Widok

Tragiczne ignorowanie klientów

Wczoraj, po 20 minutach oczekiwania na zainteresowanie któregokolwiek kelnera, wyszliśmy.
Poprzednio, ok. miesiąca temu nie doczekaliśmy się deseru - po przypomnieniu kelnerowi wyszliśmy równiez po ok. 20 minutach.
Żenujący poziom obsługi klienta, pomimo, że potrawy sa ok.
Moja ocena
obsługa: 1
 
menu: 4
 
jakość potraw: 4
 
klimat i wystrój: 2
 
przystępność cen: 4
 
ocena ogólna: 2
 
2.8

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1
Jak czytam takie opinie to mnie krew zalewa ,przyjdzie taki..O...i myśli ,że świat sie bedzie kręcił w koło Niego bo zapłaci 20zł. i chce być pępkiem świata,jak nie pasuje to kliencie idż do Hiltona tam nie będzie tłoku i zapłacisz majątek i będą Ciebie wachlować!!!!!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 4
ja uważam, że to niema znaczenia czy płaci się 20 złotych czy 500 zł za obiad, zawód kelnera ma to do siebie, że ma dużo z klientem do czynienia mniej lub bardziej wymagającym, ale każde ceniąca się marka zrobi wszystko by klient wyszedł zadowolony i przedewszystkim wrócił!
w polsce jeszce długo będzie mentalnośc,że za jakość obsługi trzeba zapłacic, a szkoda
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry