisko,które jest za XIX LO nie uznaje...Ryzyko odniesenia kontuzji jest bardzo duże. Bezpieczeństwo w tej szkole jest żadne,bo może do tej szkoły wejść nawet jakiś skinhead ,bo nikt tego nie zauważy. Nie polecam tej szkoły,strasznie się na niej zawiodłem. Dla mnie ta szkoła nie powinna istnieć.
Moja ocena
poziom nauczania: 1
 
wyposażenie: 1
 
zajęcia dodatkowe: 1
 
bezpieczeństwo: 1
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 20

Skoro jest tak źle, to dlaczego tam jesteś?
popieram tę opinię 13 nie zgadzam się z tą opinią 4

700 osób chodzi do XIX ? Boisko to kartoflisko??? 5 afer? Jakich? etc.
Młody człowieku pamiętaj, że wbrew pozorom w internecie nie jesteś anonimowy! Za oszczerstwa można ponieść karę.
Albo weź się wreszcie za naukę, albo zmień szkołę.
FP Befer
popieram tę opinię 13 nie zgadzam się z tą opinią 5