Pracujący w BCT - dobrze pilnujcie różnych "szczegółów" związanych z szeroko pojętymi warunkami Waszego zatrudnienia, bo nie wiadomo, kiedy może się okazać, że będą istotne w Waszych sprawach....
rozwiń
Pracujący w BCT - dobrze pilnujcie różnych "szczegółów" związanych z szeroko pojętymi warunkami Waszego zatrudnienia, bo nie wiadomo, kiedy może się okazać, że będą istotne w Waszych sprawach. Poniżej konkluzja inspektora PIP (pismo z 13 lipca br.) z przeprowadzonej ostatnio kontroli w BCT (to już w ostatnich latach bodajże czwarta, czy piąta kontrola PIP, która wykazała nieprawidłowości).
"W konsekwencji w związku ze stwierdzonymi nieprawidłowościami, inspektor pracy skierował do pracodawcy środek prawny w postaci nakazów o treści: Uzupełnić ocenę ryzyka zawodowego pracowników administracyjno-biurowych o ocenę zagrożenia psychofizycznego; Uzupełnić opis oceny ryzyka zawodowego pracowników administracyjnych o wyszczególnienie: stanowisk pracy jakich ona dotyczy, wykonywanych zadań na poszczególnych stanowiskach w tym czasu pracy (przewidywanego) obsługi monitorów ekranowych na poszczególnych stanowiskach pracy, osób pracujących na tych stanowiskach pracy w tym potwierdzenie, że ocena uwzględnia szczególne uwarunkowania zatrudnionych osób niepełnosprawnych."
zobacz wątek