Widok
Troszkę więcej zaangażowania...
W dniu wczorajszym chciałam kupić zestaw świąteczny, który był w gazetce z ofertą od dnia 01-12-2014. Kiedy nie zauważyłam go na półkach poprosiłam jedną z Pań, aby sprawdziła czy gdzieś jest wystawiony, a ja go nie widzę. Pani sprawdziła po czym poinformowała mnie, że zestaw przyszedł w dostawie, ale nie został jeszcze wyłożony i nie może mi go przynieść z tejże dostawy bo jest tam bardzo dużo kartanów i nie ma szans żeby go znalazła. Poszłam do innego Rossmanna, w którym udało się na czas wystawić produkt. Kochana Pani jeżeli coś jest w ofercie od 1.12. to oczekuję, że idąc do sklepu kupię to, a nie usłyszę, że nie zdążyli Państwo rozłożyć dostawy bo jako klienta mnie to nie interesuje. Nie piszę tego złośliwie - tylko proszę wymyślajcie bardziej sensowne powody, dla których nie mogę kupić tego, co jest w danym okresie w ofercie...
Moja ocena
* maksymalna ocena 6