Widok
Tragedia
Nie polecam nikomu tych drzwi a w szczególności firmy która je montuje. Serwis jest beznadziejny, osoby przyjeżdżają od roku średnio raz w miesiącu. Za równowartość tych drzwi można spokojnie kupić Gerdę która nie jest tak awaryjna i jest o jakieś 20% tańsza.
Moja ocena
De Lome
kategoria: Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne
obsługa: 4
asortyment: 6
przystępność cen: 2
czas realizacji: -
ocena ogólna: 1
3.2
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu:
Witam Panią/Pana
Jestem bardzo zdziwiony opinią która została wystawiona przez Panią/Pana na portalu trójmiasto.pl dotyczącą naszych drzwi. Nie bardzo wiem o jakim serwisie Pani/Pan pisze ? Bo na pewno nie przyjeżdża to nasz serwis techniczny !!! Nie wyobrażam sobie ( co potwierdzone zostało w naszych kartach wyjazdów serwisu ) aby nasi wysoko wykwalifikowani pracownicy serwisu technicznego nie potrafili poradzić sobie z jakimkolwiek problemem dotyczącym naszych produktów. Nie znalazłem również w dokumentacji jakiejkolwiek wzmianki o wyjeździe serwisu technicznego do któregokolwiek z klientów więcej niż jeden raz. A z tego co Pani/Pan pisze powinni być...12 razy !!! Drzwi DE LOME sprzedawane są na terenie kraju przez sieć dystrybutorów którzy posiadają własne ekipy montażowe i w tej sytuacji nie możemy brać odpowiedzialności za błędy w montażu. Sugeruję złożyć oficjalną reklamację w punkcie zakupu drzwi z prośbą o przesłanie do nas lub o kontakt bezpośrednio ze mną. Postaramy się pomóc.
Z poważaniem
Paweł Walkowiak
Dyrektor Handlowy
DE LOME
kom. 601 991 004
e-mail: p.walkowiak@delome.pl
Jestem bardzo zdziwiony opinią która została wystawiona przez Panią/Pana na portalu trójmiasto.pl dotyczącą naszych drzwi. Nie bardzo wiem o jakim serwisie Pani/Pan pisze ? Bo na pewno nie przyjeżdża to nasz serwis techniczny !!! Nie wyobrażam sobie ( co potwierdzone zostało w naszych kartach wyjazdów serwisu ) aby nasi wysoko wykwalifikowani pracownicy serwisu technicznego nie potrafili poradzić sobie z jakimkolwiek problemem dotyczącym naszych produktów. Nie znalazłem również w dokumentacji jakiejkolwiek wzmianki o wyjeździe serwisu technicznego do któregokolwiek z klientów więcej niż jeden raz. A z tego co Pani/Pan pisze powinni być...12 razy !!! Drzwi DE LOME sprzedawane są na terenie kraju przez sieć dystrybutorów którzy posiadają własne ekipy montażowe i w tej sytuacji nie możemy brać odpowiedzialności za błędy w montażu. Sugeruję złożyć oficjalną reklamację w punkcie zakupu drzwi z prośbą o przesłanie do nas lub o kontakt bezpośrednio ze mną. Postaramy się pomóc.
Z poważaniem
Paweł Walkowiak
Dyrektor Handlowy
DE LOME
kom. 601 991 004
e-mail: p.walkowiak@delome.pl