Widok

Tenis stołowy

Społeczność Temat dostępny też na forum:
Tenis stołowy
Szukam partnera do gry w tenisa stołowego na poziomie "dobry amator". Najchętniej z Gdyni Chyloni. Gra 2x w tygodniu. Więcej info pod numerem telefonu.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Chętnie bym pograł.

Chętnie bym pograł no mógłbym powiedzieć że jestem na poziomie "dobry amator" bo jakieś tam zdolności są i wygrane w turniejach. Ale gdzie i kiedy?

Podobno można pograć w ZS nr 9 na Cisowej, jutro tam zadzwonie, ogarne temat i dam znać co i jak
Mozna sie dolączyc?

ping pong

Jasne, że można się dołączyć. A tak w ogóle to tak jak pisałem wcześniej można pograć w ZS nr 9 na Cisowej. Koszt to 15 zł za miesiąc od osoby, czyli według mnie bardzo tanio!!!W tej cenie można grać od poniedziałku do piątku od 16:00 do 19:00 codziennie. Warunek to oczywiście własne rakietki i piłeczka:) Jak coś ja mogę zacząć od poniedziałku, czekam na wasze info! Pozdrawiam, Radek.
Super sprawa od dawna czegos takiego szukałem

A gracz na poziomie "słaby Amator" ??
Jeśli chodzi o "słabego amatora", to ja się zgłaszam.

OK

Bardzo fajnie też moge od poniedziałku pozostaje tylko zakup rakietki. i kwestia dojazdu bo jesem z Gdańska i nie bardzo ogarniam dojazd tam?
Mi pasuje sroda lub czwartek, od ok 16 30

ile tam jest stolow?? zeby nie byo wiecej chetnych niz mozliwosci

oplate namiejscu w dowolnym momencie mozna wniesc??

Najprostszy dojazd z Gdanska to wysiadka na Chyloni SKM i w prawo kilometrowy spacerek. Szkoła po lewej nieda się nie zauważyć ;)

wtorek

Witam wszystkich zainteresowanych, proponuję ustawić sie na wtorek (tj.29 stycznia) może na 17:00? Co wy na to? Najlepiej jest wysiąść na przystanku skm Cisowa, szkoła jest 50 metrów od niego, czekam na info, pzdr Radek
Ja nie mogę w tym tygodniu, ani akurat w żaden wtorek, mimo tego Ciekaw jestem waszej relacji jak było.
ja też jestem za:)))
I jak tam spotkanie udane?

Do Anu79