Witam,
niestety moja opinia o tym serwisie jest NEGATYWNA ale po kolei..
do moment zakupu auta wszystko pieknie, sprzedawcy mili choc malo kompetentni a od osob sprzedajacych wydaje sie mozna wymagac wiekszej niz broszurkowej wiedzy o sprzedawanym aucie.
Jezeli chodzi o serwis to juz kompletne nieporozumienie.. panowie przyjmujacy auto niezbyt mili a wlasciwie wybiórczo traktujacy klientów (mam wrazenie ze zalezne to od zasobnosci portfela). Czas ktory zdarzało mi sie oczekiwac na serwis czasami dochodzil do 2 tyg. co moim zdaniem tez niezbyt dobrze swiadczy o Nich bo skad mam wiedziec o ktorej godzinie za 14 dni bede mial wolne? Jezeli chodzi o cenny tu niestety kolejny minus gdyz moim zdaniem jest to serwis bardzo drogi choc wg juz wspomnianych panow w serwisie faktura opiewajaca na pare tys. to tak na prawde nie duzo!
ogolnie musze powiedziec ze serwisowalem juz rozne samochody w roznych serwisach i choc byly to tez marki mniej prestizowe wspolpraca odbywala sie tam zdecydowanie lepiej!
Na koniec słowko do osob z Drywa VOLVO ktore byc moze to czytaja.. wiecej pokory Panowie bo o klienta trzeba dbac i go szanowac nie tylko podczas sprzedazy auta!!!