Widok

To jakiś żart!

Z UPC jest dobrze jak działa. Wtedy nie ma problemu bo generalnie internet jest szybki (chociaż wieczorami stasznie zmula) tak samo jak telewizja jest w porządku. Ale kiedy przestaje działać (co też zaznacze że nie zdarza się jakoś bardzo często ale raz na 2 miesiące się zdarzy) to jakaś MASAKRA!!!! Dodzwonić się do działu obsługi technicznej NIE MA SZANS!! Tam się w ogóle nie da dodzwonić!! To jakiś horror stracić godzinęn a telefonie i nikt nie odbiera połączenia. Pisałem maile - NIKT NIE ODPOWIADA! Od 3 dni po kilka godzin nie ma internetu. Pisze dzwonie i NIC! To jakiś koszmar bo prowadzę firmę i muszę używać internetu z telefonu!!

Ostrzegam wszystkich żeby nie korzystali z tych usług bo jak pojawią się problemy to kompletnie nic tam nie załatwicie! Mnie się właśnie skończyła umowa i rezygnuje z ich usług.

pozdrawiam
Moja ocena
UPC Polska kategoria: Dostawcy internetu
obsługa: 1
 
oferta: 4
 
jakość usług: 4
 
awaryjność: 3
 
przystępność cen: 3
 
ocena ogólna: 3
 
3.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Możesz się także skontaktować przez stronę ww.upc.pl i Facebook. Nikt cię nie zmusza do dzwonienia. Firma ma 1mln 200tys klientów więc się nie dziw że są kolejki.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
A jak się skontaktować przez stronę lub Facebooka, jeśli nie działa internet?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
To jak z forum korzysta jak nie działa internet? Problem z pamięcią kiedy awaria była?
Trzeci rok leci mi przygoda z UPC i za każdym razem dało radę połączyć się z działem technicznym. Powiem więcej! Często informacje o awariach w okolicy były podawane z automatu, przed wybieraniem tonowym.
Ty coś pecha życiowego masz albo wstałeś lewą nogą i winisz za to cały świat.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry